Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. maj 2024 | 12:19   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Mit Hifi Anlæg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 14
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1987
Sendt: 21 August 2003 kl. 09:36 | IP-adresse registreret  

Hej Slips !

Bittert !................. Hvá består problemet i ?

Jeg købte min CDP i 1999. Det eneste driftmæssige problem jeg har haft, er som før nævt, udskiftning af en drivrem til mobilisering af skuffen. Denne fik jeg udskiftet i 2001.

Siden har jeg ikke haft problemer med CDP-en.

Det skulle da lige være at den tvinger mig til, at lytte musik i flere timer.   



__________________
De bedste hilsner
Holberg
Til top Vis HOLBERG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HOLBERG
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 21 August 2003 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

HOLBERG skrev:

Hej Slips !

Bittert !................. Hvá består problemet i ?

Jeg købte min CDP i 1999. Det eneste driftmæssige problem jeg har haft, er som før nævt, udskiftning af en drivrem til mobilisering af skuffen. Denne fik jeg udskiftet i 2001.

Siden har jeg ikke haft problemer med CDP-en.

Det skulle da lige være at den tvinger mig til, at lytte musik i flere timer.   

Hey.....at du lytter til musik i flere timer kan jeg godt forstå, for jeg har simpelthen aldrig hørt noget spille så godt, sættet jeg har købt får min gamle Denon til at lyde som den er gået i stykker..

Tja hvad der er problemet er man ved at finde ud af oppe i Hjørring, jeg spillede ca.6 timer på det i tirsdags og næste dag dag jeg står og skal have dagens første strofe kommer skuffen ikke ud, og den er ikke kommet ud i nu. Så slukkede jeg for drevet og trak netstikket ud i et minuts tid, digitale medier har det med at låse sig fast og det plejer at hjælpe at tage strømmen så, men her hjalp ingenting og i stedet gik den i standby og blev der, jeg kunne slet ikke komme i kontakt med den.

Må nok sige at jeg aldrig har oplevet noget gå så hurtigt i stykker.Det er godt nok brugt, men købt af Audio Art, som jeg iøvrigt ikke vil laste for noget, Tom yder altid 100% god service og der er garanti på l**tet.Iøvrigt underligt da drevet har fået ny rem og opgraderet software.

Men jeg glæder mig dog trods alt til at få drevet tilbage, det er et kanon drev rent lydmæssigt, om det så kan få min tillid tilbage er en anden sag, det kan kun tiden vise.



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 119
Sendt: 21 August 2003 kl. 12:32 | IP-adresse registreret  

Hej Slips!

Tillykke med din nye spille.

Jeg har haft fornøjelsen af tidligere, at lytte til Proceed CDP og den delte, som jeg ikke lige husker bogstaverne på.

Jeg så du var igang med projektet, og jeg kom til at tænke på, at den ville da gå rent ind sammen med de MIT kabler du spiller med.

Jeg forestiller mig, at du oplever en lidt slankere bas - øvre bas og nedre mellemtone. På én eller anden vis "svæver tingene mere med Proceedén - Am I right? Desuden har den en knapt så voldsom øvre mellem/nedre disk. som Denon (her må lige tilføjes, at den modificerede Denon ter sig noget anderledes end den originale). Faktisk vil jeg beskrive Proceed som en kende fersk og måske lidt kønsløs, alligevel har den noget tiltrækkende over sig, som man godt kan kalde musikalsk. Andre vil kalde den neutral. Det sidste synes jeg den er, den er blot ikke helt udstrakt, fløjene er lidt undertrykte på den. MHT løbeværket vil jeg tro, at Phillips løbeværket er en kende bedre end Denons, som har det med at være upræcist specielt fra mellem og op. Her har deres tidligere topmodeller langt større autoritet.

Alt i alt synes jeg du har valgt en fin spille, men jeg er meget spændt på, om kærligheden vil bestå. Jeg kender eksempler, hvor den er blevet købt, elsket og smidt ud, simpelthen fordi den hverken har pik eller patter.

Det sjove er, at i forbindelse med at Asbjørn viste mig forskelle på nogle opamps en dag for måneder tilbage, da genkendte jeg lyden fra Proceedén, da han lagde en bestemt opamp i hans Denon. Jeg tror det er BB eller AD opamps, der sidder og dominerer Proceedén, jeg husker ikke nummeret på den, men lyden af den er letgenkendelig.

Nu kender du mig godt nok til, at du ved jeg ikke er ude på, at slå skår i glæden, jeg kunne bare godt tænke mig, at høre dine observationer, når du engang får den igen.

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 21 August 2003 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Søren N skrev:

Hej Slips!

Tillykke med din nye spille.

Jeg har haft fornøjelsen af tidligere, at lytte til Proceed CDP og den delte, som jeg ikke lige husker bogstaverne på.

Jeg så du var igang med projektet, og jeg kom til at tænke på, at den ville da gå rent ind sammen med de MIT kabler du spiller med.

Jeg forestiller mig, at du oplever en lidt slankere bas - øvre bas og nedre mellemtone. På én eller anden vis "svæver tingene mere med Proceedén - Am I right? Desuden har den en knapt så voldsom øvre mellem/nedre disk. som Denon (her må lige tilføjes, at den modificerede Denon ter sig noget anderledes end den originale). Faktisk vil jeg beskrive Proceed som en kende fersk og måske lidt kønsløs, alligevel har den noget tiltrækkende over sig, som man godt kan kalde musikalsk. Andre vil kalde den neutral. Det sidste synes jeg den er, den er blot ikke helt udstrakt, fløjene er lidt undertrykte på den. MHT løbeværket vil jeg tro, at Phillips løbeværket er en kende bedre end Denons, som har det med at være upræcist specielt fra mellem og op. Her har deres tidligere topmodeller langt større autoritet.

Alt i alt synes jeg du har valgt en fin spille, men jeg er meget spændt på, om kærligheden vil bestå. Jeg kender eksempler, hvor den er blevet købt, elsket og smidt ud, simpelthen fordi den hverken har pik eller patter.

Det sjove er, at i forbindelse med at Asbjørn viste mig forskelle på nogle opamps en dag for måneder tilbage, da genkendte jeg lyden fra Proceedén, da han lagde en bestemt opamp i hans Denon. Jeg tror det er BB eller AD opamps, der sidder og dominerer Proceedén, jeg husker ikke nummeret på den, men lyden af den er letgenkendelig.

Nu kender du mig godt nok til, at du ved jeg ikke er ude på, at slå skår i glæden, jeg kunne bare godt tænke mig, at høre dine observationer, når du engang får den igen.

Hej Søren.

Jamen dine opservationer af den lydmæssige karakter har du faktisk ret i, det spiller nogenlunde som du beskriver det. Jeg brugte først drevet fra Denon og det gik egentlig fint, men da jeg fik Proceeds eget drev på skal jeg lige love for der skete ting og sager. Selvom det nu er til rep.så er det så meget bedre end denonen så jeg nøjes med at spille på Dat indtil det andet er tilbage..Her er det jo en fordel med en løs dac.

Der sider OPA2606 som operationsforst. og 18bit AD conv.(analog Devices).

Men nu skal ud i der ganske land og trække luft, man har jo FERIE



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 21 August 2003 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

Hov, trykfejl ser jeg ligepludselig.

Operationsfor. hedder OPA2604, Sorry.



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
270961
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Konto lukket efter anmodning fra bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 889
Sendt: 25 August 2003 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

Hej Slips

Har selv en Proceed CDP. Har også fået skiftet gummirem til skuffen. De lider de desværre af. Den gamle sorte gummirem blev slap. Ny kraftigere rød gummirem er nu sat på.

Nu er hele drevet desværre stået af. Står nu hos Steensen til reparation. Heldigvis stadig 1 års garanti tilbage. Har dog altid periodevis lavet fejl i displayet, hvor den pludselig kunne skrive halve tal. Steensen har ikke kunnet finde fejlen, men den er da vist tydelig nu. Nu skal der helt nyt drev i, så den bliver helt ny igen.

 

Mvh

Til top Vis 270961's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 270961
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 26 August 2003 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

270961 skrev:

Hej Slips

Har selv en Proceed CDP. Har også fået skiftet gummirem til skuffen. De lider de desværre af. Den gamle sorte gummirem blev slap. Ny kraftigere rød gummirem er nu sat på.

Nu er hele drevet desværre stået af. Står nu hos Steensen til reparation. Heldigvis stadig 1 års garanti tilbage. Har dog altid periodevis lavet fejl i displayet, hvor den pludselig kunne skrive halve tal. Steensen har ikke kunnet finde fejlen, men den er da vist tydelig nu. Nu skal der helt nyt drev i, så den bliver helt ny igen.

 

Mvh

Hejsa. Nu nåede jeg kun at have mit drev i 6 timer før det nægtede at spille mere og sjovt nok nåde jeg godt at se den fejl i displayet du snakker om. Jeg fandt dog ud af hvordan jeg fjernede det, du skal bare lukke skuffen ud og i igen, så forsvinder det sjovt nok.

Jeg får min retur på onsdag, de påstår den ikke fejler noget, men faktum er at den gik helt død. Den forrige ejer af mit drev har fået skiftet ALT i det, så den omgang skulle jeg gerne slippe for, hvad der så gjorde at den gik død er der jo så ingen der åbenbart har en forklaring på. Jeg glæder mig nu til at få det igen, for een ting kan da...........DET SPILLER SKU GODT. 



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
David
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 968
Sendt: 26 August 2003 kl. 06:45 | IP-adresse registreret  

Hejsa,

Har I nogensinde prøvet at skifte LC 5ppm krystal ud med det original - mine erfaringer siger, at det er 5ppm krystallen der smadrer lyden - og gør at en LClock nogle gange lyder anderledes (kan opfattes som bedre, når man lige har smidt 1900,-) og andre gange decideret forfærdeligt.

En anden mulighed er at lægge 2 standard krystaller parallelt - det virker også, sometimes... Men det er værd at forsøge..

Mvh

David

Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 26 August 2003 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

David skrev:

Hejsa,

Har I nogensinde prøvet at skifte LC 5ppm krystal ud med det original - mine erfaringer siger, at det er 5ppm krystallen der smadrer lyden - og gør at en LClock nogle gange lyder anderledes (kan opfattes som bedre, når man lige har smidt 1900,-) og andre gange decideret forfærdeligt.

En anden mulighed er at lægge 2 standard krystaller parallelt - det virker også, sometimes... Men det er værd at forsøge..

Mvh

David

LCclock er passe´for mig.



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2287
Sendt: 10 September 2003 kl. 07:26 | IP-adresse registreret  

Et lækkert anlæg du har der, ærgeligt med den nye fine cd. Håber den virker som den skal når den kommer tilbage....du lyder jo til at være glad for spillestilen...

Har hørt dine Tannoy på messe engang...spiller fremragende...

Mvh Brian Sørensen

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 10 September 2003 kl. 10:09 | IP-adresse registreret  

dumbo skrev:

Et lækkert anlæg du har der, ærgeligt med den nye fine cd. Håber den virker som den skal når den kommer tilbage....du lyder jo til at være glad for spillestilen...

Har hørt dine Tannoy på messe engang...spiller fremragende...

Mvh Brian Sørensen

Hej Brian.

Jep , jeg glad for mit Proceed sæt, det spiller så englene synger. Men mangler desværre stadig mit drev som nu står og venter på en dum reservedel.

Det er meget sjovt med de Tannoyér der, jeg har altid syntes de spillede dårligt på div.udstillinger, men da jeg for sjov lånte et sæt med hjem så kom de aldrig ud  derfra, den er nemlig særdeles fremragende, synd de stopper med at producere den her i år.. Men det bliver den jo heldigvis ikke dårligere af og jeg er ret overbevist om at den får lov at spille musik i mit hjem til den ikke kan mere.

 



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
270961
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Konto lukket efter anmodning fra bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 889
Sendt: 10 September 2003 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

Hej Slips

Nå, du har også problemer med at få reservedele til din Proceed. Min Proceed CDP har også stået også hos Steensen siden sidst i juli i år med et ødelagt drev. Efter de oplysninger jeg har fået fra Steensen, er der stadig intet svar fra Madrigal i USA. Det tager vist sin tid. Det ligner dem ikke. Håber ikke Madrigal er lukket !!!!! men blot er rod i deres omorganisering. De havde ellers lovet i deres pressemeddelse, at lukningen af deres fabrik i Conneticut og flytningen til Mass. ikke ville havde indflydelse på hverken deres produktion eller service. Det er nu konstateret ikke at passe. 

Der er vist desværre en del af deres drev der er gået i stykker, selvom de nægter alt.

Men Proceed CD afspillerne er bare for gode til at blive kasseret. Jeg har ikke rigtig noget alternativ til en anden producent.

 

Mvh

 

Til top Vis 270961's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 270961
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 10 September 2003 kl. 11:14 | IP-adresse registreret  

270961 skrev:

Hej Slips

Nå, du har også problemer med at få reservedele til din Proceed. Min Proceed CDP har også stået også hos Steensen siden sidst i juli i år med et ødelagt drev. Efter de oplysninger jeg har fået fra Steensen, er der stadig intet svar fra Madrigal i USA. Det tager vist sin tid. Det ligner dem ikke. Håber ikke Madrigal er lukket !!!!! men blot er rod i deres omorganisering. De havde ellers lovet i deres pressemeddelse, at lukningen af deres fabrik i Conneticut og flytningen til Mass. ikke ville havde indflydelse på hverken deres produktion eller service. Det er nu konstateret ikke at passe. 

 

Der er vist desværre en del af deres drev der er gået i stykker, selvom de nægter alt.

Men Proceed CD afspillerne er bare for gode til at blive kasseret. Jeg har ikke rigtig noget alternativ til en anden producent.

 

Mvh

 

siden Juli??Wow, du må være en tålmodog mand, jeg var flippet helt ud.

Nu er det heldigvis ikke selve løbeværk/skuffen der er noget galt med på min, det er blevet udskiftet det hele , min har en fejl på det print der  sidder oppe under displayet. Men det er da lidt gruvækkende hvis det er en reservedel de skal have ovre fra madrigal . Jeg må krydse fingrer og jeg vil give dig helt ret, alternativer er lidt svære her, det spiller nemlig helt kanon. 



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
270961
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Konto lukket efter anmodning fra bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 889
Sendt: 10 September 2003 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

 

Ja, tålmodighed er en dyd, men det er ved at pisse mig af. Det er bare for dårligt med så dyre ting. Jeg vil ikke bebrejde Steensen noget, jeg er 100 %sikker på at Per Thrane, som står for reperationen, gør hvad han kan og har han været ultra behagelig at tale med. Han lover, at CDP`en bliver som ny engang igen. 

Men hvis det fortsætter meget længere vil jeg nok overveje ikke at vælge udstyr fra Madrigal igen.

Jeg har eller et komplet anlæg fra Madrigal bestående af Proceed og Mark Levinson og har altid været 100% super tilfreds, så jeg venter utålmodigt tålmodigt og håber min fortvivlelse går over. 

Mvh fra den skuffede

Til top Vis 270961's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 270961
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 10 September 2003 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

270961 skrev:

 

Ja, tålmodighed er en dyd, men det er ved at pisse mig af. Det er bare for dårligt med så dyre ting. Jeg vil ikke bebrejde Steensen noget, jeg er 100 %sikker på at Per Thrane, som står for reperationen, gør hvad han kan og har han været ultra behagelig at tale med. Han lover, at CDP`en bliver som ny engang igen. 

Men hvis det fortsætter meget længere vil jeg nok overveje ikke at vælge udstyr fra Madrigal igen.

Jeg har eller et komplet anlæg fra Madrigal bestående af Proceed og Mark Levinson og har altid været 100% super tilfreds, så jeg venter utålmodigt tålmodigt og håber min fortvivlelse går over. 

Mvh fra den skuffede

Jeg har også Mark Levison som forstærkere og jeg blev egentlig også overasket over at mit drev gik så hurtigt i stykker. Per Thrane har har mailet mig først her i sep. og sagt at der går et par uger eller mindre......håber han har noget at have det i. Jeg vil nok liiige bede om en status i næste uge



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
270961
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Konto lukket efter anmodning fra bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 889
Sendt: 11 September 2003 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Hej Slips

Jeg har idag, gennem min forhandler, rykket for svar vedr. rep. af min Proceed CDP. Steensen har fat i Madrigal og jeg får svar i morgen vedr. levering af et komplet nyt drev med loader (skuffen). Grunden til at Steensen ikke havde fået svar, var at Madrigal ikke havde drevet på lager, og først skulle producere det. Så det var leveringstidspunktet Per Thrane ikke kun give. Han har bare ikke udtrykt sig korrekt overfor mig.

Så der er håb forude og sikkert også for din CDD.

Optimismen stiger.

mvh

PS: iøvrigt lækkert anlæg du har.

Til top Vis 270961's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 270961
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 11 September 2003 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

270961 skrev:

Hej Slips

Jeg har idag, gennem min forhandler, rykket for svar vedr. rep. af min Proceed CDP. Steensen har fat i Madrigal og jeg får svar i morgen vedr. levering af et komplet nyt drev med loader (skuffen). Grunden til at Steensen ikke havde fået svar, var at Madrigal ikke havde drevet på lager, og først skulle producere det. Så det var leveringstidspunktet Per Thrane ikke kun give. Han har bare ikke udtrykt sig korrekt overfor mig.

Så der er håb forude og sikkert også for din CDD.

Optimismen stiger.

mvh

PS: iøvrigt lækkert anlæg du har.

Gudske tak og lov for det. tja, som man siger, tale fremmer forståelsen , det ville sku heller ikke ha været til at bære hvis madrigal var gået neden om og hjem, hvad skulle der så snart være blevet af hig-end udstyr, hvis en masse knækker nakken på det dyre udstyr tør ingen producenter  jo at lave det mere.

Tak, jeg er også meget glad for mit anlæg, hvad spiller du iøvrigt selv på udover din cdp?



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 11 September 2003 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

yeehaaa, har lige fået at vide at reservedelen er på vej til Hjørring, det ender jo godt det her.

__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1592
Sendt: 11 September 2003 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

Utroligt at så dyre sager kan være udsat for sådan noget, lidt skuffende, ikke at jeg selv ejer noget fra Proceed eller Mark Levenson, men når man tænker på indkøbprisen for disse lækkerier, så er det da list skuffende at disse går så hurtigt i stykker....

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 11 September 2003 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Bjørn B skrev:

Utroligt at så dyre sager kan være udsat for sådan noget, lidt skuffende, ikke at jeg selv ejer noget fra Proceed eller Mark Levenson, men når man tænker på indkøbprisen for disse lækkerier, så er det da list skuffende at disse går så hurtigt i stykker....

Tjaa, det siger jeg sådanset også, men uanset hvor meget giver for tingene er det jo ingen garati for at det ikke kan gå i stykker.

Jeg købte også en gang en ww golf (bil) og dagen efter røg vandpumpen på den og ugen efter var det topparkningen, et er sikkert, irriterrene er det sku



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 

<< Forrige Side af 14 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes