Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 03:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Tape Connection (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 8
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

panos skrev:
Hvad med eksisterende kunder

Gamle kunder, får også div. ydelser ved for eks. at de begynder at sælge div. biprodukter der ikke direkte har noget med hifi at gøre.. 

Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
Til top Vis preben1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af preben1234

Rappo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007
Lokalitet: Odense
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

preben1234 skrev:
Music4life skrev:
preben1234 skrev:

Har lige fået det nyeste update på hvori problemet ligger....

Kan fortælle jer at det komemr alle fremtidige kunder tilgode.  mere kan jeg ikke sige.

Hvorfor så dette meningsløse indlæg

Er det bare mig eller er dit indlæg mere meningsløst?   ved du overhovedet noget om hifi?

Hvorvidt Music4life ved noget om hifi eller ej, har vel ikke meget med sagen at gøre...

Bortset fra det så kunne det være rart med en officiel udmelding fra Tape Connection i den her sag. Det må de da også selv være interesserede i efterhånden, men der kan selvfølgelig være juridiske aspekter der gør at de ikke har mulighed for at udtale sig...

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:06 | IP-adresse registreret  

Rappo skrev:
preben1234 skrev:
Music4life skrev:
preben1234 skrev:

Har lige fået det nyeste update på hvori problemet ligger....

Kan fortælle jer at det komemr alle fremtidige kunder tilgode.  mere kan jeg ikke sige.

Hvorfor så dette meningsløse indlæg

Er det bare mig eller er dit indlæg mere meningsløst?   ved du overhovedet noget om hifi?

Hvorvidt Music4life ved noget om hifi eller ej, har vel ikke meget med sagen at gøre...

Bortset fra det så kunne det være rart med en officiel udmelding fra Tape Connection i den her sag. Det må de da også selv være interesserede i efterhånden, men der kan selvfølgelig være juridiske aspekter der gør at de ikke har mulighed for at udtale sig...

Det har alt med sagen at gøre, tror ikke han har hifi hjertet på rette sted

Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

Nu kender jeg Music4life udenfor denne side, og ved han brænder for hifi......så tvivler ikke på han har hifi-hjertet på rette sted
Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

dreamz
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

@preben1234

Det, som irriterer mig, og tydeligvis også en hel masse andre brugere, er den linde strøm af kryptiske bemærkninger, som personer som dig forsøger at gøre sig interessante med, men som ikke bidrager til andet end øget forvrirring.

Derfor har jeg flere gange eftersøgt lidt redaktionel handling fra den såkaldte redaktion, som jo må kunne få fat i nogle af folkene bag Tape Conncection, så os måbende kunder kan få noget der ligner en forklaring fremfor den gætteleg, der gennemsyrer denne tråd.

/dreamz

Til top Vis dreamz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dreamz

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:19 | IP-adresse registreret  

dreamz skrev:
Derfor har jeg flere gange eftersøgt lidt redaktionel handling fra den såkaldte redaktion, som jo må kunne få fat i nogle af folkene bag Tape Conncection, så os måbende kunder kan få noget der ligner en forklaring fremfor den gætteleg, der gennemsyrer denne tråd.

Jeg vil tro at "redaktionen" kommer på banen hvis der i tråden gribes til grimme ord, men det kan vel ikke være deres ansvar at skaffe en afklaring i sagen... Skal de også afklare hvorfor det tog en forhandler så lang tid at refundere et depositum på et par højttalere, eller hvorfor en lovet højttalerserie endnu ikke har set dagens lys selv om det var lovet? De ligger web-plads til et debat-forum, de er ikke ansvarlige for at skaffe afklaring på alskens spørgsmål og tvivl hos brugerne.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:

dreamz skrev:

Jeg vil tro at "redaktionen" kommer på banen hvis der i tråden gribes til grimme ord, men det kan vel ikke være deres ansvar at skaffe en afklaring i sagen... Skal de også afklare hvorfor det tog en forhandler så lang tid at refundere et depositum på et par højttalere, eller hvorfor en lovet højttalerserie endnu ikke har set dagens lys selv om det var lovet? De ligger web-plads til et debat-forum, de er ikke ansvarlige for at skaffe afklaring på alskens spørgsmål og tvivl hos brugerne.

Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

preben1234 skrev:

panos skrev:

Gamle kunder, får også div. ydelser ved for eks. at de begynder at sælge div. biprodukter der ikke direkte har noget med hifi at gøre.. 

Hvad er det for diverse bi-produkter??????

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
preben1234 skrev:

panos skrev:

Kassettebånd er på vej tilbage!
Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Pierre skrev:
preben1234 skrev:

panos skrev:

Kan ikke gå i detaljer, men har hørt om div. high end støvklude i div. farver. meningen med farverne er at få det andet køn ind i butikken.

Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

preben1234 skrev:
Pierre skrev:
preben1234 skrev:

panos skrev:

Kan ikke gå i detaljer, men har hørt om div. high end støvklude i div. farver. meningen med farverne er at få det andet køn ind i butikken.

Dvs at du faktisk ikke ved en fis

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
preben1234 skrev:
Pierre skrev:
preben1234 skrev:

panos skrev:

Ved det med støvkludene og et par andre produkter.  

Ved meget mere end dig kan jeg høre     

Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Marts 2010 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

preben1234 skrev:
Pierre skrev:
preben1234 skrev:
Pierre skrev:
preben1234 skrev:

panos skrev:

JUBIIIIIIIIII, støvklude..............

Ja det lyder som om at du ved en masse omkring unødvendige oplysninger  

dreamz
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 03 Marts 2010 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:

Jeg mener nu ikke, sagen kun handler om, hvorvidt en forhandler nøler med at lancere en højttalerserie eller andre bageteller, men om at en af de store og efterhånden få forhandlere i ugevis er fløjet i flyverskjul, og derfor burde påklalde sig redaktiones interesse.

Og jeg har da indtrykket af, at det er moderatorerne, der luger ud i grimme ord i trådende, og det er redaktionen, der skriver 'nyhederne'.

Men jeg er måske den eneste, der savner, at også hi-fi-branchen dækkes journalistisk?

/dreamz

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

dreamz skrev:

@preben1234

Det, som irriterer mig, og tydeligvis også en hel masse andre brugere, er den linde strøm af kryptiske bemærkninger, som personer som dig forsøger at gøre sig interessante med, men som ikke bidrager til andet end øget forvrirring.

/dreamz

Som tidligere nævnt anser hifi4all det altså ikke for sin fremmeste opgave at undersøge, hvad der ligger til grund for en butiks midlertidige lukning.
Man må gå ud fra, at der kommer en officiel melding fra folk, som ved hvad der skal ske med TC, når de er klar til det.

Andreas/moderator

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

K--L
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 17 Marts 2008
Lokalitet: Øerne
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

jeg syntes det er meget underligt at der er brugere der øjensynligt ved noget som lægger både halve og kvarte oplysninger ud på siden her det er bestemt ikke gavnligt for tape connection og deres troverdighed  fremover
Til top Vis K--L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af K--L

dreamz
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 03 Marts 2010 kl. 16:38 | IP-adresse registreret  

Brok skrev:

Som tidligere nævnt anser hifi4all det altså ikke for sin fremmeste opgave at undersøge, hvad der ligger til grund for en butiks midlertidige lukning.
Man må gå ud fra, at der kommer en officiel melding fra folk, som ved hvad der skal ske med TC, når de er klar til det.

Andreas/moderator

Denne tråd har snart passeret 10.000 visninger. Et ganske højt tal, og det er jo netop fordi, brugerne interesserer sig for, hvad der er ved at ske med en af de store forhandlere.

Men fint nok, hvis hifi4all ikke vil bruge tid på at undersøge sagen. Efter min undselige holdning er det en fejldisponering.

/dreamz

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

preben1234 skrev:
Pierre skrev:
preben1234 skrev:
Pierre skrev:
preben1234 skrev:

panos skrev:

Ved du Preben 1234 noget om hifi eller bare generelt om situationen i Tapeconnection ? eller sidder du og strikker støvklude. Du er ikke bare endnu en knallert som sidder og opdigter historier for at slå tiden ihjel ?. Tror desværre for tapeconnection at det er tilfældet. 

Har du forøvrigt ikke snart ondt i hænderne af alt det klapperi ved hvert indlæg?

Sagen opklaret Preben 

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

dreamz skrev:
Brok skrev:

Som tidligere nævnt anser hifi4all det altså ikke for sin fremmeste opgave at undersøge, hvad der ligger til grund for en butiks midlertidige lukning.Man må gå ud fra, at der kommer en officiel melding fra folk, som ved hvad der skal ske med TC, når de er klar til det.

Andreas/moderator

<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" =Msonormal><FONT size=3 face=Calibri>Denne tråd har snart passeret 10.000 visninger. Et ganske højt tal, og det er jo netop fordi, brugerne interesserer sig for, hvad der er ved at ske med en af de store forhandlere.

<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" =Msonormal><?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p><FONT size=3 face=Calibri> </o:p>

<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" =Msonormal><FONT size=3 face=Calibri>Men fint nok, hvis hifi4all ikke vil bruge tid på at undersøge sagen. Efter min undselige holdning er det en fejldisponering.

<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" =Msonormal><o:p><FONT size=3 face=Calibri> </o:p>

<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" =Msonormal><FONT face=Calibri>/dreamz <o:p></o:p>

Der er ikke "ansat" jounalister på hifi4all så vidt jeg ved - hvem skulle dække det? Skribenterne der laver anmeldelser eller moderatorerne der er dørmænd i forum?

Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

<< Forrige Side af 8 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes