Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 22:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: FFS, hvorfor? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 29 December 2005 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Hvorfor bliver tråde slettet?

Lad dem da for fanden være admins? Det er da totalt _LAMT_, måske er nogen af dem lidt offtopic, so f**k what. LUK DEM OG IKKE SLET DEM.

eller i det mindste bare lukke dem, så folk ikke kan skrive i den mere..... det er /#€"!(/#)(!"/#)(!"/#)("!/#

LAMT

// out and mega p***ed

Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 December 2005 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

syska skrev:

Lad dem da for fanden være admins? Det er da totalt _LAMT_, måske er nogen af dem lidt offtopic, so f**k what. LUK DEM OG IKKE SLET DEM.

Jeg er så af den stik modsatte holdning, hvis man nu engang har besluttet at indholdet i en tråd er af en karakter der gør at tråden skal lukkes, så er det fordi den indeholder noget indehaverne af forummet ikke vil lægge spalteplads til, og så må tråden nødvendigvis ikke bare lukkes, men slettes. Nu ved jeg ikke hvad du specifikt hentyder til, men lad os antage at en sælger udøver skjult reklame ved at udgive sig for at være en tilfreds kunde. Dette er en overtrædelse af forummets regler, men hvis man bare lukker tråden uden at slette den, så ligger reklameværdien der jo stadigvæk.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

wamba
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 29 December 2005 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Sikke en julestemning der florere rundt omkring...

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 29 December 2005 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

Tråde som er direkte off-topic og som ikke har sin plads i forummet slettes, hvis sådanne skønnes nødvendigt! Uanset om man synes det er forkert eller ej. Det er min og moderatorernes beslutning, uanset hvordan man vender og drejer det.

Der er i forvejen rigeligt med off-topic emner og emner som egentlig kun indeholder brok og ævl.
Emner som jeg ikke længere vil lægge plads til.

Formålet med forummet er, at dette bruges til fornuftig og saglig debat om hifi, surround, lyd og billede. Alt andet må man så finde andre fora til fremover, det bliver ganske enkelt ikke på HIFI4ALL.DK!

Vores mål er at forummet skal være et behageligt "mødested" for de som kan finde ud af at holde stien, deltage fornuftig i tale, biddrage konstruktivt og sagligt.

Det er der heldigvis 1000-vis der sagtens kan administrere på glimrende vis, og det er netop disse debatører som skal have plads i forummet - ingen andre!

Det er iørvigt blandt målsætningerne for forummet fremover, og det vil også være særligt fokus på dette område - på godt og ondt!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 29 December 2005 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det lyder rigtig fornuftigt Kenneth, og ikke for at være røv-slikker eller noget....!!!

Men forummet har sgu være angrebet, af en "dårlig stemning" et stykke tid. Så jeg hilser den "nye linie" meget velkommen.....

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 December 2005 kl. 16:35 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:
syska skrev:

Jeg er så af den stik modsatte holdning, hvis man nu engang har besluttet at indholdet i en tråd er af en karakter der gør at tråden skal lukkes, så er det fordi den indeholder noget indehaverne af forummet ikke vil lægge spalteplads til, og så må tråden nødvendigvis ikke bare lukkes, men slettes. Nu ved jeg ikke hvad du specifikt hentyder til, men lad os antage at en sælger udøver skjult reklame ved at udgive sig for at være en tilfreds kunde. Dette er en overtrædelse af forummets regler, men hvis man bare lukker tråden uden at slette den, så ligger reklameværdien der jo stadigvæk.

Helt sikkert reklame skal væk.... men hvorfor det ikke er tiladt i forum kan jeg ikke se, måske har jeg glemt hvorfor....... men der må jeg så sige at admins _SLET_ ikke fjerner reklame nok, ser da mange posts som burde være slettet... men som jeg selv har nydt godt af.... :-)

Men ligefrem at slette emner helt som måske er lidt off-topic kan jeg kun blive træt af.... *grrrrr*

// nedtur

Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 29 December 2005 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

Beklager hvis vi ikke er nået hele vejen rundt, men som beskrevet tidligere, så vil der fremover være mere fokus på området.

Og igen - uanset om man kan lide det eller ej!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 December 2005 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

dumbo skrev:

Jeg synes det lyder rigtig fornuftigt Kenneth, og ikke for at være røv-slikker eller noget....!!!

Men forummet har sgu være angrebet, af en "dårlig stemning" et stykke tid. Så jeg hilser den "nye linie" meget velkommen.....

Fuldstændig enig. Jeg er glad for at vi kan holde en fornuftig tone herinde. Der er rigeligt af "børnehaver" derude på det store net (ingen navne nævnt - ingen sider generet)

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 December 2005 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

Jeg er glad for at i ikke har været hele vejen rundt :-)

Men bare skriv næste gang du "Sletter" og ikke bare "Lukker", og en længere begrundelse, og så burde du smide ham ud der startede det hele......

// ouT

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes