Bruger siden: 24 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 530
Sendt: 23 Februar 2005 kl. 08:37 | IP-adresse registreret
Nu mindes jeg kun at have set diskussioner om tilslutninger af hovedtelefoner til set-up's hvor der INGEN hovedtelefon udgang er tilgængelig. For ellers har du da ret - det "maker ikke megen sense". Og dog, måske kunne der være en ide i at have en lille klasse A forstærker til hovedtelfoner - der skal jo ikke brændes mange watt af og så kan man i hørebøfferne nyde en ren klasse A.?
__________________ - Klaus -
Island s are where the Sea ends.
Bruger siden: 01 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 334
Sendt: 23 Februar 2005 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
Jeg er ved at købe ny forstærker, og evt. ny forforstærker. Muligvis får det valgte udstyr ikke headphone udgang og så skal jeg købe en hovedtelefonforstærker. Nogle danske link til test, forhandlere eller evt. småfabrikanter..
stereoplay; "forrygende impulsgengivelse, farverig, og med sin imponerende timing, spiller grado ra-1 på et uhørt højt niveau, vi ikke tidligere har oplevet...vores nye reference!" ----audio; " through the ra-1, music was rendered truer than i had imagined possible".
Den koster ca. 3.500,- og Teknifi på Frederiksberg kan anvise forhandler.
__________________ - Klaus -
Island s are where the Sea ends.
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
Sendt: 23 Februar 2005 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
Jeg har også i de seneste par uger måttet overgive mig til Carrotman's kreationer. Jeg har ikke længere hans hovedtelefon forstærker til låns.. Den er nemlig ikke hans mere. Den er MIN.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum