Forfatter |
|
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2295
|
Sendt: 25 Maj 2006 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt i orden Dennis.....vidste bare ikke, om du havde set den..... 
Det blir spændende hvad du finder på? Uanset hvad, så ser den "lille" Gryphon godt nok lækker ud indvendig......dejligt med masser af "overkill"...... 
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
Sendt: 25 Maj 2006 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er også fint I holde øje - jeg klager ikke... ville være ærgeligt hvis man lige gik glip af et godt tilbud...
Ronin: billedet viser ikke rigtigt størrelses forholdet, det er den største effekt jeg har set, det så helt galt ud ved siden af en ML 332.5 ... men den er lækker, og spiller som en drøm ;o) det er sjovt at 100w kan lyde så meget kraftigere end 250W når der er endnu mere strøm bag....
Jeg har udsat min omrokering og har købt et Kimber HT kabel fra deres XL serie , som er på vej igennem tolden...har haft et sæt 8tc på prøve i noget tid... det var godt, men der manglede lige lidt i forhold til AiR 2 på visse områder... __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 27 Maj 2006 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 27 Maj 2006 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
nice.. jeg tror de snart bliver indkøbt.. Dennis har jo røven fuld af penge, så jeg glæder mig da til at komme over og høre et komplet Gryphon setup
|
Til top |
|
|
danish Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juli 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 199
|
Sendt: 27 Maj 2006 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uhadada, Knox!  Seriøs kombination, du har fået lavet dig der!! __________________ Mit setup
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 27 Maj 2006 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
takker...
>witzel.... "røven fuld af penge" ... bare det var sandt....
jeg har kig på de nævnte produkter...men ved ikke helt, da jeg også har kig på en sonata...
vh
Dennis __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 29 Maj 2006 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej knox jeg ville lige høre om du ikkee ville smide et par rigtig fede billeder af din Gryphon ind på din tråd altså llidt nær billeder ...
mvh Novisad
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 29 Maj 2006 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej novi ! - prøv at se side 13 og 15 tror jeg det er.... der er vist fotos af den lille  __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 29 Maj 2006 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men vanligt tempo forventer vi selvfølgelig en handel asap - har du handlet eller går du og fedtspiller ?
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 29 Maj 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg forhandler stadig med et par flinke mennesker... ingen fedtspilning her... ligesom du (L.B.) er det ikke noget jeg tror på....
__________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 29 Maj 2006 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
 du er hardcore
|
Til top |
|
|
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
Sendt: 29 Maj 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Knoxville
Jeg har lige hørt et sæt Gryphon Trident! Hold da kæft de kunne spille. Usandsynlig højt, men stadig med overblik og finesse. Et nummer med Yellow. Den bas var simpelthen fantastisk! De store Posidon var der også, men var ikke sat til. Dertil var rummet ikke stort nok! De kræver min. 9X6m! Men Trident var rigeligt!
Giv dem et lyt!
Iøvrigt har jeg altid troet, at Flemming Rasmussen var en lille mand. Det er han absolut ikke! 
mvh
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 30 Maj 2006 kl. 09:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville gerne have et sæt Trident... men mange nok lige lidt $$$$$$$ for ikke at sige mange....
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 30 Maj 2006 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knoxville skrev:
billederne retfædiggør slet ikke størrelsen - de ladelytter er KÆMPE (ikke at det nødvendigvis er godt) - får indmaden på min gamle ML til at se underdimentioneret ud..... |
|
|
Det er i hvert fald som at kigge ned i motoren på en sportsvogn, med de billeder.  Du kommer næppe til at mangle strøm, med mindre din elgruppe er underdimensioneret til formålet.
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 30 Maj 2006 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he , det er nok en meget god sammenligning...
Tror faktisk jeg bliver nødt til at få lagt større elkabler ind... den anden dag, da pc'en, gryf'en og kærestens fladjern var tændt slog relæet fra.... men jeg oplever dog ikke mangel på ressourcer når den spiller... den trækker jo næsten det samme hele tiden...
|
Til top |
|
|
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
Sendt: 30 Maj 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hr. Knoxville,
Du er en sand entusiast af få…!? Det sjovt at søge på dine indlæg..! hvor de første tilbage fra omkring 2003, hvor du starter med en billig Sony DVD afspiller, til alt det grej du har været igennem..! for i dag kun 3-4 år efter at være en af sidens tunge drenge ”med bunker af ”dyrekøbt” erfaring”
Du får sku`en hånd af mig tør ikke tænke på, hvad du har om 4 år mere….
Peter __________________ INNOVATING not IMITATING
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 30 Maj 2006 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter...
Jeg har selv tænkt på hvor meget jeg snart har haft inden for dørene, og hvad det har givet af erfaringer.... det har været sjovt, og når man først er bidt af at prøve lidt nyt engang imellem, tager det nemt fart....
Man kan nok argumentere for at der ikke lige frem har været en rød tråd i de setups jeg har haft, men det har heller ikke været hensigten.... til gengæld har jeg prøvet mange forskellige retninger og mærker, og prøver stadig at være åben overfor nye ting... jeg tør heller ikke tænke på hvad jeg har om 3-4 år, om end tempoet bør være aftagende.... __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 30 Maj 2006 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Knox tak for infoen den må siges det er en lækker sag hvordan spiller den og hvordan opfatter du lyden af den..
mvh Novisad 
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 30 Maj 2006 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej novi...
...hvordan lyder den.... jo, sammenlignet med ML332.5 som jeg havde inden, så spiller den med samme autoritet, en noget dybere bas, en mere behagelig, organisk og sprød mellemtone - ligesom diskanten er mere ægte, ikke afrullet, bare ikke ligeså "hvidlig".
Selvom gryphon ikke er opgivet til mere end 2x100W, (målt til 2x170), så spiller den (subjektivt?) meget højere og mere dynamisk end ML'en gjorde, og mine 802'ere bliver holdt i jerngreb...
Selvom det er en floskel, så er det kort sagt et meget musikalsk kræftværk. Det bedste jeg endnu har hørt herhjemme, og i øvrigt under kendte forhold.
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 30 Maj 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knoxville skrev:
Hej Peter...
Jeg har selv tænkt på hvor meget jeg snart har haft inden for dørene, og hvad det har givet af erfaringer.... det har været sjovt, og når man først er bidt af at prøve lidt nyt engang imellem, tager det nemt fart....
Man kan nok argumentere for at der ikke lige frem har været en rød tråd i de setups jeg har haft, men det har heller ikke været hensigten.... til gengæld har jeg prøvet mange forskellige retninger og mærker, og prøver stadig at være åben overfor nye ting... jeg tør heller ikke tænke på hvad jeg har om 3-4 år, om end tempoet bør være aftagende....
|
|
|
Skidt pyt at det er aftagende - du er sgu også godt kørende efterhånden.  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|