Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2024 | 08:44   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: mine nye jbl xti 40 + cambridge. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
shotty
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juni 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 170
Sendt: 10 August 2004 kl. 10:24 | IP-adresse registreret  

Ville bare lige slå et slag for jbl xti 40. Købte dem i fona nedsat fra 3000 til 1000 kr. stk. Det har været kropumuligt at finde anmeldelser og deslige på nettet, da det er en europæisk model, der rent faktisk samles på dansk grund. Alle anmeldelser jeg har ku´ finde drejer sig om de mere gængse amerikanske modeller, så hvis nogen finder nogle må de meget gerne linke. Var lidt i tvivl om købet lige til at starte med, da jbl jo ikke ligefrem lovprises af hifi entusiater, men denne model er hverken en "boombox" eller "powerhøjtaler" som jeg før har læst entusiater "nedgører" jbl til. Den er til gengæld højst omskiftelig, og spiller lige fint akustisk guitar musik som westcoast hiphop. specielt diskanten synes jeg er meget klar og lækker. Jeg har parret den med mit Cambridge 500 serie anlæg, og biwired dem med nogle "ordenlige" kabler fra Brinck elektronik (ca 400 kr. ialt...det var hvad pungen på nuværende tidspunkt tillod)  og et udemærket begynder signal kabel fra Top sound på østerbro. Alt i alt har jeg vel brugt ca 6000 kr., og jeg er yderst tilfreds med alt - specielt højtalerne - som jeg varmt vil anbefale alle der søger en lille velspillende gulvhøjtaler.

Til top Vis shotty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shotty
 
F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 4023
Sendt: 10 August 2004 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Hvis JBL´erne er lavet til det europæiske marked har de nok en lidt anden lyd!!! Op i lommen med hvad de andre mener, bare du er tilfreds!!!  Og velkommen til!!! NB: Hvis du Googler vil du finde en side fra Hifi-choice, god fornøjelse!!!
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians
 
shotty
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juni 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 170
Sendt: 11 August 2004 kl. 08:25 | IP-adresse registreret  

thanks f. christians.......fandt godt siden hvor den anmeldes som en del af en surround pakke...tak for tippet.....best buy og gode ord med på vejen om xti 40eren...det kan jeg li´!!!!

vh shotty.

Til top Vis shotty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shotty
 
dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2288
Sendt: 11 August 2004 kl. 08:32 | IP-adresse registreret  

Tillykke med anlægget.....det lyder som om du er glad for det, og det er sgu det vigtigste.....

Og velkommen i JBL-klubben.....har selv et sæt ældre JBL, som jeg også er meget glad for. Kan i det hele taget godt lide deres højtalere....

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted
 
Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3209
Sendt: 13 August 2004 kl. 00:54 | IP-adresse registreret  

Hej

og velkommen til. Ja der er mange JBL fans også i DK. Jeg er selv en af dem (250 TI LE).

JBL har bare "lyden" .

Hilsen Henrik



__________________
Hilsen Henrik
Til top Vis Henrik300's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik300 Besøg Henrik300's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes