19-01-2010 nye billeder af Summit samt nyt TV 46 t med soundbar s.4
27.8.2005 nye billeder s.3 af ny opstilling med Samsung TV samt CD-net.
5.5.05. nye billeder s.2 af nye hovedtelefonAMP.
Sidste ordre i denne omgang blev på et Spider Rack.
Når hele mit nye anlæg er opstillet sender jeg nye billeder indtil da må i nøjes med dem fra test starten.
Efter lang tids søgen her på HIFI4ALL har jeg nu endelig fået lidt udstyr hjem til test.
Så snart er nyt udstyr købt og jeg håber det vil give en hvis fred i sjælen for spændende er det jo at være på udkik efter nyt, mn egentlig også lidt forvirrende for hvad er det lige jeg skal købe.
Mit gamle anlæg er fra starten omkring 1990 består af pioneer c/m 90
CDafspiller var pioneer PD 9300, står nu på en af mine sønners værelse sammen med min luxmann 120 fra ca. 1982
Højtalerne er audiostatic ES300r fuldtone elektrostater.
På supertræf i Viborg startede min nye investeringer i Mictor strømkabler , lonryo powerconditioner samt nye højtaler kabler 3 m sølv også fra Mictor.
På supertræf talte jeg noget med Michael(mictor) og aftalen blev efterfølgende at jeg fik hans YBA sæt hjem på prøve.
Det gav jo blod på tanden så det næste blev en aftale med jensen VassagoHIFI om lån af Audio Fligth 100 samt Audio Fligth Pre,
Anlægget kom Jensen med kl. 09 i dag og så er der ellers hørt musik fra sweetspot.
Jeg har hørt bl.a : Theessink, Nalle & Møller Goin Down slow
Jazz at the pawnshop
B.B King Blues on the Bayou
Poul Simon The ryth of Saints
Solomon Burke make do with what you got
Jennifer Warnes The well
Norah Jones feels like home
U2 How to dimantle an atomic bomb
Madeleine Peyroux Careless love
Johnny Madsen på den anden side
skal også høre Beethoven sympony no.5 Reiner & chicago symhony
Sonny Rollins, Miles Davis kind of blue , NHØP og Diana Krall samt noget mere dansk rock.
Så har jeg fået lyttet til Audia Fligth 100 & pre . Hold op hvor det bare spiller lækkert 
Jeg kan faktisk få en rimelig god bas ud af mine elektrostater, og det er ikke nemt uden ordenlig power.
Mellemtone området er stadig helt i top , det samme kan siges om diskant.
Om det er pre'en eller de 100 w klasse a der gør det ved jeg ikke . Men der er ingen tendenser til neg. udsving noget sted og de kan faktisk spille rimeligt højt.
Her kommer så lidt billeder hvis jeg ellers kan finde ud af det!
God Påske
Kjaer
billeder:

Mictor Sweet Thunder & Galeforce powerkabler
longyu powerconditioner
Mictor Clearwater MKII sølv signakabler RCA, Mictor Visibility MKII