Forfatter |
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 18 April 2010 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne ikke modstå tilbuddet om at købe en hylde ekstra til Atacama
Så nu er vi oppe på 3 hylder
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 18 April 2010 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Music4life skrev:
Dan, du savner ikke dit VDH Inspiration kabel vel
Det lyder damn nice her og kan dårligt undvære det.
|
|
|
Du kan godt låne det til vi får flækket dit eget sammen. |
|
|
takker 
For må indrømme at det er en kold tyrker med det Viablue på
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 18 April 2010 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
dan a. skrev:
Music4life skrev:
Dan, du savner ikke dit VDH Inspiration kabel vel
Det lyder damn nice her og kan dårligt undvære det.
|
|
|
Du kan godt låne det til vi får flækket dit eget sammen. |
|
|
takker 
For må indrømme at det er en kold tyrker med det Viablue på
|
|
|
Hehe, det kommer entlig ikke bag på mig, lige netop dette VDH kabel har en meget forførende måde at levere signalet på. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 18 April 2010 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
et lille billede af den nye opstilling?
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
-KP- Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
Sendt: 19 April 2010 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jorma skulle ellers være rigtigt godt til Marten Design
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3134
|
Sendt: 19 April 2010 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jorma skulle nemlig være noget nær perfekt
__________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|
-KP- Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
Sendt: 19 April 2010 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er lidt fed læsning. Nordost vs Jorma 
Mit link
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 20 April 2010 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Morell Forum Bruger

Tidl. Neon^
Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 669
|
Sendt: 20 April 2010 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når du får det hele sat op med det nye møbel og det hele må du lige sige til, så triller jeg forbi og vi kan tage nogen fede
billeder af grejet :) Kunne også super godt tænke mig at høre det med det nye kabel det, for jeg syntes jo i forevejen det var
overdådigt!
__________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 20 April 2010 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvornår får du det nye rack?
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 20 April 2010 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det nye rack lander Torsdag 
Neon, vi må se om der ikke bliver plads til nye shots med dit Harald godt nok kamera
En lytter kan også arrangeres. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2295
|
Sendt: 21 April 2010 kl. 08:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
sh*t det er billigt for det kabel......måske jeg skulle overveje sådan et i stedet for, til mit eget setup???
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 21 April 2010 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
sh*t det er billigt for det kabel......måske jeg skulle overveje sådan et i stedet for, til mit eget setup???  |
|
|
Det er et rigtig fint kabel, spiller dog andledes en chord odyssey 4, chord har strammer bund og bedere dybde i lydbilledet, generelt set mere neutral. Tannoy/vdh har nu også en ganske pæn bund, det har dog ikke den fantastiske dybede fornemmelse som chord, men så har det i stedet en varmer mellemtone som er vældig forførende, denne varme og sødme fortætter op i diskanten som er rimelig udstrakt for et vdh hybrid kabel, så vi snakker om en charme trold vs det neutrale dynamiske kabel. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 21 April 2010 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
sh*t det er billigt for det kabel......måske jeg skulle overveje sådan et i stedet for, til mit eget setup???  |
|
|
Vi må jo prøve det ovre ved dig Brian __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 21 April 2010 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næste projekt måske først til næste år er at få mine Miles 2 autolakeret. Så de kommer til at ligne Miles 3. Tror det vil blive elegant. Har spurgt lidt rundt omkring. Nogen som kender en billig og god autolaker i Jylland så skriv gerne en PB.

|
Til top |
|
|
golfdane Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 889
|
Sendt: 21 April 2010 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Næste projekt måske først til næste år er at få mine Miles 2 autolakeret. Så de kommer til at ligne Miles 3. Tror det vil blive elegant. Har spurgt lidt rundt omkring. Nogen som kender en billig og god autolaker i Jylland så skriv gerne en PB.

|
|
|
Stunning!!! Men tør jeg nævne ordet: Fedtfingre......? __________________ http://www.martinloganowners.com/~tdacquis/forum/showthread. php?t=9048
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 21 April 2010 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
golfdane skrev:
Music4life skrev:

|
|
|
Stunning!!! Men tør jeg nævne ordet: Fedtfingre......?
|
|
|
jeg ved det, også noget som jeg har spekuleret på. Synes bare ikke at Kirsebær tiltaler mig så meget mere . Men skal jeg lave finish om på dem skal det være noget som er oppe i tiden. Kunne måske godt tænke mig en sort højglans med perlemor iblandet. Det spiller max
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 21 April 2010 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:

|
|
|
Billig og god går meget sjældent hånd i hånd når vi snakker lakering.
Du skal passe MEGET på hvem der lakerer, for ellers bliver resultatet ikke særligt godt.
Et godt råd er at holde sig LAAAAAAAAAAAAAAAANGT væk fra autolakerer. De kan simpelthen ikke finde ud af at male Find en custompainter/ mc-laker, der bliver sat så ufattelige høje krav til deres arbejde og det kan ses.
Men vist det skal gøres ordenligt, så er det et kæmpe arbejde og jeg tror ikke at det kan gøres meget under 10K. Først skal højtaleren slipes ned ogderefter spartles/ slipes og spartles/ slipes og måske en gang til. Så skal den have farve, tørres og så lak/ slipes, lak/ slipes og lak/ slipes. Jo flere gange højtaleren bliver lakeret/ slebet jo pænere resultat. Så som du kan se, så er det tidskrævende og det koster penge __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 21 April 2010 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Music4life skrev:

|
|
|
Du skal passe MEGET på hvem der lakerer, for ellers bliver resultatet ikke særligt godt.
Et godt råd er at holde sig LAAAAAAAAAAAAAAAANGT væk fra autolakerer. De kan simpelthen ikke finde ud af at male Find en custompainter/ mc-laker, der bliver sat så ufattelige høje krav til deres arbejde og det kan ses.
Men vist det skal gøres ordenligt, så er det et kæmpe arbejde og jeg tror ikke at det kan gøres meget under 10K. Først skal højtaleren slipes ned ogderefter spartles/ slipes og spartles/ slipes og måske en gang til. Så skal den have farve, tørres og så lak/ slipes, lak/ slipes og lak/ slipes. Jo flere gange højtaleren bliver lakeret/ slebet jo pænere resultat. Så som du kan se, så er det tidskrævende og det koster penge
|
|
|
Til 10k kan det aldrig blive aktuelt, og mener bestemt det kan gøres billigere. Men klart det skal være velovervejet. Kvaliteten skal selvfølgelig være iorden Pierre. har fået et overslag på 3000,- + moms for begge sider. Med alt slibning, slibning, slibning o.sv. Dette er blot en tanke
Dette er fra et medlem her på sitet. Det kostede ham 4000,-. Synes det ser flot ud. Der er selvfølgelig også forskel på autolakerer

|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 21 April 2010 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Pierre skrev:
Music4life skrev:

|
|
|
Men vist det skal gøres ordenligt, så er det et kæmpe arbejde og jeg tror ikke at det kan gøres meget under 10K. Først skal højtaleren slipes ned ogderefter spartles/ slipes og spartles/ slipes og måske en gang til. Så skal den have farve, tørres og så lak/ slipes, lak/ slipes og lak/ slipes. Jo flere gange højtaleren bliver lakeret/ slebet jo pænere resultat. Så som du kan se, så er det tidskrævende og det koster penge
|
|
|
Til 10k kan det aldrig blive aktuelt, og mener bestemt det kan gøres billigere. Men klart det skal være velovervejet. Kvaliteten skal selvfølgelig være iorden Pierre. har fået et overslag på 3000,- + moms for begge sider. Med alt slibning, slibning, slibning o.sv. Dette er blot en tanke
|
|
|
Jeg havde ikke nerver til at gøre det. For chancen er alt for stor til at det kunne gå galt, med mindre at det er en lakeer som man har et godt kendskab til og har fået lavet noget hos før.
Men held og lykke  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|