Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 23:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Accuphase E-211 ?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Sendt: 12 September 2003 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Superhej. Hvordan spiller Acuphase 211? Jeg vil gerne have en tung "high end" integreret strømstærk forstærker MED tonekontroller. Det kan godt på nogen virke useriøst og have en forstærker med tonekontroller, men det er jeg rimelig græsk/katolsk over for. Er der andre end Accuphase (i nyere tid) der har lavet integreret forst. med tonekontroller?
Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy

Pascal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 12 September 2003 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

Ved at Ronin lige har lyttet til en, så mon ikke han kan komme med nogle pointers.
Til top Vis Pascal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pascal

winter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 12 September 2003 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

Prov at hore bow zz-one,det er guf og er i samme pris klasse(brugt)eller wazoo xl,som begge ligeledes kan kore BAL.

Men igen stol paa dine egne ore.

MVH

Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter

willold
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Sendt: 12 September 2003 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

jeg kan helt klart anbefale BOW(har selv), men manden vil gerne have en med tonekontroller, og det kan min BOW i hvert fald ikke klare

mvh

Til top Vis willold's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af willold

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 12 September 2003 kl. 21:45 | IP-adresse registreret  

Hejsa,

Jeg tror du vil blive glad for en Accuphase E-211. Kan huske forgængeren fik en kanon-test i den udgåede HIFI & ELEKTRONIK, og har set netop E-211 testet i et tysk blad, hvor den også blev rost.

Men en ting er selvfølgelig tests, en helt anden ting er om DU kan lide lyden. Jeg tror aldrig jeg har hørt netop denne model, men jeg er supergodt tilfreds med mit eget Accuphase. Det spiller efter min mening fremragende, også ser det jo også lækkert ud

Håber du finder noget du kan bruge

Mvh. Brian Sørensen

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 13 September 2003 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

Tak til alle, men jeg skriver i mit indlæg at jeg leder efter noget med gode tonekontroller og det har BOW ikke, eller har den?
Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 13 September 2003 kl. 02:06 | IP-adresse registreret  

Hvis vi snakker om den E-211 der er på markedspladsen, er den solgt og jeg er den glade ejer!

Forgængeren E-210 var god, og jeg var tilfreds med den da jeg havde den, men E-211 er bare endnu bedre! For mit vedkommende kunne de godt skippe tonekontrollerne - musikken skal være som den er i neutral stilling, alt andet er unødvendig tiltning af frekvensområdet og lyder alligevel sjældent godt.

Jeg ofrede mit Harman/Kardon Signature-sæt og i dette tilfælde var det i den gode sags tjeneste for E-211 banker det sønder og sammen målt på stereo-performance. Bassen blev en smule mere fast og knap så amerikansk, detaljeringsgraden er væsentlig højere og mellemtonen er forbilledlig - stemmer står simpelthen så godt på den forstærker. Og via den balancerede indgang er der ingen tvivl om at Accuphase er på hjemmebane - lyden røg en klasse op da min X779ES fik et sæt balancerede Gamut-kabler i røven!

Signature-sættet er suverænt i surround, men Accuphase tog kegler i 2-kanals så det blev vinderen! Hvis du kan støve en E-211 op, eller for den sags skyld en E-210 (og glem de tonekontroller - de er absolut ikke nødvendige) så tøv ikke med at købe den!

E-211 fik 100 ud af 115 punkte i tyske Audio - det er ikke så ringe! Jeg har en tendens til at være enige med dem!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes