Forfatter |
|
ekelund Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 144
|
Sendt: 10 November 2005 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej står og skal ha mig en DVD af spiller , det eneste krav er prisen må ikke over stige 1500kr så har kig på Sony DVP-NS900V eller Sony DVP-S7700 nogle der vil sige den ene frem for den anden , eller måske en helt anden model fra Sony,
grunden til det skal være sony er fordi resten af min opsætning er sony.
Vh Daniel Ekelund
|
Til top |
|
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 10 November 2005 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sony er også dem med de bedste menuer og funktioner, bla kan sony vise hvor lang tid der er tilbage af en film, hvilke jeg ikke har kendskab til andre mærker kan sjovt nok (burde være ret simpelt og logisk at kunne).
Du kan prøve at læse om disse maskiner der har et par år på bagen, så du skal finde dem brugte, jeg har selv 930éren og den kan varmt anbefales og burde kunne findes brugt til omkring det du vil give.
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=372&zoneid=1 __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
Autechre Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
Sendt: 10 November 2005 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
Sony er også dem med de bedste menuer og funktioner, bla kan sony vise hvor lang tid der er tilbage af en film, hvilke jeg ikke har kendskab til andre mærker kan sjovt nok (burde være ret simpelt og logisk at kunne). |
|
|
Huh - skulle det være noget særligt!? Jeg har hhv. en Pioneer DV-2650 og en DENON A11, og de har da begge dén feature. Så det kan jeg ikke helt følge. 
Havde tidligere en DVP-S7700, og det er sgu' en lækker maskine - også den dag i dag...  __________________ Women Respond To Bass!
|
Til top |
|
|
ekelund Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 144
|
Sendt: 10 November 2005 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
syns også 7700 ser ud til at være lækker ved bare ikke hvor stor foreskel der er mellem den og 900/930. begge skulle jo ligge i en pris klasse hvor begge burde være nogle gode modeller.
|
Til top |
|
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 10 November 2005 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV32R skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
Sony er også dem med de bedste menuer og funktioner, bla kan sony vise hvor lang tid der er tilbage af en film, hvilke jeg ikke har kendskab til andre mærker kan sjovt nok (burde være ret simpelt og logisk at kunne). |
|
|
Huh - skulle det være noget særligt!? Jeg har hhv. en Pioneer DV-2650 og en DENON A11, og de har da begge dén feature. Så det kan jeg ikke helt følge. 
Havde tidligere en DVP-S7700, og det er sgu' en lækker maskine - også den dag i dag... 
|
|
|
Jeg skrev hvad jeg havde kendskab til , ja åbenbart er det da noget særligt, for det er da en features som er på ALLE sony maskiner, men som fesk ikke findes på min fars nyindkøbte Marantz 7600 til 8000 kroner. . Ved en nærmere undersøgelse viser det sig faktisk at der findes en del dvd maskiner der ikke kan det og det undre mig altså enormt.
Men det glæder mig da at der er andre der kan finde ud af det, det burde sku da også være standard. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
Toolate Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 24 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 855
|
Sendt: 11 November 2005 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
Sendt: 15 November 2005 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har Sony DVP-NS900V i mit setup. Kan også varmt anbefales herfra, købte den i sin tid fordi den også klarer sacd-formatet. Giver flot billede med component kabling til tv.
__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
Til top |
|
|