Sendt: 19 Februar 2014 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Allanowich- Mange tak, er også selv tilfreds Mikkel- Også mange tak til dig, og ja, det er sq lidt trist med hifi udviklingen og unge.. Kan jo se mine venner ikke forstår jeg gider have anlæg som dette.. De vil hellere have deres indbyggede højttalere og beats Og er også godt tilfreds min alder taget i betragtning ( er forresten 16) Mx Jelle- Tak tak tak Syntes klipsch er p***e lækkert, og pt. går planerne på jeg skal have et sæt Klipsch P-17B når jeg skal opgradere højttalere en dag Marantzen klarer det faktisk relativt godt, var meget i tvivl da jeg bestilte den dag jeg kommer fra lidt kraftigere gear end denne, men jeg er ikke blevet skufffet.. Men der skal et sæt effekter til når jeg har lidt flere penge, og regner med noget emotiva Og jo, der spikes på, hvilket klart er det jeg har bedst resultater med, dog deler jeg mine fronter relativt højt så lige nu er det ikke et problem med bassen i dem (80Hz).. Og ville egentlig gerne have spikes på sub også, men lyster ikke at skrue i den men tak! __________________ mit anlæg
Mit DIY projekt
hilsen mmunk
|