Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. maj 2024 | 21:16   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Denon/B&W Bio (27-6-04) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Johansen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 173
Sendt: 04 Juli 2004 kl. 19:04 | IP-adresse registreret  

Det er jeg 100% sikker, 3803 er den første af 38xx modellerne der har en "Lip-sync" funktion. Men den har delay funktion til hver kanal (den hvor man opgiver afstanden til hver højttaler).

__________________
Mvh.
J. K. Johansen
Til top Vis Johansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Johansen Besøg Johansen's Websted
 
biojensen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Installation/RoomAV

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 571
Sendt: 04 Juli 2004 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

Lækker hjemmebio og et fedt setup

Til top Vis biojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af biojensen Besøg biojensen's Websted
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 04 Juli 2004 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

 

 lækker finish på 803'erne slår mine 804 n cherrywood med flere længder,det

  lyder sikkert også godt,billedet ser godt ud herframisundelse er en grim

 ting,det er der bare ikke noget at gøre ved, for misundelig det er jeg

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
Johansen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 173
Sendt: 04 Juli 2004 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Mange tak Biojensen, det er jo altid meget rart at få at vide

Din bio er jo heller ikke sådan at kimse af, og din hjemmeside er også altid et godt site at besøge.



__________________
Mvh.
J. K. Johansen
Til top Vis Johansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Johansen Besøg Johansen's Websted
 
Johansen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 173
Sendt: 04 Juli 2004 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

Hej Music 4 all

Angående finish kan jeg næsten kun give dig ret ellers ville jeg ha' valgt cherry. Men om det er med flere længder ved jeg ikke helt, jeg syntes nu ikke at cherry er så slem specielt ikke når de har stået noget tid og de er blevet lidt mørkere end out-of-the-box.



__________________
Mvh.
J. K. Johansen
Til top Vis Johansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Johansen Besøg Johansen's Websted
 
Zak-
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 05 August 2004 kl. 00:54 | IP-adresse registreret  

Hey Johansen,

Måtte jo lige chekke dit system ud, cool 

HeHe jeg kan god lide din front, de var faktisk med i min vurdering fra starten!!
Men mit valg er 100% Surround, not Musik!! Hånden på hjertet, hvornår har du sidst lyttet til musik, med sidet ned og lukkede øjne og kun lyttet til musikken...Hvorlænge og hvor mange gang på et år??? Det var ud fra disse spørgsmål jeg valgte 100% Surround. Her i famillien kan man ikke tænde for TV'en uden at tænde AV'en...

PS.
Få styr på ledningerne....HeHeHe



__________________
Zak

Mine Jamo D7 5.2
Til top Vis Zak-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zak- Besøg Zak-'s Websted
 
Johansen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 173
Sendt: 05 August 2004 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

Zak- skrev:

Hey Johansen,

Måtte jo lige chekke dit system ud, cool 

HeHe jeg kan god lide din front, de var faktisk med i min vurdering fra starten!!
Men mit valg er 100% Surround, not Musik!! Hånden på hjertet, hvornår har du sidst lyttet til musik, med sidet ned og lukkede øjne og kun lyttet til musikken...Hvorlænge og hvor mange gang på et år??? Det var ud fra disse spørgsmål jeg valgte 100% Surround. Her i famillien kan man ikke tænde for TV'en uden at tænde AV'en...

PS.
Få styr på ledningerne....HeHeHe

Jeg var også inde og vurdere om jeg skulle have "surround højttaler" eller noget som kan spille både musik og burges til film. Det var ikke Jamo der var inde i mine tanker, selv om D7 sættet ser meget lækkert ud. Jeg tænkte mere i banerne af M&K, S-150, S-250 eller noget fra deres prof. serie.

Grunden til at mit valg faldt på en "alm. højttaler", så er det ikke fordi jeg bruger meget tid på at side og lytte til detaljerne i musikken med lukkede øjne (der med ikke sagt at jeg ikke gør det). Jeg sætter blot pris på at det lyder godt. Noget andet jeg tog med i mine tanker var også DVD koncerter, SACD og DVD-Audio, ikke at jeg har mulighed for at afspille SACD og DVD-Audio men det kommer med tiden. En anden ting var at jeg gerne ville kunne udnytte kvaliteten af alm. CD'er.

Jeg kan sige jeg fortryder ikke mit valg, heller ikke selv om min nyeste anskaffelser mest ligger optil surround. Desuden tror jeg ikke at det ville lyde bedre i surround med M&K højttaler end med dem jeg har nu.

Og mine kaber arbejder jeg på at få væk men der mangler lige nogle nye kabler der er lange nok, når det er på plads kommer der nye billeder.



__________________
Mvh.
J. K. Johansen
Til top Vis Johansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Johansen Besøg Johansen's Websted
 
Zak-
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 06 August 2004 kl. 00:15 | IP-adresse registreret  

Hej Igen Johansen,

M&K var egentlig mit første valg overhoved, små firkantede kasser, fylder ingen ting. Men lyden, men lyden....jeg blev slemt skuffet......ja, så er jeg mere til de farvede højtalere!!! Jeg besøgte LydButikken, her fik jeg demonstreret M&K 150 serien og Snell's store sæt. Her vant Snell Stort i mine øre!!!
Idag har de ikke nogen af delene, til fordel forAtlantic Technology. Disse højtalere spiller kanon godt, bedre end M&K efter min mening, til en væsentlig bedre pris..de skal høres!!

Mit råd til dig, lyt til dem igen og lyt der efter, evt Snell. (For sjovt) også Atlantic Technology. evt 6200 serien, det er midel serien. Centeren i 8200 serien..ville jeg helst eje.

Jeg kan sagtens følge dig og det er abselut nogle fede højtalere og de er bedre end M&K. Hvis jeg skulle købe HiFi højtalere, så ville det være dine modeler jeg ville købe!!

Jeg drillede dig lidt ang. kablerne....jeg er sikker på at de forsvinder...jeg laver det sammen, når jeg får mine.



__________________
Zak

Mine Jamo D7 5.2
Til top Vis Zak-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zak- Besøg Zak-'s Websted
 
Dief
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 1214
Sendt: 07 August 2004 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

Elsker hjemmebio, og originale biostole. Det bringer god stemning i hjemmet. er selv igang med byggeriet.

Pæne stole du har, jeg købte mine i Thisted, men måtte betrække dem om pga slidtage. Har godt set dine stole på www.biostole.dk før, har du bemærket sofaen, den er jeg lidt hut på, men den er også dyr.

Hyg dig og hav nu gode stunder i bioen.

Mvh Dief



__________________
Bio
Mit DIY
hj.side
Til top Vis Dief's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dief Besøg Dief's Websted
 
tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 465
Sendt: 12 August 2004 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Hvad er det for et rack din center ligger på?

Har du evt. nogle mål, eller et link til hvor det er købt?

Ellers et lækkert setup, er lidt misundelig på dine højtallere :)

__________________
Min Hjemmebio
Til top Vis tobywan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tobywan Besøg tobywan's Websted
 
Johansen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 173
Sendt: 12 August 2004 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

Dief skrev:

Elsker hjemmebio, og originale biostole. Det bringer god stemning i hjemmet. er selv igang med byggeriet.

Pæne stole du har, jeg købte mine i Thisted, men måtte betrække dem om pga slidtage. Har godt set dine stole på www.biostole.dk før, har du bemærket sofaen, den er jeg lidt hut på, men den er også dyr.

Hyg dig og hav nu gode stunder i bioen.

Mvh Dief

Hej Dief

Har set dit projekt det ser lækkert ud, specielt her efter det er ved at være færdig.

Tak for de pæne ord om min pæne stole, De sagde og så da de blev leveret at det var de pæneste de havde og at de lige havde fået dem tilbage efter at de havde været lånt ud til Post Danmark til deres reklamer. Men om det er helt sandt ved jeg ikke men de er i god stand og det er det vigtigste.

Og sofaen, ja den har jeg set men jeg må indrømme at den ikke rigtig tiltaler mig, men nu har jeg ikke prøvet at sidde i den. Men til prisen er den næsten nødtil at være behagelig.

gode stunder i bioen. det kan du bande på



__________________
Mvh.
J. K. Johansen
Til top Vis Johansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Johansen Besøg Johansen's Websted
 
Johansen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 173
Sendt: 12 August 2004 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

tobywan skrev:
Hvad er det for et rack din center ligger på?

Har du evt. nogle mål, eller et link til hvor det er købt?

Ellers et lækkert setup, er lidt misundelig på dine højtallere :)

Hej Tobywan

Racket er et Soundstyle Status ST310, Ramme: Graphite Glas: Onyx

Mål finder du her:

http://www.soundstyle.net/homepage.html

Og det forhandles af Hifiklubben



__________________
Mvh.
J. K. Johansen
Til top Vis Johansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Johansen Besøg Johansen's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes