| Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 04:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den står lige nu og spiller her i stuen. Meget, MEGET overbevisende - DYNAMISK og musikalsk uden at midste finessen. Tegner optagerummet forbilledeligt.
Nu mangler jeg kun at prøve samme 6C33 rør i en OTL konstruktion som snart lander her. Har dog også haft Graffs bud, 6C33, OTL basseret på besøg. Ekstremt gennemsiktigt og luftigt (næsten for meget!) når man undgår den famøse udgangstrafo. Men kan samtidig godt mangle lidt kød og blod - kanten må jo heller ikke forsvinde helt op i den blå luft
Efter længe at have lyttet på Push-Pull basseret på EL84, samt Singel-ended 300B og R120, så må jeg sige, at det faktisk ER meget befriende og forløsende at få den dybe bund med i samme niveau, som resten af frekvensområdet. Almarroen er virkelig en perle i de nederste registre. En jernnæve holder fast om enhederne. På mine letdrevne Weller-hybridhorn, er der ingen mangel på effekt, kan spiller tordnende uden at midste overblikkket. Men vi taler så også en drifteff. på rundt de 98dB. 300Bs mellemtone og stemmegengivelse er dog stadig uforlignelig; intet formidler følelseindholdet fra kunstneren som en SET300B - punktum!
OTL lurer dog kraftigt i kulissen... __________________ Stilhed er mere end fraværet af lyd
|