| Forfatter |
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
| Som sagt så ved jeg ikke noget om de SB, men har lige et spørgsmål, er Så vidt jeg har forstået det er det "direkte interface" nærmere ment som en mulighed for at afspille en enkelt plade på en USB-stick. Du skal stadig køre over pc/server hvis du vil have dine plader indekseret (og det formoder jeg de fleste vil). Det er dog stadig en fiks feature. |
|
|
Undskyld for hi-jack af tråden 
Altid service-mindede StreamTech svarer straks:
StreamTech skrev:
| Hej Lars,
Tak for din email.
Svaret er ja, SB Touch kan være server for flere SB afspillere.
Vi er dog lidt forbeholdne omkring denne feature, specielt hvis man har mange albums.
Vi har en Touch (med beta software) i vores demorum, den virker godt men vi har ikke testet den igennem endnu. Det er planen at lave nogle tests så snart Logitech er færdige med softwaren.
Du er velkommen til at besøge os og selv prøve.
Mvh Jonas StreamTech |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 10 Marts 2010 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor sælge dine QLN?
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 10 Marts 2010 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Marts 2010 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Music4life skrev:
|
Hvorfor sælge dine QLN?
|
|
|
De har da stået længe nok efterhånden 
Hvad pønser du på Morten? 
|
|
|
De har da stået længe nok efterhånden 

__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 10 Marts 2010 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var godt nok hurtig, var qln'erne ikke gode nok ?
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 10 Marts 2010 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa, tja der er ikke decideret meget bud efter dem. Hvis de ryger, bliver det til fordel for et par HF 275 Helios, hvis ellers at det hele kunne komme til at passe sammen.
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hejsa, tja der er ikke decideret meget bud efter dem. Hvis de ryger, bliver det til fordel for et par HF 275 Helios, hvis ellers at det hele kunne komme til at passe sammen.
|
|
|
Og hvorfor så lige de Heliums ?. Har du hørt dem MN . Du nævner også Vienna igen igen. Du er jo Vienna mand - indrøm det nu __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
|
|
|
Og hvorfor så lige de Heliums ?. Har du hørt dem MN . Du nævner også Vienna igen igen. Du er jo Vienna mand - indrøm det nu |
|
|
Hvor mange sæt VA er det blevet til gennem tide ?, Var en tur forbi jensen sammen med Pierre, vi fik lige hørt The Kiss, der er altså musik i de kasser  , havde jeg haft 80K til at bruge på hifi, så havde jeg købt dem på stedet  . __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
det var da en slat, for the kiss. Music4life. jeg har haft et par hf 275, det er nok det sæt højttalere jeg har haft længst. Når tiden ikke er til et par Vienna Concert Grands, vi jeg mene at helios for mig, kunne være en brugbar løsning. Troede at mine nuværende kunne leve op til mine forventninger, men det kan de ikke helt, selvom det til pengene er en fed højttaler. __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
dan a. skrev:
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
|
|
|
Og hvorfor så lige de Heliums ?. Har du hørt dem MN . Du nævner også Vienna igen igen. Du er jo Vienna mand - indrøm det nu
|
|
|
Hvor mange sæt VA er det blevet til gennem tide ?, Var en tur forbi jensen sammen med Pierre, vi fik lige hørt The Kiss, der er altså musik i de kasser , havde jeg haft 80K til at bruge på hifi, så havde jeg købt dem på stedet . |
|
|
det var da en slat, for the kiss.
Music4life. jeg har haft et par hf 275, det er nok det sæt højttalere jeg har haft længst. Når tiden ikke er til et par Vienna Concert Grands, vi jeg mene at helios for mig, kunne være en brugbar løsning. Troede at mine nuværende kunne leve op til mine forventninger, men det kan de ikke helt, selvom det til pengene er en fed højttaler.
|
|
|
De 80k var det med stander?.
The kiss : Pris 92000kr med stander
kan de levere et ordenligt hug i bunden?
|
Frequence Response |
38Hz – 20kHz | __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
dan a. skrev:
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
|
|
|
Og hvorfor så lige de Heliums ?. Har du hørt dem MN . Du nævner også Vienna igen igen. Du er jo Vienna mand - indrøm det nu
|
|
|
Hvor mange sæt VA er det blevet til gennem tide ?, Var en tur forbi jensen sammen med Pierre, vi fik lige hørt The Kiss, der er altså musik i de kasser , havde jeg haft 80K til at bruge på hifi, så havde jeg købt dem på stedet . |
|
|
Music4life. jeg har haft et par hf 275, det er nok det sæt højttalere jeg har haft længst. Når tiden ikke er til et par Vienna Concert Grands, vi jeg mene at helios for mig, kunne være en brugbar løsning. Troede at mine nuværende kunne leve op til mine forventninger, men det kan de ikke helt, selvom det til pengene er en fed højttaler.
|
|
|
|
Frequence Response |
38Hz – 20kHz | |
|
|
Du har ret prisen er uden stander, så 92K, det gør det jo ikke bedere  . De lever bund nok til mig, jeg fik faktisk et chok da jeg så dem, de er noget større en man får fornemmelsen af ud fra billederne, på stander er den nogelunde lige så høj og dyb som mine strauss, men bredere, det er en 10" der sider i det nederste kammer. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
dan a. skrev:
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hvad var det forøvrigt du ikke kan lide ved deine QLN? __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Henrik.E Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
dan a. skrev:
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frequence Response |
38Hz – 20kHz | |
|
|
til de penge ville jeg købe et sæt Pioneer S-1EX der er hug i bunden 28Hz - 100KHz __________________ VH
Henrik.E
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik.E skrev:
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
dan a. skrev:
Music4life skrev:
mn1974 skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frequence Response |
38Hz – 20kHz | |
|
|
til de penge ville jeg købe et sæt Pioneer S-1EX der er hug i bunden 28Hz - 100KHz
|
|
|
jeg ville ønske jeg kendte de pioneer ht, så kunne jeg svare dig, men The Kiss kan nu noget i mine øre, det bliver dog kun en drømmer, for der er vist ikke den store chance for at jeg lige har 92K til hifi sådan lige om hjørnet  . __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|

Du må undskylde Morten, men de kasser skal performe fantastisk for kønne er de sgu ikke __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 14 Marts 2010 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Marts 2010 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Brian, tak for det og tak for sidst! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Marts 2010 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Marts 2010 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super, Dan. Tak fordi du gad kigge efter  Hvis jeg skal have et drev, blir det Meridian, da det ikke gør noget at det er B&O style  __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Marts 2010 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå men... så er der kommet et nyt sæt ind i huset. Det er blevet et sæt ACCAPHELLA SEAS, origina bygget af Trels Gravesen. Det er formentlig det bedste sæt speakers jeg har ejet. Vender tilbage efter et par 100 timer med lytteindtryk
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |