Forfatter |
|
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2295
|
Sendt: 05 December 2005 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super-sweet Dennis.....det ser bare rigtig godt ud..... 
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 05 December 2005 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
det her er det eneste billede jeg kan få til at virke.

Dennis send resten til min mail, så smider jeg dem op |
|
|
nice den er blevet pæn igen
Og nisser , nam nam elsker jule hygge
|
Til top |
|
|
Buch Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 546
|
Sendt: 05 December 2005 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vildt setup. Kan du skrive lidt mere om hvordan det lyder? __________________ hilsen Buch
Mit anlæg
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
Sendt: 05 December 2005 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Hej Dennis
Yderst stilfuldt, og fed amp . Ja der skal bare varme på så nisserne går op i røg .
Det ser MEGET bedre ud nu hvor det er kommet væk fra gulvet. TV er det også nyt?
|
|
|
Takker, ja både tv og amp er nyt, eller nyt brugt... de nisser må bare brændes af ja... __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 05 December 2005 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
witzel skrev:
Dennis send resten til min mail, så smider jeg dem op
|
|
|
nice den er blevet pæn igen
Og nisser , nam nam elsker jule hygge  |
|
|
>Rene - Jep, den er som ny og fungerer bare super godt sammen med TACT'en, som i min krævende opstilling er lidt et must....og er sq stadig glad for de strauss....de gode handler med/gennem dig har jo hjulpet mig langt  __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 05 December 2005 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
BUCH - jo, jeg vil gerne komme med en nærmere beskrivelse, det bliver dog først i morgen - hvis nogen har særlige ønsker til fotos må I sige til...
DUMBO - tak tak, du er jo heller ikke selv helt værst kørende....! håber det lykkes at finde nogle fede større speakers... __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 05 December 2005 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
DET er sgu iorden 
Ham der Mark kan vi godt lide der hvor jeg kommer fra, og disse smukke pyramider har jeg hørt meget godt om. At det så bakkes op af en fin spille og lidt strøm, se det er slet ikke så værst igen, unge mand. Meget smuk arrangement de har omkring spilleriet, lad ikke de vantro pådutte Dem en støvbasun, bedre kendt som et "tæppe"... Næ nej, de skal være standhaftig 
MEN... De skal passe på de dersens nisser, jeg har selv set i Jul i Jullerup Færgeby at de er nogle værre nogen om natten, når vi andre sover 
Kvalitetstid eller ej, det kræver kun en omgang med "Reise, reise" før de små sataner er rejst hjem hvor de kommer fra. De kan ikke tåle varmen, forstår De.. __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 05 December 2005 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
og et billede mere

|
Til top |
|
|
Buch Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 546
|
Sendt: 05 December 2005 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knoxville skrev:
- hvis nogen har særlige ønsker til fotos må I sige til...
|
|
|
Et "close-up" af en ML kan man vel aldrig få nok af - også gerne fra bagsiden hvis det kan lade sig gøre. Kunne du forklare lidt om hvordan modelbetegnelsen er havnet mellem 332 og 333? __________________ hilsen Buch
Mit anlæg
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3707
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 01:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
Alex E Nielsen skrev:
Fint anlæg Knoxville 
De "Problemer" med "hvidlighed" bør kunne findes hvis du går systematisk til værks, der må på et tidligere tidspunkt være kommet et komponent ind i kæden som tilføjer denne "hvidlighed" - prøve at se i bakspejlet og se om ikke du kan finde problemet på denne måde.
Lad nu være med at gå i panik og fare ud og købe nye kabler fordi dette forslag er kommet op, MIT er på ingen måde eksponent for løsningen på problemet.
|
|
|
jeg er nu ret sikker på problemet ligger i de Madrigal hpc kabler, jeg har selv haft samme kabel og tendensen har kablet helt klart.
Når jeg foreslår MIT er det netop fordi han bruger MIT som Højttalerkabel, derfor nærliggende at fortætte med samme mærke hele vejen rundt.
Man behøver helelr ikke købe, man kan låne sig frem og det er nu nemmre lige at skifte et kabel til at starte med .
|
|
|
Hej I.S.
Hvad er det med de HPC-kabler? Jeg bruger selv et sæt (XLR) mellem for- og effektforstærker (No.38/No.27.5) og finder dem egentlig ret neutrale. Jeg har bestemt ingen problemer med lys eller "hvid" lyd! Men det samme kabel kan jo naturligvis udvise forskkellige egenskaber alt efter hvor det bliver sat ind...
Jeg har dog længe haft lyst til at prøve noget andet, bare for at 'prøve'...
Med venlig hilsen
Niels L.
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 06 December 2005 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Et "close-up" af en ML kan man vel aldrig få nok af - også gerne fra bagsiden hvis det kan lade sig gøre. Kunne du forklare lidt om hvordan modelbetegnelsen er havnet mellem 332 og 333?
[/QUOTE]
Det vil jeg tage.... så vidt muligt, den er jo ikke sådan at danse rundt med.
en 332.5 er en opgraderet 332 - således at den har fået samme printkort ( af den dyre type- kan ike lige huske hvad de hedder) som i 335 og referencemodellerne. Nogen syns' den gamle lød bedre, nogen syns' den nye er bedre.... det er længe siden jeg har hørt en "gamle" så det skal jeg ikke udtale mig om, men denne 332.5 skuffer ikke her....den er nu opgivet til 250W og målt til over 300 - Stereophile har udtalt at opgraderingen giver de mest betydelige skridt mod en 335, men kun ca 90-95%, hvilket sikkert er en meget fair antagelse.
- NILAU: Det er længe siden at jeg havde de HPC kabler, men ved en A/B test dengang med et Tara Labs Reference XLR, så var der ingen tvivl, Madrigal kablerne havde en svag hvidlighed.... om det så går bedre med et setup af deres egne ting, er absolut muligt.... Deres GEL kabel er dog i min verden en del bedre uanset system. __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 06 December 2005 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
BALCKHAWK -
Tak tak, jeg agter ikke at gå på kompromis med indretningen blot for at få et tæppe, men hvis det rigtige dukker op så er det nok en god ide.....
Reise Reise, samt Mutter fik faktisk varmet den grundigt op i Fredags men de er åbenbart ikke letantændelige sådanne nisser ! __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot ...
Hvad er det for en reol du har stillet dit udstyr på ... den ser elegant ud. Er det med skuffe eller er det med låger?
SATMIT
__________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 06 December 2005 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
SATMIT - TAK TAK TAK jeg håbe sådan at en ville nævne det møbel, da det er mit eget design og produktion....
Jeg kunne ikke finde noget møbel, der var elegant nok og stærkt nok til at kunne bære min effekt. Desuden skulle den helt have en vippelåge som bukker nedad, så man kan skjule Dvd, playstation og mediabox til tv'et uden at de bliver umulige at komme til.
Det er bygget i 22mm MDF og afstivet midt på og et par steder bagpå. det hviler på fod af bøgetræ det er slebet og belagt med Crometape (tager en krig hvis det skal være pænt)
Kostede ca. 500 kr. i materialer og en eftermiddag. Er så lakeret i hvid højglans. __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv ... troede jeg kunne gå ned og købe 2 stk. et sted!
Har du selv lakeret det ...?
Vogue __________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knoxville skrev:
Henrik300 skrev:
Hej Dennis
Yderst stilfuldt, og fed amp . Ja der skal bare varme på så nisserne går op i røg .
Det ser MEGET bedre ud nu hvor det er kommet væk fra gulvet. TV er det også nyt?
|
|
|
Takker, ja både tv og amp er nyt, eller nyt brugt... de nisser må bare brændes af ja... |
|
|
haha brændes af .
Den anden dag spillet jeg lidt højt i en del timer , og min dumme kat sov oven på krell ampen , men lige med et hoppe den op , var ved at død af grin , skulle også lige mrke og jo den var meget varm .
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 06 December 2005 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
RENE - he he, røget kat ... så ved man det - de leder ikke varme så godt
SATMIT - du kan desværre ikke købe dem i butikkerne, men den er meget meget nem at lave, man kan jo altid få en autolakerer til at male den - jeg har selv gjort det, det er blevet ok, men vil klart anbefale at du får en autolakerer til det. __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
haha brænes af .
Den anden dag spillet jeg lidt højt i en del timer , og min dumme kat sov oven på krell ampen , men lige med et hoppe den op , var ved at død af grin , skulle også lige mrke og jo den var meget varm .
[/QUOTE]
Rene for fanden
Du skal være god ved dyrene  __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej hvilken model er den effektblok og hvor meget yder den og stort tillykke med dit nye setup...
Mvh Novisad   
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 06 December 2005 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej, det er en Mark Levinson 332.5, og er opgivet til 250W i 8 ohm, men målt til over 300.
__________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|