Forfatter |
|
Kenneth K. Forum Bruger
Bruger siden: 13 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 281
|
Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sigur Ros - Takk. Den nye fra Sigur Ros. Siden jeg har hørte Ágætis Byrjun første gang har jeg været hooked på dem. Jeg har alle deres albums og den nye følger helt klart den høje standard. De har stadig helt deres egen lyd som måske er hård kost for nogle, jeg synes bare de er geniale.
Porcupine Tree - Deadwing. Inspireret af debaten her på siden og efter at have hørt dem en del på netradio, fik jeg deres nyeste hjem. Den skuffer lidt. Solid rock med sine highlights, men lidt for alm. og kedelig. Eller kedelig er måske for meget sagt, men jeg havde håbet på en mere spændende lyd end den ligefremme rock.
vh,
Kenneth
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger
Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne her:
__________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
Stengaard Forum Bruger
Bruger siden: 25 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 265
|
Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt kom jeg hjem fra "Lyd-Sporet" i Frederecia i går med de 4 følgende skiver:
Efter at have fået det anbefalet herinde, måtte jeg simpelthen prøve
det. Og det skuffer IKKE..! Dette album er simpelthen gennemført
genialt. Samtlige numre holder rigtig høj klasse. Især numrene "Seven
Days" , "Kiss of Faith" , "Paper Blood" og "Season's Change" er høj høj
nydelse herhjemme.
Købt af samme grund som ovenstående. Også her er musikken i topklasse.
Men at vælge enkeltnumre ud er lidt svært, da albummet fortjener at
blive lyttet på som en sammenhæng.
- Rage Against the Machine - Rage Against the Machine
En gammel cd som jeg længe har kendt, dog uden at have fået købt den.
Men en demo af et par SA Explorer for et par uger siden, hvor nummeret
"Fistful of Steel" blev spillet, gjorde udslaget. Og det var bestemt
ikke en skuffelse. Ekstremt medrivende rockmusik, og virkelig lækker
lyd- og musikkvalitet. Samtlige numre på denne cd er uhyggeligt gode,
og derfor er enkelte udvælgelser meget svære at gøre.
- Supertramp - Some Things Never Change
Oprindeligt købt kun som "demoskive" da lyden er sublim, men efter et
par gennemlytninger kom jeg virkelig til at holde af den. Jeg synes
ikke den lyder som det "gamle" Supertramp(de må have skiftet forsanger
også?), men musikken fejler i mine ører intet.
De numre jeg foretrækker mest på nuværende tidspunkt er "It's a Hard
World" , "Get Your Act Together" , Help Me Down That Road" og "C'est
What?"
Alt i alt et vellykket indkøb. Ingen skuffelser i hvert fald. Er især
overrasket og Royal Hunt som jeg finder virkelig fantastisk. Kan se nu
at det var ærgeligt, at jeg missede deres koncert i Amager Bio forleden.
|
Til top |
|
|
hrmand Lukket konto
Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stengaard skrev:
... Er især overrasket og Royal Hunt som jeg finder virkelig fantastisk. Kan se nu at det var ærgeligt, at jeg missede deres koncert i Amager Bio forleden. |
|
|
Det skal du skam ikke begræde, koncerten blev aflyst og der er forlydender om "en gang i november", men ikke noget konkret. Så det er bare at holde øje med trådende omkring musikken her i forum´et. Eller deres site. __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
Til top |
|
|
CLIX Forum Bruger
Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 00:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kom til at gå amok i en pladebiks, og lidt privat, så det er blevet til flg. alt i vinyl.
Mike Oldfield - QE2 Mike Oldfield - The complete Mike Oldfield Mike Oldfield - The best of M. O. Elements Mike Oldfield - Amarok Mike Oldfield - Impressions Mike Oldfield - Tubular Bells Mike Oldfield - Islands Mike Oldfield - Platinum Thin Lizzy - Thin Lizzy Thin Lizzy - The Collection Supertramp - Crime of the century Supertramp - Even in the quietest moments... Supertramp - Paris Niels Hausgaard - ... han tog realen med Niels Hausgaard - Kunst Niels Hausgaard - Som jeg altid plejer at sige... The Kinks - Wird of Mouth A Flock of Seagulls - Listen Heart - Bebe le Strange Saga - Behaviour Saga - Images at twilight Jennifer Warnes - Famous blue Raincoat Twisted Sister - Come out and play Simon and Garfunkel - Bridge over troubled water Eric Clapton - Unplugged Cat Stevens - Greatest HIts The Cult - Ceremony David Bowie - Tonight Kate Bush - Hounds of love Kate Bush - The sensual world Kate Bush - Never for Ever __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
Til top |
|
|
MichaelJDK Forum Bruger
Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
CLIX skrev:
Kom til at gå amok i en pladebiks, og lidt privat, så det er blevet til flg. alt i vinyl.
Mike Oldfield - QE2 Mike Oldfield - The complete Mike Oldfield Mike Oldfield - The best of M. O. Elements Mike Oldfield - Amarok Mike Oldfield - Impressions Mike Oldfield - Tubular Bells Mike Oldfield - Islands Mike Oldfield - Platinum Thin Lizzy - Thin Lizzy Thin Lizzy - The Collection Supertramp - Crime of the century Supertramp - Even in the quietest moments... Supertramp - Paris Niels Hausgaard - ... han tog realen med Niels Hausgaard - Kunst Niels Hausgaard - Som jeg altid plejer at sige... The Kinks - Wird of Mouth A Flock of Seagulls - Listen Heart - Bebe le Strange Saga - Behaviour Saga - Images at twilight Jennifer Warnes - Famous blue Raincoat Twisted Sister - Come out and play Simon and Garfunkel - Bridge over troubled water Eric Clapton - Unplugged Cat Stevens - Greatest HIts The Cult - Ceremony David Bowie - Tonight Kate Bush - Hounds of love Kate Bush - The sensual world Kate Bush - Never for Ever
|
|
|
Hæ hæ... Wow! Hvad måtte du slippe? __________________ Mvh, Michael Jensen
|
Til top |
|
|
CLIX Forum Bruger
|
Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelJDK skrev:
Hæ hæ... Wow! Hvad måtte du slippe? |
|
|
Omkring 600,- så synes det var p.... billigt, der er godt nok et par stykker jeg havde i forvejen, men dem her er noget pænere __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
Til top |
|
|
DIB_1 Forum Bruger
Bruger siden: 20 August 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 202
|
Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom jeg hjem fra TP med flg.
Depeche Mode - Precious (DVDBONG 35)
Depeche Mode - Precious (CDBONG 35)
Depeche Mode - Precious (LCDBONG 35)
så må jeg bare vente til på mandag, der udkommer PTA __________________ Denon
Dali
Tara Labs
Mine Film
Mit Anlæg
|
Til top |
|
|
CLIX Forum Bruger
|
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så skete det igen, kom forbi en brugtbiks jeg ikke havde været i før, og kunne jo liiige bruge 5 min. (2 timer) på at snuse lidt rundt. Det resulterede i flg. vinyl.
Kitaro - Kojiki The Alan Parsons Projekt - Eye in the sky The Alan Parsons Projekt - Eve The Alan Parsons Projekt - Vulture culture The Alan Parsons Projekt - Pyramid The Alan Parsons Projekt - The turn of a friendly card The Alan Parsons Projekt - Ammonia avenue The Alan Parsons Projekt - Stereotomy The Alan Parsons Projekt - The best of A Flock of Seagulis - The story of a young heart Iggy Pop - Instinct Iggy Pop - Blah Blah Blah The Smiths - The world won´t listen Deep Purple - Machine head Deep Purple - Burn Deep Purple - Fireball Gasolin - Gasolin Gasolin - Gasolin 2 Gasolin - Gasolin 3 Gasolin - Stakkels Jim The Doors - Waiting for the sun One Two - Hvide løgne Meat Loaf - Midnight at the lost and found Meat Loaf - Blind before I stop Saga - Wildest dreams Saga - Saga Heart - Bad Animals Mr. Atkins - Guitar Picker David Bowie - Absolut beginners (maxi) Kate Bush - Hounds of love Sandra - Paintings in Yellow Kiss - Destroyer Kaare Norge - Tango Bon Jovi - Keep the faith
Pris 520,- __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
Til top |
|
|
CLIX Forum Bruger
|
Sendt: 05 November 2005 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt mere vinyl til samlingen:
Pink Floyd - Ummagumma Gasolin - Gør det noget Gasolin - Killin´ Time Kim Larsen & Yankee Drengene (Er der nogle der kender denne skive, har aldrig set den før. Og i så fald, er den de 30,- værd jeg gav for den) __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger
Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 05 November 2005 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været så heldig at finde joe santani "Flying in a blue dream" her i formiddags, så den sidder jeg og lytter til nu.
Michael
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger
Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 05 November 2005 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
- Jeg glemte lige at sige at de numre hvor han holder munden lukket er de bedste, han synger aldels rædselsfuldt, men hvor kan han spille en guitar så englene her i Århus synger
Michael
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger
Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 05 November 2005 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rammstein - Rosenrot den er lidt anderledes end de foregående, måske en smule mere poppet, men stadigt godt indspillet, i stil med Herzeleid.
Koko Taylor - Deluxe Edition (køb den). god gammeldaws delta blues, sunget med en stemmeføring selv saglige janis joblin ville have kunnet lide.
Apocalytica - Reflections anderledes, men rigtig fed. der er nu pludseligt guitar og trommer på, det lyder en smule underligt, men det er underligt dynamisk og fængdende. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
CLIX Forum Bruger
|
Sendt: 09 November 2005 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er lige kommet hjem med The Beatles - 1967-1970, på blåt vinyl __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
Til top |
|
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 10 November 2005 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
CLIX skrev:
Lidt mere vinyl til samlingen:
Pink Floyd - Ummagumma Gasolin - Gør det noget Gasolin - Killin´ Time Kim Larsen & Yankee Drengene (Er der nogle der kender denne skive, har aldrig set den før. Og i så fald, er den de 30,- værd jeg gav for den)
|
|
|
Jeg kender alt med Larsen,er der noget specielt du vil vide om Larsen & Yankee drengene?. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
Bent L Forum Bruger
Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
Sendt: 10 November 2005 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom den første af 3 tøse cd'er, venter på Holly Cole og Patricia Barber __________________ Hilsen Bent
|
Til top |
|
|
happy Forum Bruger
Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 505
|
Sendt: 10 November 2005 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige været en tur i Århus og jeg lagde lige vejen forbi Pladekisten.
Det blev til 3 stk.
Sara K - Water Falls - Stockfisch Records
Patricia Barber - Companion - MFL SACD
Stockfisch Records - Closer To The Musich - blandet - SACD
HAPPY
|
Til top |
|
|
Neustadt Forum Bruger
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 45
|
Sendt: 10 November 2005 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Goddag i forummet, prøver første gang, så bær over med mig.
min forstærker er til rep, så en har købt lidt musik, så bliver abstinenserne styret;-)
Rammstein - Mutter
Zap Zap - What does fish is..
Tine Dickow - In the red
Så må jeg jo bare vente på mekanikerne fra nørager;-)
|
Til top |
|
|
Modifix Forum Bruger
Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
Sendt: 10 November 2005 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bruce Cockburn, Full House DVD. Clannad, Atlantic Realm CD. Ed Thigpen, It's Entertainment CD. __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
Til top |
|
|
msquared Forum Bruger
Bruger siden: 12 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 240
|
Sendt: 10 November 2005 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dream Theater - Images and Words
Tror den kræver et par gennemlytninger, for jeg synes på ingen måde den er så umiddelbar fængende som "Metropolis Pt. 2: Scenes From a Memory"
|
Til top |
|
|