Forfatter |
|
preben1234 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 252
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
panos skrev:
Hvad med eksisterende kunder  |
|
|
Gamle kunder, får også div. ydelser ved for eks. at de begynder at sælge div. biprodukter der ikke direkte har noget med hifi at gøre..  __________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
Til top |
|
|
Rappo Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 375
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
Music4life skrev:
preben1234 skrev:
Har lige fået det nyeste update på hvori problemet ligger....
Kan fortælle jer at det komemr alle fremtidige kunder tilgode. mere kan jeg ikke sige.
|
|
|
Hvorfor så dette meningsløse indlæg
|
|
|
Er det bare mig eller er dit indlæg mere meningsløst? ved du overhovedet noget om hifi?
|
|
|
Hvorvidt Music4life ved noget om hifi eller ej, har vel ikke meget med sagen at gøre...
Bortset fra det så kunne det være rart med en officiel udmelding fra Tape Connection i den her sag. Det må de da også selv være interesserede i efterhånden, men der kan selvfølgelig være juridiske aspekter der gør at de ikke har mulighed for at udtale sig... __________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|
Til top |
|
|
preben1234 Forum Bruger

|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rappo skrev:
preben1234 skrev:
Music4life skrev:
preben1234 skrev:
Har lige fået det nyeste update på hvori problemet ligger....
Kan fortælle jer at det komemr alle fremtidige kunder tilgode. mere kan jeg ikke sige.
|
|
|
Hvorfor så dette meningsløse indlæg
|
|
|
Er det bare mig eller er dit indlæg mere meningsløst? ved du overhovedet noget om hifi?
|
|
|
Hvorvidt Music4life ved noget om hifi eller ej, har vel ikke meget med sagen at gøre...
Bortset fra det så kunne det være rart med en officiel udmelding fra Tape Connection i den her sag. Det må de da også selv være interesserede i efterhånden, men der kan selvfølgelig være juridiske aspekter der gør at de ikke har mulighed for at udtale sig...
|
|
|
Det har alt med sagen at gøre, tror ikke han har hifi hjertet på rette sted __________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
Til top |
|
|
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2295
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu kender jeg Music4life udenfor denne side, og ved han brænder for hifi......så tvivler ikke på han har hifi-hjertet på rette sted
|
Til top |
|
|
dreamz Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 362
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
@preben1234
Det, som irriterer mig, og tydeligvis også en hel masse andre brugere, er den linde strøm af kryptiske bemærkninger, som personer som dig forsøger at gøre sig interessante med, men som ikke bidrager til andet end øget forvrirring.
Derfor har jeg flere gange eftersøgt lidt redaktionel handling fra den såkaldte redaktion, som jo må kunne få fat i nogle af folkene bag Tape Conncection, så os måbende kunder kan få noget der ligner en forklaring fremfor den gætteleg, der gennemsyrer denne tråd.
/dreamz
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
dreamz skrev:
Derfor har jeg flere gange eftersøgt lidt redaktionel handling fra den såkaldte redaktion, som jo må kunne få fat i nogle af folkene bag Tape Conncection, så os måbende kunder kan få noget der ligner en forklaring fremfor den gætteleg, der gennemsyrer denne tråd. |
|
|
Jeg vil tro at "redaktionen" kommer på banen hvis der i tråden gribes til grimme ord, men det kan vel ikke være deres ansvar at skaffe en afklaring i sagen... Skal de også afklare hvorfor det tog en forhandler så lang tid at refundere et depositum på et par højttalere, eller hvorfor en lovet højttalerserie endnu ikke har set dagens lys selv om det var lovet? De ligger web-plads til et debat-forum, de er ikke ansvarlige for at skaffe afklaring på alskens spørgsmål og tvivl hos brugerne.
|
Til top |
|
|
preben1234 Forum Bruger

|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
dreamz skrev:
Derfor har jeg flere gange eftersøgt lidt redaktionel handling fra den såkaldte redaktion, som jo må kunne få fat i nogle af folkene bag Tape Conncection, så os måbende kunder kan få noget der ligner en forklaring fremfor den gætteleg, der gennemsyrer denne tråd. |
|
|
Jeg vil tro at "redaktionen" kommer på banen hvis der i tråden gribes til grimme ord, men det kan vel ikke være deres ansvar at skaffe en afklaring i sagen... Skal de også afklare hvorfor det tog en forhandler så lang tid at refundere et depositum på et par højttalere, eller hvorfor en lovet højttalerserie endnu ikke har set dagens lys selv om det var lovet? De ligger web-plads til et debat-forum, de er ikke ansvarlige for at skaffe afklaring på alskens spørgsmål og tvivl hos brugerne.
|
|
|

__________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
panos skrev:
|
|
Gamle kunder, får også div. ydelser ved for eks. at de begynder at sælge div. biprodukter der ikke direkte har noget med hifi at gøre.. 
|
|
|
Hvad er det for diverse bi-produkter?????? __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
preben1234 skrev:
panos skrev:
|
|
Gamle kunder, får også div. ydelser ved for eks. at de begynder at sælge div. biprodukter der ikke direkte har noget med hifi at gøre..

|
|
|
Hvad er det for diverse bi-produkter?????? |
|
|
Kassettebånd er på vej tilbage!
|
Til top |
|
|
preben1234 Forum Bruger

|
|
|
|
Pierre skrev:
preben1234 skrev:
panos skrev:
|
|
|
|
|
Hvad er det for diverse bi-produkter??????
|
|
|
Kan ikke gå i detaljer, men har hørt om div. high end støvklude i div. farver. meningen med farverne er at få det andet køn ind i butikken. __________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
Til top |
|
|
preben1234 Forum Bruger

|
|
|
|
 __________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
Pierre skrev:
preben1234 skrev:
panos skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Kan ikke gå i detaljer, men har hørt om div. high end støvklude i div. farver. meningen med farverne er at få det andet køn ind i butikken.
|
|
|
Dvs at du faktisk ikke ved en fis  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
preben1234 Forum Bruger

|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
preben1234 skrev:
Pierre skrev:
preben1234 skrev:
panos skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Kan ikke gå i detaljer, men har hørt om div. high end støvklude i div. farver. meningen med farverne er at få det andet køn ind i butikken.
|
|
|
Dvs at du faktisk ikke ved en fis 
|
|
|
Ved det med støvkludene og et par andre produkter.
Ved meget mere end dig kan jeg høre  __________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
Pierre skrev:
preben1234 skrev:
Pierre skrev:
preben1234 skrev:
panos skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ved meget mere end dig kan jeg høre 
|
|
|
JUBIIIIIIIIII, støvklude..............
Ja det lyder som om at du ved en masse omkring unødvendige oplysninger __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
|
|
|
Jeg mener nu ikke, sagen kun handler om, hvorvidt en forhandler nøler med at lancere en højttalerserie eller andre bageteller, men om at en af de store og efterhånden få forhandlere i ugevis er fløjet i flyverskjul, og derfor burde påklalde sig redaktiones interesse.
Og jeg har da indtrykket af, at det er moderatorerne, der luger ud i grimme ord i trådende, og det er redaktionen, der skriver 'nyhederne'.
Men jeg er måske den eneste, der savner, at også hi-fi-branchen dækkes journalistisk?
/dreamz
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3134
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
dreamz skrev:
@preben1234
Det, som irriterer mig, og tydeligvis også en hel masse andre brugere, er den linde strøm af kryptiske bemærkninger, som personer som dig forsøger at gøre sig interessante med, men som ikke bidrager til andet end øget forvrirring.
Derfor har jeg flere gange eftersøgt lidt redaktionel handling fra den såkaldte redaktion, som jo må kunne få fat i nogle af folkene bag Tape Conncection, så os måbende kunder kan få noget der ligner en forklaring fremfor den gætteleg, der gennemsyrer denne tråd.
/dreamz |
|
|
Som tidligere nævnt anser hifi4all det altså ikke for sin fremmeste opgave at undersøge, hvad der ligger til grund for en butiks midlertidige lukning. Man må gå ud fra, at der kommer en officiel melding fra folk, som ved hvad der skal ske med TC, når de er klar til det.
Andreas/moderator __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|
K--L Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 17 Marts 2008 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 59
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg syntes det er meget underligt at der er brugere der øjensynligt ved noget som lægger både halve og kvarte oplysninger ud på siden her det er bestemt ikke gavnligt for tape connection og deres troverdighed fremover
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brok skrev:
Som tidligere nævnt anser hifi4all det altså ikke for sin fremmeste opgave at undersøge, hvad der ligger til grund for en butiks midlertidige lukning. Man må gå ud fra, at der kommer en officiel melding fra folk, som ved hvad der skal ske med TC, når de er klar til det.
Andreas/moderator
|
|
|
Denne tråd har snart passeret 10.000 visninger. Et ganske højt tal, og det er jo netop fordi, brugerne interesserer sig for, hvad der er ved at ske med en af de store forhandlere.
Men fint nok, hvis hifi4all ikke vil bruge tid på at undersøge sagen. Efter min undselige holdning er det en fejldisponering.
/dreamz
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
Pierre skrev:
preben1234 skrev:
Pierre skrev:
preben1234 skrev:
panos skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ved meget mere end dig kan jeg høre 
|
|
|
Ved du Preben 1234 noget om hifi eller bare generelt om situationen i Tapeconnection ? eller sidder du og strikker støvklude. Du er ikke bare endnu en knallert som sidder og opdigter historier for at slå tiden ihjel ?. Tror desværre for tapeconnection at det er tilfældet.
Har du forøvrigt ikke snart ondt i hænderne af alt det klapperi ved hvert indlæg?
Sagen opklaret Preben  __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
dreamz skrev:
Brok skrev:
Som tidligere nævnt anser hifi4all det altså ikke for sin fremmeste opgave at undersøge, hvad der ligger til grund for en butiks midlertidige lukning.Man må gå ud fra, at der kommer en officiel melding fra folk, som ved hvad der skal ske med TC, når de er klar til det.
Andreas/moderator
|
|
|
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" =Msonormal><FONT size=3 face=Calibri>Denne tråd har snart passeret 10.000 visninger. Et ganske højt tal, og det er jo netop fordi, brugerne interesserer sig for, hvad der er ved at ske med en af de store forhandlere.
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" =Msonormal><?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p><FONT size=3 face=Calibri> </o:p>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" =Msonormal><FONT size=3 face=Calibri>Men fint nok, hvis hifi4all ikke vil bruge tid på at undersøge sagen. Efter min undselige holdning er det en fejldisponering.
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" =Msonormal><o:p><FONT size=3 face=Calibri> </o:p>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" =Msonormal><FONT face=Calibri>/dreamz <o:p></o:p>
|
|
|
Der er ikke "ansat" jounalister på hifi4all så vidt jeg ved - hvem skulle dække det? Skribenterne der laver anmeldelser eller moderatorerne der er dørmænd i forum?
|
Til top |
|
|