Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 00:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: FLEX Audio en positiv oplevelse (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 05 Januar 2010 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

Der har på det sidste været en del negativitet omkring HiFi Branchen, jeg syntes derfor at når der så er nogle mennesker der i mine øjne gør det rigtig godt, så glemmer vi som mennesker nogle gange at fremhæve dette, så det vil jeg forsøge at gøre for selv om der er en del negativ omtale af branchen, så findes der stadigvæk nogle som skiller sig ud på den positive måde.

Jeg vil starte med at fortælle at jeg gennem de sidste ca. 20 år har interesseret mig for HiFi og det har været en super hobby og jeg har været næsten hele vejen rundt, både med produkter og forhandlere, men for ca. 3 måneder siden mistede jeg lidt lysten til HiFi, jeg valgte at lukke min profil her på HiFi4all og ville sælge ud af mine ting, jeg oprettede en ny profil ( 2deaf4hifi ) kun til salg af mine ting, og ville tage en pause på ubestemt tid fra HiFi.

Men så var jeg så heldig at løbe ind i Rune fra FLEX Audio på Fyn, og det er jeg virkelig glad for. For den lyst til HiFi der var forsvundet kom tilbage i fuldt flor ved mødet med Rune, den glæde, entusiasme og stolthed Rune udviste ved HiFi og hans produkter smittede virkeligt af og pludseligt kunne jeg huske hvorfor jeg var så vild med denne hobby, for det er jo en fed hobby.

Jeg rendte ind i Rune ved et tilfælde og blev tilbudt at besøge FLEX Audio på Fyn, jeg takkede ja og allerede da Rune åbnede døren og bød mig velkommen følte man sig virkelig velkommen, ja fra jeg trådte ind startede snakken bare helt af sig selv og fortsatte stort set uden afbrydelser bortset fra musikken, på intet tidspunkt følte man at Rune havde travlt eller på anden måde at man nu nok havde været der lidt for længe, man følte virkeligt at her var der alt den tid man skulle bruge, og jeg havde egentligt kun afsat 1 time af til besøget og inden jeg så mig om, havde jeg været der 2 timer.

På vej hjem i bilen tænkte jeg meget over hvad det egentligt lige var der var sket og kunne ikke rigtigt sætte en finger på det før dagen efter, hvor jeg stadigvæk havde den gode oplevelse i kroppen og næsten ikke kunne vente med at få hørt noget musik, jeg nåede frem til at det var helheden i selve oplevelsen samlet set der havde fået glæden tilbage, vi havde hørt en masse musik og virkeligt snakket HiFi og her var ikke noget med at andre mærker/produkter eller forhandlere var dårlige eller noget som helst, nej vi snakkede bare rigtig HiFi og musik og om alt der var fedt ved det og denne hobby, på intet tidspunkt blev der draget paralleller til andre mærker/produkter eller forhandlere eller andet og det kunne jeg virkeligt godt lide.

Jeg har efterfølgende også handlet med Rune og her var alt igen bare en positiv oplevelse, Runes forståelse for kunden og service niveauet var bare i TOP, jeg kan ikke sige om de produkter FLEX Audio forhandler falder i alles smag, men jeg kan kun på det kraftigste opfordre folk til at besøge FLEX Audio for det er bare en oplevelse ud over det sædvanlige, jeg ved ikke hvad det er de forhandlere på Fyn ( FLEX og Vassago ) har spidst som børn men et er sikkert i mine øjne, det er at de har spist det helt rigtige, for på Fyn er Servicen bare i TOP.

Der findes sikkert mange andre forhandlere som yder den samme service, og har lige så gode produkter men for mig var det en super positiv oplevelse som jeg bare har lyst til at dele med andre.

Mvh

JMJ

Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 Januar 2010 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Det er satme godt og høre, for der har da været et par træls episoder på det seneste!

Min nabo har osse lige handlet med Rune fra FlexAudio (2 gange faktisk), og har fået rigtig god service osse. Så det lyder jo godt, at der stadig er nogle entusiatiske forhandlere derude

Netop det med at andre mærker, end dem forhandleren sælger, er noget l**t, har jeg før oplevet. Alt hvad jeg ejede dengang, bla. Accuphase cd og effekt, var bare noget crap, det var kun deres mærke/mærker der duede! Når jeg hører sådan noget, er de sikre på jeg ikke køber noget derinde nogensinde! Har heller ikke sat mine ben i butikken siden!

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

JMJ - hvis en pause fra hifi ikke betyder en pause fra musikken, mener jeg nærmest at det kan være en god ting, indimellem.
Så spiller man nemlig musik, på det setup som man har, og lærer det bedre at kende.
Jeg har selv taget en længere pause fra hifi, og har spillet på headfi i stedet - selvom det vel også er en slags hifi.

Igår så jeg f.eks. en film, med lyden kørt over hovedtelefoner, afspillet i stereo (gys).
Det havde desværre den bivirkning, at jeg nu vil bestille nogle kabler fra en af mine faste hifipushere - AV-connection.

Ellers er hifiklubben stedet, hvor jeg har købt de sidste to sæt hovedtelefoner, samt projektor og AV-receiver (den sidste i deres netbutik). Jeg har kun oplevet skidt service fra det lokale vejvæsen, indenfor de sidste par år.
Manglende saltning og reparationer af huller.
Hifibranchen står stadig en del tilbage fra bilbranchen, når det kommer til krejlere og fidusmagere.

kenneth74
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2007
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

..hej  jeg har også handlet og mødt Rune kan kun sige super..! sådan !:)
Til top Vis kenneth74's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kenneth74

Morell
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Neon^

Bruger siden: 28 Februar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

Flex Audio og Rune skal bestemt også have et plus i bogen herfra!!

Jeg var før jul på udkig efter noget der kunne erstatte min Holfi 8ae og blev enig med mig selv om at jeg skulle prøve noget
af det nye kineser-grej til en afvæksling. Faldt så over et Xindak sæt under brancesalg og ringede selvfølgelig til Flex for at
få lidt fortalt om grejerne. Han var fra aller første opkald virkelig rar at snakke med, lå ikke skjul på noget som helst og
fortalte tingene som de var. Efter et par samtaler mere blev vi enige om at jeg skulle trille en tur til Fyn og lytte på sagerne,
og en eftermiddag sent i december åbnede han dørene til sit hjem og jeg fik lov at lytte alt det jeg gerne ville. Endte op med
at være der en times tid, for det var sq da meget hyggeligt...! :)

Endte jo selvfølgelig også op med at trille hjemad igen med sættet og alt hvad han har fortalt har det indfriet, eller faktisk
har det givet mere end jeg fik et indtryk af at det ville!

Super handel, super mand som også lige har gjort at jeg har købt signalkabel igennem ham. Der bliver altid anført en venlig
og rar tone som gør at man har noget tættere kontakt til ham som jeg ikke har oplevet andre steder før.

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 06 Januar 2010 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

Ja det er rart når man engang imellem får sig en aha oplevelse, oftest er der bare ikke så mange der skriver om det.

Og jeg syntes blot at det var så posetiv en oplevelse jeg ville dele den med andre, det er bestemt heller ikke sidste gang jeg handler med Rune, nu skal der bare spares lidt op

Mvh

JMJ

Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

indomitus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

Til top Vis indomitus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af indomitus

Strokes
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Januar 2009
Sendt: 09 Januar 2010 kl. 09:15 | IP-adresse registreret  

Hej nu kan jeg sgu ikke holde tilbage mere, jeg havde sidste år lånt en Aaron effektrin på prøve og de gamle type Echole kabler for satan det lød godt men pga økonomiske årsager endte det med jeg ikke købte det satans men sådan er det nu engang. Rune er en herlig mand og lige på, rådgivningen er osse i top. Men er bare bekymret over en ting, 1 han er lære ved siden af og kan sikkert drikke p***e meget kaffe og det kan jeg ikke, 2 han kan se alle mine stavefejl og hvor jeg skal sætte mine kommaer og punktommer .

mvh
Til top Vis Strokes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strokes

Morell
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Neon^

Bruger siden: 28 Februar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 09 Januar 2010 kl. 10:17 | IP-adresse registreret  

Hehe, når jeg kommer til at tænke over det, så har jeg egentlig utroligt svært ved at forestille mig ham undervise
kindergarden-børn :D

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 09 Januar 2010 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

Han må lære at tjekke sin mail boks i ny og næh. Har skrevet en del gange, ingen respons!

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 09 Januar 2010 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Han må lære at tjekke sin mail boks i ny og næh. Har skrevet en del gange, ingen respons!

Det problem har jeg nu ikke oplevet, har altid fået svar inden for ca 1 dag.

Men ellers findes telefonen jo, den tager han næsten altid, ellers er han flink til at ringe tilbage såfremt man rammer hans telefon svare.

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Bruger siden: 19 Juli 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 14 Januar 2010 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:

Hej Kenneth.

Har haft en masse bøvl med mit mailsystem. Jeg har desværre ikke fanget dine mails.

Men, men du er hjertens velkommen til at kontakte mig på flexaudio@hotmail.com eller på tlf. +4526249197. Og så skal jeg se om jeg kan give dig svar på dine evt. spørgsmål. I skrivende stund er jeg dog nemmest at træffe på tlf. eller skriv meget gerne en sms, og jeg svarer så hurtigt som muligt.

Jeg undskylder, hvis du har følt dig forbigået...Det er bestemt ikke meningen.

Til top Vis FLEX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FLEX

Nibseman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2009
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:

Der har på det sidste været en del negativitet omkring HiFi Branchen, jeg syntes derfor at når der så er nogle mennesker der i mine øjne gør det rigtig godt, så glemmer vi som mennesker nogle gange at fremhæve dette, så det vil jeg forsøge at gøre for selv om der er en del negativ omtale af branchen, så findes der stadigvæk nogle som skiller sig ud på den positive måde.

Jeg vil starte med at fortælle at jeg gennem de sidste ca. 20 år har interesseret mig for HiFi og det har været en super hobby og jeg har været næsten hele vejen rundt, både med produkter og forhandlere, men for ca. 3 måneder siden mistede jeg lidt lysten til HiFi, jeg valgte at lukke min profil her på HiFi4all og ville sælge ud af mine ting, jeg oprettede en ny profil ( 2deaf4hifi ) kun til salg af mine ting, og ville tage en pause på ubestemt tid fra HiFi.

Men så var jeg så heldig at løbe ind i Rune fra FLEX Audio på Fyn, og det er jeg virkelig glad for. For den lyst til HiFi der var forsvundet kom tilbage i fuldt flor ved mødet med Rune, den glæde, entusiasme og stolthed Rune udviste ved HiFi og hans produkter smittede virkeligt af og pludseligt kunne jeg huske hvorfor jeg var så vild med denne hobby, for det er jo en fed hobby.

Jeg rendte ind i Rune ved et tilfælde og blev tilbudt at besøge FLEX Audio på Fyn, jeg takkede ja og allerede da Rune åbnede døren og bød mig velkommen følte man sig virkelig velkommen, ja fra jeg trådte ind startede snakken bare helt af sig selv og fortsatte stort set uden afbrydelser bortset fra musikken, på intet tidspunkt følte man at Rune havde travlt eller på anden måde at man nu nok havde været der lidt for længe, man følte virkeligt at her var der alt den tid man skulle bruge, og jeg havde egentligt kun afsat 1 time af til besøget og inden jeg så mig om, havde jeg været der 2 timer.

På vej hjem i bilen tænkte jeg meget over hvad det egentligt lige var der var sket og kunne ikke rigtigt sætte en finger på det før dagen efter, hvor jeg stadigvæk havde den gode oplevelse i kroppen og næsten ikke kunne vente med at få hørt noget musik, jeg nåede frem til at det var helheden i selve oplevelsen samlet set der havde fået glæden tilbage, vi havde hørt en masse musik og virkeligt snakket HiFi og her var ikke noget med at andre mærker/produkter eller forhandlere var dårlige eller noget som helst, nej vi snakkede bare rigtig HiFi og musik og om alt der var fedt ved det og denne hobby, på intet tidspunkt blev der draget paralleller til andre mærker/produkter eller forhandlere eller andet og det kunne jeg virkeligt godt lide.

Jeg har efterfølgende også handlet med Rune og her var alt igen bare en positiv oplevelse, Runes forståelse for kunden og service niveauet var bare i TOP, jeg kan ikke sige om de produkter FLEX Audio forhandler falder i alles smag, men jeg kan kun på det kraftigste opfordre folk til at besøge FLEX Audio for det er bare en oplevelse ud over det sædvanlige, jeg ved ikke hvad det er de forhandlere på Fyn ( FLEX og Vassago ) har spidst som børn men et er sikkert i mine øjne, det er at de har spist det helt rigtige, for på Fyn er Servicen bare i TOP.

Der findes sikkert mange andre forhandlere som yder den samme service, og har lige så gode produkter men for mig var det en super positiv oplevelse som jeg bare har lyst til at dele med andre.

Mvh

JMJ

Hej JMJ

Dejligt med en positiv historie omkring en HiFi forhandler og din oplevelse - Fedt indlæg

Rogue Audio Stealth
Avid Diva
Yter
Til top Vis Nibseman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nibseman

Dunhill
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2009
Lokalitet: Fyn
Sendt: 22 Januar 2010 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

Rune er bestemt en flink fyr og det er rart at se en med nogle spændende og anderledes produkter. De spiller godt de Raidho C-1 han ligger inde med og ja det Aaron setup er i en klasse for sig. Jeg kan godt lide den omhyggelighed han også lagde for dagen med sit anlæg. Orden på kablerne og Coldrays under det hele. Det havde en god effekt.

Vi har da heldigvis mange gode forhandlere i DK og Flex er en af dem.

Til top Vis Dunhill's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dunhill

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes