Sendt: 26 August 2008 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
kanonkugle skrev:
Bare rolig. Manden har åbnet vivashopping.dk istedet for  |
|
|
Hvis det er samme mand, er der en klar forbedring, idet der står:
"Alle varer vil have en opdateret lagerstatus. Denne opdateres flere gange om dagen således du kan være 99% sikker på leveringstiden."
Synd at sitet ikke virker i Firefox. Får han den forretning op at køre, er der jo en reel chance for at de der har penge til gode, måske får dem en dag.
|
|
|
Der er ikke meget forbedring over det. Han lovede jo også en masse ting i bunden af siden på karvia.dk...
Men jeg håber da at han vælger at bruge nogle af pengene fra det nye firma til at give mig mine penge tilbage og returnere de tv som andre har i klemme under reparation eller lignende hos ham, men nu får vi at se.
Denne gang vil det dog være HAM personligt, som hæfter, da Vivashopping er registreret som et enkeltmandsfirma. Så er det HAM der hæfter hvis det går galt med det firma.
Karvia var registreret som et ApS og så er det firmaet der hæfter, ikke ham personligt.
Uanset hvad, så vil jeg sgu gerne have mine penge tilbage.
Jeg ved at Daniel læser med herinde, da han jo selv har lavet indlæg herinde. Nu da Karvia ser ud til at være helt færdig. Kan du så ikke se at få indsendt den konkursbegæring og få den kurator på sagen, så jeg kan få mine penge? Og har du ikke konkursbegæret firmaet endnu, så smut ud i butikken/lageret og giv mig et TV af tilsvarende værdi. Og jo... det må du sgu godt, så længe du ikke er begæret konkurs.
Sker der ikke noget snart, så begærer JEG dig konkurs! __________________ 'Eternal Life or Your MOney Back'
|