Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 13:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Rod Stewart til Aalborg ! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 14 November 2004 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Hej

Nogen som skal til Rod Stewart koncert i Aalborg 10 juni 2005 ?

Det skal jeg !

Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman

Harritz3257
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. gichael3257

Bruger siden: 11 Juni 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 14 November 2004 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

Jeg har også tænkt på det, men så skal det jo være oppe foran (Koster desværre ca. 1000kr så vidt jeg kan huske)

Meeeen, mon ikke der bliver råd.

Til top Vis Harritz3257's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Harritz3257

DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 November 2004 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

gichael3257 skrev:

Jeg har også tænkt på det, men så skal det jo være oppe foran (Koster desværre ca. 1000kr så vidt jeg kan huske)

De helt dyre billeter blev udsolgt på 5 min. De billigste er også udsolgt. Der stadigvæk billetter til 968 og 868

http://www.akkc.dk/showlistrecord.asp?id=45&recordid45=1 447

Måske sidste chance for at opleve i legende på dansk grund (bliver 60 til jan.)

mvh.

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 14 November 2004 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

DKsoulman skrev:
gichael3257 skrev:

De helt dyre billeter blev udsolgt på 5 min. De billigste er også udsolgt. Der stadigvæk billetter til 968 og 868

mvh.

Sidste gang jeg så roden kostede indgangen 15,-kr, men så var han også kun opvarmning - og kun unummererede "sidde på gulvet pladser"

Bjørn

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 November 2004 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:
DKsoulman skrev:
gichael3257 skrev:

mvh.

Sidste gang jeg så roden kostede indgangen 15,-kr, men så var han også kun opvarmning - og kun unummererede "sidde på gulvet pladser"

Bjørn

Hej Bjørn - øh 15 kr og opvarmning. Så er vi vist mange år tilbage i tiden. Har det været sidst i 60'erne da han var i The Jeff Beck Group ?

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 14 November 2004 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

gichael3257 skrev:

1000 kroner , wow, det er han godt nok ikke værd mere, hver gang jeg høre ham live fra et eller andet sted fra synger han falsk. Næhh, havde det været for en 15-20 år siden, havde det været noget andet.

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 15 November 2004 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

DKsoulman skrev:
bjørn skrev:
DKsoulman skrev:
gichael3257 skrev:

mvh.

Bjørn

Hej Bjørn - øh 15 kr og opvarmning. Så er vi vist mange år tilbage i tiden. Har det været sidst i 60'erne da han var i The Jeff Beck Group ?

De glade brøndbydage. Jeg har faktisk fundet et medlemsblad hvor koncerten annonceres til d. 20.april 1968 hvor aftenes program er som følger:

19.30 Baronets 20.15 Jeff Bech Group, 21.45 Tages  23.00 Ten Years After og det for en rund ti'er (ikke 15,-)

Når man havde købt "ugens LP" ku' byttepengene brugs på koncerbilletter

Bjørn (den ældre)

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 November 2004 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

... The Great American Songbook: Volume III, which entered the Billboard Chart at #1 in October and is already certified Platinum, J Records releases One Night Only! Rod Stewart Live at Royal Albert Hall DVD on December 7th.

Now, for the first time, this DVD captures the legendary rock n' roller performing some of his greatest hits and newfound "Great American Songbook" classics at the world famous Royal Albert Hall in London, England. The concert captures electrifying performances by Stewart with Chrissie Hynde, his former Faces mate Ronnie Wood, and a talented new musical discovery, Amy Belle. The special gala concert also features Rod accompanied by the 60-piece BBC Concert Orchestra, the London Community Gospel Choir, and his own band and backing singers.

The British press raved about the one-night-only concert: The Daily Star exclaimed: "This proves that he is still nothing short of astonishing live -- and long may he remain so." "The atmosphere is amazing! A great barn-stormer of a gig," wrote The Guardian and the Evening Standard concurred: "The surge of sheer pleasure that manifests itself through the audience during the opening notes of 'You Wear It Well' prove that Rod still does it for people. 'Handbags & Gladrags' increases the rush, and 'Reason To Believe' clinches the addiction." The Times raved: "A silky 'Blue Moon' and a joyful 'What A Wonderful World' were followed by 'As Time Goes By,' sung as a duet with a darkly smouldering Chrissie Hynde ... If the enthusiasm of last night's crowd was anything to go by, there could be several more (Songbook) volumes to come yet."

For three decades now, Rod Stewart has been an iconic force in the realm of popular music. Through a stellar catalog of classic songs -- many of which he's written or co-written -- he's earned his place in the pantheon of genuine musical legends. His infinitely expressive voice, sly wit, and a truly electrifying stage presence have earned Rod Stewart a place in the hearts and lives of millions of fans worldwide.

One Night Only! Rod Stewart Live at the Royal Albert Hall is a DVD only release -- Catalog #82876-64835-9 (J Records/distributed by BMG Distribution).
Extra bonus features include exclusive countdown to the show with interviews, backstage and rehearsal footage, extensive biography of Rod Stewart and 5.1 Audio Mix.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes