| Forfatter |
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 29 April 2010 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
beta skrev:
... er der ikke ved at gå lidt for meget tøsefnidder i denne tråd?
Med venlig hilsen |
|
|
hehe, jo det kan man sige, men vi er jo mænd, for et par stykkers vedkommende skildte med børn på visse tidspunkter!?! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 29 April 2010 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
dan a. skrev:
|
Ja så er der grund til at mugge lidt, for der var ingen stik i postkassen her da jeg kom hjem , Morten du har unger i næste uge ikke ? er der en dag hvor du har en mulighed for at lave kabel i næste uge ?
|
|
|
Kan bedst tirsdag, men er der mon en chance for at du kommer lørdag formiddag?
|
|
|
Ved det ikke, det kommer vel an på hvilken måde hificable har sendt varen på, hvis det er med pakke omdelingen, så kommer det i hvert fald først mandag. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 29 April 2010 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi må se om de kommer med posten lørdag  Ellers tager vi den bare derfra.....
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
Vi må se om de kommer med posten lørdag Ellers tager vi den bare derfra..... |
|
|
ja, det kunne da være fedt om stikkene kommer lørdag, vente vente;-) Ellers spiller Dans låne Chord kabler stadig glimrende i casa del mn 1974. __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
pakken er på vej, men er noget i tvivl om den kommer i morgen, mener der er normal postomdeling lørdag, men ikke pakke omdeling.
Her trukke fra postdanmarks hjemme side med TT nummeret
| Dato |
Kl. |
Registrering |
| 30. april 2010 |
01:36 |
Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter | __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
pakken er på vej, men er noget i tvivl om den kommer i morgen, mener der er normal postomdeling lørdag, men ikke pakke omdeling.
Her trukke fra postdanmarks hjemme side med TT nummeret
| Dato |
Kl. |
Registrering |
| 30. april 2010 |
01:36 |
Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter | |
|
|
hvis vi er heldige, kan pakken måske hentes på posthuset imorgen!!! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
ahhh... har fået mine Toto cdere i fysisk format tilbage. Det lyder egentlig helt fornuftigt
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
mener godt man kan hente pakke post selv hvis man har behørig papir på det.... det skulle vi lige ha tænkt på dan jeg bor jo lige ved siden af... og havde da ikke noget imod at køre lynekspress i morgen....
mvh
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toto har aldrig lydt godt.  Nu bliver jeg jo lidt nysgerrig omkring de her vdh kabler i impoterer billigt fra tyskland.
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Toto har aldrig lydt godt.  Nu bliver jeg jo lidt nysgerrig omkring de her vdh kabler i impoterer billigt fra tyskland.
|
|
|
Jo, Toto er fedt  Jeg har kun købt mine kabler grundet en stærk pris og en strøtanke... har faktisk ikke hør dem, så det blir sku lidt spændende Hifiklubbes versiondem jeg/ vi har investeret iDet kunne ligne lidt hinanden, men er det jo nok alligevel ikke helt. Anyway, hvis de lyder godt så er den hellige gral jo velforvaret, hehe! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
søren N skrev:
|
|
|
Jo, Toto er fedt Jeg har kun købt mine kabler grundet en stærk pris og en strøtanke... har faktisk ikke hør dem, så det blir sku lidt spændende
Hifiklubbes version
dem jeg/ vi har investeret i
Det kunne ligne lidt hinanden, men er det jo nok alligevel ikke helt. Anyway, hvis de lyder godt så er den hellige gral jo velforvaret, hehe!
|
|
|
Der tager du fejl Morten, det er 99% det samme kabel, eneste forskæld er teksten på kablet. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har bidt i det sure æble og vendt mit anlæg om, således at jeg spiller på den lange led af mit rum. Det får lov til at stå i en periode, sådan at jeg kan finde ud af, om jeg kan leve med det. Jeg har nu kun e lytteposition = lænestol, men det er selvfølgelig også nok til mig. Endvidere er tv lyd ikke længere over anlægget, må se om jeg kan leve med det!!!
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
1966 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 241
|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
HAR DU HENTET NOGET VED AT FLYTTE RUNDT.1966
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal jeg vurdere ud fra billedet er det det mest ideele og pæneste placering. Hvis du da kan leve med det. Hvordan lyder det __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
1966 skrev:
| HAR DU HENTET NOGET VED AT FLYTTE RUNDT.1966 |
|
|
hej 1966, rent faktisk har det hjulpet mindre end jeg havde forventet. Lydbilledet er blevet mere helstøbt og der er da også mindre bas end ved den anden placering. Endvidere kan jeg rykke længere tilbage i lyttepositionen (længere væk fra højttalerne), hvilket hos mig er et plus. Men første indtrykket er da, at setuppet lyder bedre, som det står nu. Nu får højttalerne næsten 25 m2 at boltre sig på PS 1966, er du bevidst omkring at du skriver alt med stort? __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Skal jeg vurdere ud fra billedet er det det mest ideele og pæneste placering. Hvis du da kan leve med det. Hvordan lyder det |
|
|
kom forbi! Nej det lyder sådan set rigtig godt. Endvidere er jeg glad for at have fået højttalerne lidt væk, forstået sådan at små børn ikke hele tiden skal være nervøse for at gå forbi højttalerne;-) __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
|
Skal jeg vurdere ud fra billedet er det det mest ideele og pæneste placering. Hvis du da kan leve med det. Hvordan lyder det
|
|
|
kom forbi! Nej det lyder sådan set rigtig godt. Endvidere er jeg glad for at have fået højttalerne lidt væk, forstået sådan at små børn ikke hele tiden skal være nervøse for at gå forbi højttalerne;-)
|
|
|
Jo tak
Tror du har gjort klogt i din ommøblering. Ser godt ud
Glæder mig til at høre hvad du synes om VDH (Tannoy) kablet. Synes det er sublimt __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
Music4life skrev:
|
Skal jeg vurdere ud fra billedet er det det mest ideele og pæneste placering. Hvis du da kan leve med det. Hvordan lyder det
|
|
|
kom forbi! Nej det lyder sådan set rigtig godt. Endvidere er jeg glad for at have fået højttalerne lidt væk, forstået sådan at små børn ikke hele tiden skal være nervøse for at gå forbi højttalerne;-)
|
|
|
Jo tak
Tror du har gjort klogt i din ommøblering. Ser godt ud
Glæder mig til at høre hvad du synes om VDH (Tannoy) kablet. Synes det er sublimt |
|
|
Glæder mig meget til at få det termineret og ikke mindst sat til;-) Det bliver vist på tirsdag! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
1966 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 241
|
| Sendt: 30 April 2010 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej MN1974, det med stort er rettet til småt ja jeg båtnakke  , jo det jeg mente med mit forige spørgsmål var om du ikke har et problem med din venstre højtaler med sofa og vindueparti for ellers syntes jeg at det står fint der som om at du har fået mere luft omkring dit anlæg. MVH 1966
|
| Til top |
|
| |