Forfatter |
|
mmunk Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 325
|
Sendt: 11 Maj 2013 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
nå, så fik jeg sq bestilt ny forstærker hvilken, må forblive hemmeligt lidt endnu vil liiiiiige have den hjem først, men jeg endte sq ud med at købe en forstærker som jeg elsker lyden af selvom den ikke er så dyr  og går planen som planlagt, bestiller jeg også nye speakers i kommende uge.. og ny kabler kommer onsdag, så ja ja, det går fremad  nuværende ønskeliste (i række følge) Højtaler Dac Standere og så er der kabler og forstærker på vej, og så må jeg se hvad jeg ellers vil
__________________ mit anlæg
Mit DIY projekt
hilsen mmunk
|
Til top |
|
|
mmunk Forum Bruger

|
Sendt: 13 Maj 2013 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
mmunk Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2013 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
[Forstærker]
*Harman Kardon H/K980
*Type: Integreret forstærker *Effekt: 2 x 75 Watt (8 Ohm, RMS) *Strømforbrug: 410 watt *Tonekontrol: Ja *Højttaler udgang: A+B *Indgange: 5 x analog, 1 x Phono *Udgange: 1 x Pre out, 1 x Tape *Fjernbetjening: Ja *Finish: Sort *Vægt: 12,7 Kg
|
[Højtalere]
|
*Klipsch RF-62II
*Diskant:1" (2.54cm) Titanium diaphragm compression driver mated to 90° x 60° square Tractrix® Horn *Bas/Mellemtone: Dual 6.5" (16.5cm) Cerametallic cone woofer *Frekvensgang: 35Hz-24KHz ± 3dB *Følsomhed: 97dB/W *Watt:125W RMS / 500W Peak *Terminal: Dual binding posts / bi-wire / bi-amp *Vægt: 22,3KG
|
[Kabler]
[Bluray]
bdp-s185
[TV]
Samsung ue40eh6035
[Ønskeliste]
[Billeder]

Mit DIY projekt
hilsen mmunk
|
Til top |
|
|
mmunk Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2013 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 26 Maj 2013 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan spiller det så? __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
mmunk Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2013 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
det spiller DEJLIGT.. spiller som jeg nu engang ønskede det skulle! DEJLIG diskant (elsker det horn) og har en dejlig bas der gengiver bas rytmerne så man kan høre dem samtidig med man får et pust i maven af stortrommen når man skruer op! og alligevel bliver den ikke dominerende over for mellemtonen som gengiver stemmer dejlig klart og tydeligt selv ved hardcore black metal! (primære musik smag).. som det er nu ønsker jeg ikke at skifte det ud.. hvilket jo er godt :p
Mit DIY projekt
hilsen mmunk
|
Til top |
|
|
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
Sendt: 26 Maj 2013 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du må sidde meget tæt på, siden højttalerne står med så lidt afstand imellem dem, og så er det lidt ærgeligt at din fladskærm hænger så højt oppe. En fejl mange desværre begår.
carsten
|
Til top |
|
|
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
Sendt: 26 Maj 2013 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ps. Mht. højttalerne, bør de stå i samme afstand som du sidder fra dem. Så hvis du sidder 3mtr. fra dem, skal der også være 3mtr. imellem dem. (groft sagt).
carsten
|
Til top |
|
|
mmunk Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2013 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fundet sweetspottet og det passer med hvordan jeg sidder når jeg lytter :) samt der er ikke mere plads at gære godt med på trenage værelset
Skærmen hænger ikke for højt :) den hænger så jeg kigger lige ud og ikke ned eller op når jeg ser tv... Men nu er musikken det vigtigste __________________ mit anlæg
Mit DIY projekt
hilsen mmunk
|
Til top |
|
|
mmunk Forum Bruger

|
Sendt: 17 Juni 2013 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|