| Forfatter |
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 31 August 2004 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
gichael3257 skrev:
|
Det ville være bedre at få nogen op i det nordjyske. :)
Kunne godt tænke mig at hører Dire Straits og Wierd Al. !! 
Jeg set er par optaget live koncerter med Wierd Al, og det ser ud til at være et rigtig fedt show.
Eagles, kunne også være fedt at hører.
Mvh Michael
|
|
|
Dire Straits må vi nok drømme om , Hr.Knopfler gider ikke det store setup ræs længere, men de var da samlet forrige år mener jeg og gav 4 koncerter i england.
Mark Knopfler skulle komme og spille til næste år og han er da altid god for en del Dire strats numre. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
Lindemose Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2004
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 31 August 2004 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
| Redaktøren
Måske, men jeg er sikker på, at hvis lydtrykket kom så langt ned, at hallerne kunne bære det, ville mange koncerter lyde meget bedre. Jeg fatter ikke, hvorfor lyden skal være så høj, så hallerne ikke kan slippe af med energien før den har cirkuleret rummet igennem en 11- 25 gange...
[/QUOTE skrev:
|
Jeg mener du har helt ret med lydstyrken, men stadig er jeg af den opfattelse af sportshaller ikke skal bruges til musik. Hvis nu lydstyrken kommer langt nok ned kan man vel ikke skabe det lydindtryk der er nødvendigt for at få en 'oplevelse ' ud af det. En mulighed er vel som Zanetti starter med, en op |
|
|
Jeg mener du har helt ret med lydstyrken, men stadig er jeg af den opfattelse af sportshaller ikke skal bruges til musik. Hvis nu lydstyrken kommer langt nok ned kan man vel ikke skabe det lydindtryk der er nødvendigt for at få en 'oplevelse ' ud af det. En mulighed er vel som Zanetti starter med, en opfordring til Don Ø. At ved et evt. køb af Bella centret at indrette den kommende multihallen med henblik på koncerter -med elektrisk forstærket musik- så er der ingen tvivl 
Men indtil vi selv stiller krav til kvaliteten af musikken ved koncerter sker der vel ingen ting. En boykot eller andre forbruger initiativer er så godt som dødfødte.
Nå, men det kan blive en lang debat, så jeg stopper her.
|
| Til top |
|
| |
T h o m a s Forum Bruger

Thomas!!!
Bruger siden: 25 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 447
|
| Sendt: 09 September 2004 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
T h o m a s Forum Bruger

Thomas!!!
|
| Sendt: 09 September 2004 kl. 00:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller Drengene fra
Angora  __________________ Hvorfor gå på arbejde ?. Når man kan spise sin madpakke derhjemme.
|
| Til top |
|
| |
BoomBoy Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 113
|
| Sendt: 10 September 2004 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEHE
DFA er da en genial ide, men for at få et lidt bredere publikum så SKAL gasolin lige finde deres gamle form tilbage og få pudset den af. Men på den anden side så kan de jo bare spille.... vi kender deres hits og overdøver dem alligevel __________________ Når lydtryk og detaljer forenes i en højere enhed, kan jeg kun beskrive det som en del af min mentale tilfredsstillelse.
|
| Til top |
|
| |
jemscool Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 14 September 2004 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
THE DEAD
.-Jerry Garcia:R.I.P.THE DEAD are alive in your Head!!
|
| Til top |
|
| |
peter-nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 29 August 2004
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 14 September 2004 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
AQUA og JON fra popstars i en duet...
Det ville være sprødt!!!!
Blir våd bare ved tanken!!!!
|
| Til top |
|
| |
Sheiken Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 310
|
| Sendt: 14 September 2004 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
INFECTED MUSHROOM!!!
Ville være alt for sprødt!
|
| Til top |
|
| |
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
| Sendt: 14 September 2004 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ultimative må være The Beatles eller Michael Jackson, men da det nok ikke lykkes ville jeg være godt tilfreds med at genhøre:
Dream Theater __________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
Tiësto Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 14 September 2004 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
JUDAS PRIEST...LIVE
Det kunne være så fedt at opleve dem igen med forsanger Rob Halford __________________ Life is to short for boring hifi
Tiësto
|
| Til top |
|
| |
poolplayer Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 14 September 2004 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pink Floyd kunne være stort, problemet er bare at lyden i parken er fornærmende ringe. Jeg var inde og høre Rolling Stones sidste sommer i parken, det er absolut sidste gang at jeg har været til koncert der, føj for en dårlig lyd. Det var i hvertfald ikke som Pink Floyd på Gentofte Stadion i 1988 ( tror jeg det var ) HVILKEN OPLEVELSE og ellers kunne jeg godt have tænkt mig at se Queen på dansk jord, men det er jo desværre umuligt i dette liv...!
|
| Til top |
|
| |
Jespertheil Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 124
|
| Sendt: 10 Oktober 2004 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skulle være:
Guns N Roses
Freak kitchen
Korn
Slipknot(igen)
Swan Lee(igen)
Robbie W(igen)
System of a down
Rammstein
Staind
Linkin park
og
Johnny Madsen
Måske de skulle lave en parken festival,,, 4 dage i pengetanken og regner det kan de sgu bare lukke taget... Det perfekte sted til en Roskilde uden mudder.  
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 11 Oktober 2004 kl. 06:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
En COPENHAGEN ROCKFESTIVAL i Parken kunne være rigtig fedt med en masse solide rocknavne og fri for alle mulige tvivlsomme døgnfluer. Lige hvem der skal med ved jeg ikke helt... det er jo svært at vælge!!!
|
| Til top |
|
| |
Webmonkey Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1070
|
| Sendt: 11 Oktober 2004 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zanetti skrev:
En COPENHAGEN ROCKFESTIVAL i Parken kunne være rigtig fedt med en masse solide rocknavne og fri for alle mulige tvivlsomme døgnfluer. Lige hvem der skal med ved jeg ikke helt... det er jo svært at vælge!!!  |
|
|
Las os nu bare få Ozzfest til Danmark.... __________________ In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 11 Oktober 2004 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zanetti skrev:
En COPENHAGEN ROCKFESTIVAL i Parken kunne være rigtig fedt med en masse solide rocknavne og fri for alle mulige tvivlsomme døgnfluer. Lige hvem der skal med ved jeg ikke helt... det er jo svært at vælge!!!  |
|
|
Øhm!!..
Nu det jo sådan at nogle af os, der bor på Østerbro..! i forvejen må vi leve med en flok bøh-t**ser der skal til fodbold, sagen bliver ikke bedre når rock folket rykker ind, når der en sjældent gang er rock koncerter ”det min opgang de p....er i ” når de har fået en øl for meget. For ikke at tale om deres super støjende motorløb, hvor en bunke gamle biler indtager alle vejene og efterlader et sandt svineri af madpapir og øl krus .
Peter
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 11 Oktober 2004 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
CPH-R skrev:
Zanetti skrev:
|
|
Øhm!!..
Nu det jo sådan at nogle af os, der bor på Østerbro..! i forvejen må vi leve med en flok bøh-t**ser der skal til fodbold, sagen bliver ikke bedre når rock folket rykker ind, når der en sjældent gang er rock koncerter ”det min opgang de p....er i ” når de har fået en øl for meget. For ikke at tale om deres super støjende motorløb, hvor en bunke gamle biler indtager alle vejene og efterlader et sandt svineri af madpapir og øl krus .
Peter
|
|
|
Fadøl skal også kun være en biting!!! Ja, I hørte rigtig!!! Det vigtigste er musikken!!!! Så kan man altid tage til Roskilde og drikke vind og skæv...
|
| Til top |
|
| |
T h o m a s Forum Bruger

Thomas!!!
|
| Sendt: 19 November 2005 kl. 02:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dolph og Wulff i Parken

"Alle er 100% Assholes"  __________________ Hvorfor gå på arbejde ?. Når man kan spise sin madpakke derhjemme.
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
| Sendt: 19 November 2005 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
De fleste af mine favoritter har vist været nævnt, U2, Robbie osv. MEN vi mangler sgu da Simon & Garfunkel. Missede desværre deres seneste optræden  MVH Morten __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
Krog Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 1580
|
| Sendt: 19 November 2005 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så meget gerne AC/DC eller Mike Oldfield eller DAD.
Det kunne være FEEEEDT!
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 19 November 2005 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt klart Dire Straits....det kunne være fedt, Nirvarna er jo ikke en option __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |