Bruger siden: 23 Januar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 127
Sendt: 28 November 2012 kl. 08:40 | IP-adresse registreret
Vil gerne have et ekstra sæt højttalere i spisestuen. har ikke plads til hverken gulv eller stander så må nøjes med en højttaler jeg kan hænge på
væggen. Findes der anstændige forslag uden at det bliver de flade der normalt bruges til fjernsyn.
Jeg tænker en bedre standerhøjttaler placeret på et væghængt beslag.
Nogle forslag? Budget er 15000 kr.
Jazz, blues og klassisk er musiksmagen
Lækkert design er ikke en hindring
Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
Sendt: 28 November 2012 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
Dali Ikon on-wall mk2 er en god mulighed. pris 2700 pr stk. Derudover kan en del kompakte højtalere vel bruges, dog skal
basrefleks porten vende fremad.
Bruger siden: 17 August 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 357
Sendt: 28 November 2012 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
Disse kunne være en mulighed. Kan dog ikke huske prisen, men mener da jeg så dem for nogle år siden, var de inden for dit
budget.
http://www.bosendorfer-audio.co.uk/wall.html
Så er spg. blot om de er til at skaffe. Ved at lydbutikken solgte dem engang.
Bruger siden: 21 Januar 2010 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 570
Sendt: 28 November 2012 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
Jeg har samme problem. Jeg vil hævde at du kan sætte enhver standerhøjttaler på en hylde i stil med nedenstående. Med mindre du spiller øreskadende højt, vil
du kunne få rigelig afstand til bagvæggen til at der ikke vil være hørbare ulemper.
Er det ikke lige din stil, findes der også adskillige standardbeslag, der kan justeres i alle mulige retninger
Så gå efter hvad du kan lide - de kan sagtens komme til at spille fint uden dyre standere.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum