| Forfatter |
|
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
| Sendt: 16 November 2005 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ville glæde mig at opleve den muskelbamse ! og ligeså vil mit Bladelius setup i lidt mere diskret indpakning invitere til lytteaften med kliken fra sidst.
Du hører fra mig i nær fremtid
dumbo skrev:
|
He he....tak mester..... 
Hvis du vil høre og se svinet, så er du selvfølgelig velkommen forbi......du fik jo ikke så lang tid sidst! Skal jo osse have lyttet dit fine Bladelius.....  |
|
|
__________________ Mit legetøj
" Hør ikke på andre, men brug dine egne ører "
Mvh Transient
|
| Til top |
|
| |
Buch Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 16 November 2005 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fulgt din tråd i et stykke tid - flot setup du har fået nu. Kan du skrive lidt om lyden fra anlægget efter den sidste udskiftning. __________________ hilsen Buch
Mit anlæg
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 16 November 2005 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder super godt mester....vil jeg se frem til..... 
Hej Buch, og tak for de pæne ord .
I forhold til OVC-sættet, så er lyden knap så varm, og bassen knap så blød. Men der er virkelig fuld kontrol over sagerne, og de har fået deres sag for, de små Dali'er! Har måttet flytte dem lidt længere frem i stuen, for ellers synes jeg bassen blev for voldsom!
Det er svært at beskrive sådan noget her, men synes virkelig det hele bare "synger" lige nu. Alting blir gengivet med fuld kontrol og ro i hele lydbilledet, osse når det går hedt til. For første gang, så fyrede jeg rigtig op for den idag, og skal love for at der er "smæk" på....
Sidder lige og lytter til "Seal"....damn det lyder godt.... 
Er dog spændt, hvad det vil betyde for lyden, når jeg engang får råd til en rigtig nice pre!
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 16 November 2005 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he - inden længe kan du ikke drikke irish coffee med slavewhiskey i. Du fodrer kun fuglene på fuglebrættet med importerede fuglefrø, af sjældne sorter, og går ikke ud i regnvejr uden gamasher. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2005 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja.....man blir hurtigt forvent.... 
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 17 November 2005 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
...det lyder som præcis den samme oplevelse jeg havde da jeg første gang skiftede til et effekttrin i den tunge klasse .... den kontrol er ret vanedannende.... og der kommer bare mere BUND....
endnu engang et stort tillykke herfra __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 17 November 2005 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dumbo hvordan står det til, jeg har lige investert i noget nyt til mit setup hehe, denne hobby er godt nok dyr...
Novisad
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 17 November 2005 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 20 November 2005 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jammen tillykke med dumbo, håber at det denne gang holder lidt længere  __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2005 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bent,
Ja....statistikken taler jo godt nok lidt imod mig.... 
Men det er altså for suverænt det her, nok det bedste jeg har ejet. Kan jo ikke love for meget, men det skulle VIRKELIG undre mig, om denne her amp ryger nogen steder! Ja....så skulle jeg da blive tilbudt et sæt Accuphase A-100 (100 watts klasse-A monoblokke) eller en Plinius SA-250 til samme pris.....og det sker jo nok næppe.... 
Ej....min "plan-snedig", går ud på at få sparet sammen til en fed forforstærker, også derefter vil jeg nok have lidt større højtalere. Synes nu bestemt Helicon'erne gør det rigtig godt, men savner måske lidt det sidste "slam" i bunden.... 
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 20 November 2005 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dumbo hvis du skal have en pre amp så skulle du virkelig prøve at lytte til Audia pre den spiller virkelig varm og præcist, og hælder meget over til det mørke virkelig lækket...
Mvh Novisad 
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2005 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he....ja, den er godt nok lækker at se på osse. Vil osse ufatteligt gerne have sådan én, evt. med een af deres cd-afspillere osse.... 
Men det er jo lige det med pengene osse, de er jo ikke helt gratis!!! Mere realistisk, så blir det måske en brugt Classé eller måske AR. Men det må tiden jo vise, kan jo være der kommer et lækkert tilbud.... 
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 20 November 2005 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok jeg er også meget vild med deres cdafspillerer altså audiaen, fniss ..
Mvh Novisad
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2005 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he......ja, det er lækre sager....det kan vi vist ikke blive uenige om....
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2005 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kikker selv efter en god brugt pre kunne godt tænke mig en Threshold Stasis-R 3.0. men den er nok umuligt at finde brugt i Europa.
Kan du ikke købe din fars Velodyne tilbage __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 20 November 2005 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja Audia cdafspiller lad os nu se om der pludselig kommer en pakke ind af døren... det er jo trods alt snart jul..
Novisad 
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2005 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad Søren Novi.....tror sgu lige du har afsløret dig selv der.... 
Jeg kender ikke lige den pre der Bent, men min bror havde engang en Threshold effekt! Hvad vil du forresten med en pre, vil du af med Audia'en???
Hvad angår den Velodyne, så vil han nok ikke af med den igen. Og jeg er osse kommet frem til, at jeg hellere vil have, at bassen kommer fra højtalerne i stedet for. Det lyder skam ok med en sub, men synes bare man for tydeligt kan høre, at bassen kommer fra en sub! Men det er måske bare mig.....men hva´, nu har jeg da prøvet det, og fundet ud af det.... 
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2005 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
|
Hvad Søren Novi.....tror sgu lige du har afsløret dig selv der.... 
Jeg kender ikke lige den pre der Bent, men min bror havde engang en Threshold effekt! Hvad vil du forresten med en pre, vil du af med Audia'en???
Hvad angår den Velodyne, så vil han nok ikke af med den igen. Og jeg er osse kommet frem til, at jeg hellere vil have, at bassen kommer fra højtalerne i stedet for. Det lyder skam ok med en sub, men synes bare man for tydeligt kan høre, at bassen kommer fra en sub! Men det er måske bare mig.....men hva´, nu har jeg da prøvet det, og fundet ud af det.... 
|
|
|
Jeg er måske lige (knab og nap) så uforbederlig som dig
Det koster jo ikke noget at kikke og have drømme vel; men det er jo svært at finde noget til en ordentlig pris når Audiaen er så god som den er, Jeg kikke nu også efter nogle bedere kabler det er måske det der skal til, gode ht. kabler er jo desværre hunde dyre.
Jeg har også haft et sæt stander med sub og må sige lige som dig, det skal jeg aldrig have igen __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 20 November 2005 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
hahah ja da jo jeg skal have en Audia flight two og den skulle virkelig spille godt, giver en stram og dynamisk bass og er meget lækker detaljeret..
mvh Novisad 
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2005 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he....håber da ikke jeg har smittet dig, under vores lytteaften her hos mig!!! 
Og ja, det er jo altid sjovt at kigge lidt rundt og drømme. Må dog tilstå at jeg er godt tilfreds med Dali'erne, synes de gør det rigtig godt. Meeen.....den sidste dybe bas, vil jeg sgu gerne have med alligevel. Så måske det bare skal være 400'ern så.......
Du lyder sgu som et heldigt asen Novi, det er fandme en fed maskine! Stort tillykke.... 
|
| Til top |
|
| |