| Forfatter |
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan ser det altså ud e højhellig torsdag aften i casa del mn1974
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nice nice nice.......ser satme godt ud Morten.....glæder mig til og høre det på søndag
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
Nice nice nice.......ser satme godt ud Morten.....glæder mig til og høre det på søndag  |
|
|
tak skal du have Brian. Ville nu gerne have haft lidt dagslys på  , men det er så en undskyldning for at tage yderligere billeder!!! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej ser da fin ud... men er den bedre lydmæssig i forhold til den gamle du havde... der må da være en del forskel... lydbilled tænker jeg på
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
| hej ser da fin ud... men er den bedre lydmæssig i forhold til den gamle du havde... der må da være en del forskel... lydbilled tænker jeg på |
|
|
heysan John. Der er helt sikkert forskel, min Meridian var meget traditionelt engelsk lydende sådan lidt til den varme side og "næsten" lidt røragtig. Min Rotel er typisk mere japansk lydende om man kan sige det sådan! Men vil gerne vente en tid med at udtale mig meget konkret om den... vil gerne have den lidt under huden først  Men højttaleren holdes i et jerngreb nu... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
det var også det jeg tænkte på... ikke noget negativt for rotel levere noget af mest vellydende fra den side af jordkloden.... er super vild med din højtaler.. de er dejlige speciele.... tænkte på pladespiller er det ikke noget for dig.... kunne se godt ud med en plov hos dig
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
| det var også det jeg tænkte på... ikke noget negativt for rotel levere noget af mest vellydende fra den side af jordkloden.... er super vild med din højtaler.. de er dejlige speciele.... tænkte på pladespiller er det ikke noget for dig.... kunne se godt ud med en plov hos dig |
|
|
var så dum at sælge mine godt 600 plader her i vinter efter sidste vinter at have solgt min clearaudio med Dynavector 10x5 pick up! Har igennem mange år haft Thorens og Rega... En skilsmisse ændrer mange holdninger, hehe. __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser godt ud. ved ikke om det er billedet der snyder, men det ser ud som om at den højre speaker står længere ud fra væggen. Hvad måler de iøvrigt. De ser monster store ud, har du vidvinkel på?
Glæder mig til at høre dit setup på Søndag __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tager mine Viablue triabsorbere med på Søndag. Kan ikke lide at de står på så flade konvolutter __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
john pedersen skrev:
| det var også det jeg tænkte på... ikke noget negativt for rotel levere noget af mest vellydende fra den side af jordkloden.... er super vild med din højtaler.. de er dejlige speciele.... tænkte på pladespiller er det ikke noget for dig.... kunne se godt ud med en plov hos dig |
|
|
var så dum at sælge mine godt 600 plader her i vinter efter sidste vinter at have solgt min clearaudio med Dynavector 10x5 pick up!
Har igennem mange år haft Thorens og Rega...
En skilsmisse ændrer mange holdninger, hehe.
|
|
|
hmm det kender jeg godt det der.... havde selv en gyrodek med en SME V arm på og en ortofon jubii pick up samt en mc trafo fra electrocompaniet.... samt godt 1500 lp... så fik lige en hjerne blødning og solgte hele l**tet... hvor dum kan man dog være..... det har jeg sgu fortrudt mange gange...
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Ser godt ud. ved ikke om det er billedet der snyder, men det ser ud som om at den højre speaker står længere ud fra væggen. Hvad måler de iøvrigt. De ser monster store ud, har du vidvinkel på?
Glæder mig til at høre dit setup på Søndag |
|
|
hej Claus, der er ikke vidvinkel på. Højttalerne er 119 cm høje og 50 cm brede for neden og godt 30 for oven. De er 32 cm dybe for neden. De står 50/ 45 cm cm fra bagvæggen, vinklet mod sweetspot. Iøvrigt er de afkoblet fra gulvet via gummidupper med filt på  Lyder fedt, at du vil prøve at tage Viablue triabsorbere med  __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser jo smukt ud Morten, det bliver spændende at lytte til på søndag  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Det ser jo smukt ud Morten, det bliver spændende at lytte til på søndag |
|
|
yes det gør  Håber at det lyder som det ser ud, også for jer... hehe! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Morell Forum Bruger

Tidl. Neon^
Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 669
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen det ser sq godt ud Morten, glæder mig også til at lytte lidt på grejerne søndag.
Tænkte på om jeg skulle tage mit spejlrefleks med hvis du vil have nogen rigtigt gode billeder?
__________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enhederne i dine højtaler kunne godt ligne dem Jamo brugte til concert 8 og mellemtone og diskant i 11, de løs faktisk ganske godt den gang de kom på gaden, ved du om det er samme enheder ?

__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig med Dan.....Det ligner Seas Excel enheder
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
Enig med Dan.....Det ligner Seas Excel enheder  |
|
|
Ja, det er i hvert fald Seas enheder. Har godt bidt mærke i sammefaldet med Jamo´s concert 11. Se link: Acapella SEas
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neon^ skrev:
Jamen det ser sq godt ud Morten, glæder mig også til at lytte lidt på grejerne søndag.
Tænkte på om jeg skulle tage mit spejlrefleks med hvis du vil have nogen rigtigt gode billeder? |
|
|
Du må rigtig gerne tage dit kamera med, kan være at jeg skal se om jeg kan nå at rydde lidt op i kabelroddet inden  __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
dumbo skrev:
|
|
Ja, det er i hvert fald Seas enheder. Har godt bidt mærke i sammefaldet med Jamo´s concert 11.
Se link:
Acapella SEas
|
|
|
Er det en dipol mellemtone? __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
dumbo skrev:
|
|
Ja, det er i hvert fald Seas enheder. Har godt bidt m�rke i sammefaldet med Jamo�s concert 11.
Se link:
Acapella SEas
|
|
|
Er det en dipol mellemtone? |
|
|
Jeg kommer helt i tvivl, men det er det vist egetlig ikke! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |