Halløjsa,
Indholdsfortegnelse:
Side 1: Billeder af grejet
Side 5: Snell B Minor og nyt rack
Side 6: Meridian 557 og Classé CP 35
Side 7: Har købt fladskærm
Side 8: Billeder med skærmen på væggen
Side 9: Har kig på noget nyt
Side 10: Så er der nyt kabel og standere
Side 13: Så er Helicon 300 ankommet!
Side 18: Har fået en Velodyne SPL 1200 mk.II
Side 20: Billeder af sub'en.
Side 21: Har fået nye møbler og pre.
Side 22: Nye billeder.
Side 22: Nye top-plader til standerne.
Side 25: Meridian 565 og Taralabs Digital-kabel er kommet indenfor dørene.
Side 26: Lidt nye billeder af sagerne.
Side 29: Udskiftning, Meridian og sub ud, og ind med OVC!
Side 32: OVC'et er solgt igen, og ind kommer???
Side 37 : Plinius er landet :-)
Side 40: Lidt flere billeder af den.
Side 46: Onkyo Integra P-388F er kommet til.
Side 47: VA Strauss kom med julemanden :-)
Side 50: Nye billeder af setup'et.
Side 52: En billed-serie af de forskellige højtalere, cd-afspillere og forstærkere jeg har ejet!
Side 58: Dobbelt op på Kimber 8TC.
Grejet består af følgende:
Cd: Sony CDP-X707ES GOLD. En rigtig dejlig cd-afspiller, efter min mening altså. Den har tjent mig godt et stykke tid nu, og den står umiddelbart ikke til udskiftning (foreløbeligt). Den står næsten som ny, og er i det hele taget dejlig at betjene. Den vejer 16,5 kg, så der er da lidt gods i den....
Forforstærker: Onkyo Integra P-388F. Lige landet, så vil ikke fortælle så meget om den endnu.....
Effektforstærker: Plinius SA-100 mkIII. Damn den er nice! Har indtil videre fået et rigtigt godt indtryk af den, masser af kræfter, og super-lyd. Den får virkelig højtaler'erne til at synge....
Højtalere: Vienna Acoustics Strauss. Sikke en højtaler.....super-flot, men osse stor i forhold til de sidste jeg havde!!! Men super-lyd.......rigtig lækker mellemtone og meget magtfuld bas, er det der lige falder mig ind nu her.....mere senere!
Dvd: X-BOX. Jeg har ikke helt pensioneret min gamle Sony Dvd, men har i stedet sat den ind i soveværelset. Har købt et DVD-Movie-Kit til X-box'en, og til de få film jeg ser er den sgu fin nok. Det er ikke billede og film jeg prioriterer højest, vil hellere bruge pengene på lyd!
Kabler: Kimber 8TC, Argento Silver og MIT Terminator 5.
Møbel: Audiomagic Penta. Dette lækre møbel, har jeg byttet mig til for nyligt. Alle hylderne er afkoblede med spikes.
Tv: Sony KE-P37M1. Har haft dette fjernsyn et stykke tid nu, og er godt tilfreds. Det er lækkert med en stor skærm, og jeg synes det har et godt billede også. Det er dejligt når man ser film, eller spiller lidt Xbox...
Et oversigts-billede:
Ris og ros modtages gerne....