Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 14:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Hvilken cd-afspiller? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tifo
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 Februar 2010
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 06:19 | IP-adresse registreret  

Hej.

Hvad med lige at smide jensen en Besked og få en god pris for denne:

http://www.vassagohifi.dk/cms/vassago-hifi-produkter/news-ar ticle/archive/2012/09/22/article/audio-aero-la-fontaine-
1845.html - Ellers tag en CDA 500 , kender en som nok snart får en til salg ;-)

Ang. om det er Kina-grej - Hvofor er folk bange for om det kommer fra Kina, men ikke Korea?? ;-)
Til top Vis Tifo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tifo

Andromeda
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Chromosome

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 09:18 | IP-adresse registreret  

.

Til top Vis Andromeda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andromeda

Andromeda
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Chromosome

Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Tifo skrev:
Hej.

http://www.vassagohifi.dk/cms/vassago-hifi-produkter/news-ar ticle/archive/2012/09/22/article/audio-aero-la-fontaine-

Ang. om det er Kina-grej - Hvofor er folk bange for om det kommer fra Kina, men ikke Korea?? ;-)

La fontaine bliver vidst lige meget nok til denne herrens tegnebog

Sælger du nu din CDA????   

Sonic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2010
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 10:09 | IP-adresse registreret  

Tifo

Hvorfor ikke støtte vores egen økonomi, i stedet for at støtte dem der snupper vores arbejde. Svar mig lige på det alt det Kina skod grej jeg har haft er gået kaput så viger langt udenom i dag. Det næste er hvorfor støtte der ikke respektere menneske rettighederne bare fordi vi vil spare lidt penge så tilsidesætter nogen det princip det er både umoralsk og kvalm. Det næste er designet det ligner ofte noget der er løgn med alt det bling de påsætter.

Sonic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

Ved godt det her er et hififorum men det bærer trods alt også ansvar hvad vi støtter og ikke støtter.

Andromeda
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Chromosome

Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

Sonic skrev:
Tifo

Hvorfor ikke støtte vores egen økonomi, i stedet for at støtte dem der snupper vores arbejde. Svar mig lige på det alt det Kina skod grej jeg har haft er gået kaput så viger langt udenom i dag. Det næste er hvorfor støtte der ikke respektere menneske rettighederne bare fordi vi vil spare lidt penge så tilsidesætter nogen det princip det er både umoralsk og kvalm. Det næste er designet det ligner ofte noget der er løgn med alt det bling de påsætter.

Det er self. Også en faktor vi bør tænke mere i. Men det ER langt fra Danmark og så er det her jo "ikke". Men hvad så hvis det havde været OK produkter der blev lavet der, havde du så købt derfra med glæde, trods menneskerettighederne??

Sonic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

Køber ikke fra et land der er kendt for underbetale deres i profittens navn. Og støtter enten eu eller lokale produkter ren og sker pga af at støtte vores arbejdspladser der er flere faktorer der spiller ind. Så snart tiden er inde ryger min forbandet ming da forstærker af h til. Har allerede bestilt rørforstærker fra EU !

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

Så må vi hellere stoppe med at spise kinesisk mad.

Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Bruger siden: 26 August 2004
Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Hej
Kinesisk mad er vist en anden sag. Der er der tale om indkøb af grøntsager i DK og preperering i et dansk køkken af en
kernesund dansk husmoder, til hendes sultne og kernesunde mand og børn.

Til top Vis Medlyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlyd

Sonic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

Hehe nej vel

Kim
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Chromosome: Jeg kan anbefale træklodser af hårdt træ, 3 stk. direkte på apparatets understel - altså IKKE på
gummifødderne (stor forskel). Gælder også højttalere i anlægget, hvis du kan lide lyden, vil W&M Symbio P1 måske gøre
det endnu bedre, alt kommer an din lyd-præference - Men igen; lyt, lyt, lyt !!!!
Til top Vis Kim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim

Tifo
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

Chromosome skrev:
Tifo skrev:
Hej.

La fontaine bliver vidst lige meget nok til denne herrens tegnebog

Sælger du nu din CDA????   

Ja det gør jeg og har nok allerede en købe :-/

Tifo
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Sonic skrev:
Tifo Hvorfor ikke støtte vores egen økonomi, i stedet for at støtte dem der snupper vores arbejde. Svar mig
lige på det alt det Kina skod grej jeg har haft er gået kaput så viger langt udenom i dag. Det næste er hvorfor støtte der ikke
respektere menneske rettighederne bare fordi vi vil spare lidt penge så tilsidesætter nogen det princip det er både umoralsk
og kvalm. Det næste er designet det ligner ofte noget der er løgn med alt det bling de påsætter.

Hmm, du forstod åbenbart ikke helt mit indlæg og vil starte en diskution om noget ligegyldigt, jeg gentager lige hvad jeg
skrev: "Folk er så bange for grej fra Kina, men køber det glædeligt fra Korea og Japan.." - Folk er så bange for grej fra Kina,
men køber det glædeligt fra Korea og Japan..

Det er såmænd det der var min pointe ;-)

Er da enig i at man skal støtte den økonomi man nu en gang har og købe de danske produkter osv. men det var slet slet ikke
det emne jeg vil ind på, hvis du nu læste mit indlæg ordentlig igennem ;-)

sigma6
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

Tifo skrev:
Sonic skrev:
Tifo Hvorfor ikke støtte vores egen økonomi, i stedet for at støtte dem der snupper vores arbejde. Svar mig
lige på det alt det Kina skod grej jeg har haft er gået kaput så viger langt udenom i dag. Det næste er hvorfor støtte der ikke
respektere menneske rettighederne bare fordi vi vil spare lidt penge så tilsidesætter nogen det princip det er både umoralsk
og kvalm. Det næste er designet det ligner ofte noget der er løgn med alt det bling de påsætter.

Hmm, du forstod åbenbart ikke helt ironien.. Folk er så bange for grej fra Kina, men køber det glædeligt fra Korea og Japan..
Det er såmænd det der var min pointe ;-)

Er da enig i at man skal støtte den økonomi man nu en gang har og købe de danske produkter hvis det er muligt, men det var
nu ikke det jeg hentydede til.

Du behøver ikke være bange for produkter fra Kina. Jeg tror der er mere bøvl med ting fra f.eks Italien.

Til top Vis sigma6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigma6

Tifo
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

sigma6 skrev:

Tifo skrev:
Sonic skrev:
Tifo Hvorfor ikke støtte vores egen økonomi, i stedet for at støtte dem der
snupper vores arbejde. Svar mig lige på det alt det Kina skod grej jeg har haft er gået kaput så viger langt udenom i dag. Det
næste er hvorfor støtte der ikke respektere menneske rettighederne bare fordi vi vil spare lidt penge så tilsidesætter nogen
det princip det er både umoralsk og kvalm. Det næste er designet det ligner ofte noget der er løgn med alt det bling de
påsætter.
Hmm, du forstod åbenbart ikke helt ironien.. Folk er så bange for grej fra Kina, men køber det glædeligt
fra Korea og Japan.. Det er såmænd det der var min pointe ;-) Er da enig i at man skal støtte den økonomi man nu en gang
har og købe de danske produkter hvis det er muligt, men det var nu ikke det jeg hentydede til.

Du behøver ikke være bange for produkter fra Kina. Jeg tror der er mere bøvl med ting fra f.eks Italien.

Ja og jeg har jeg også haft problemer med engelske. Skriver heller ikke nogle steder at man skal frygte det. Men alle hyler op
om at ting fra Kina er noget l**t, men de køber glædeligt fra nabolandende.

Tifo
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

Men tilbage til emnet, har lige været ude og lytte til en Rega Apollo-R og kan da klart anbefale den. Sikke et drive den har og
egentlig meget musikalsk til prisen. Udseendet er også ret fedt, pga den er så kompakt. Er også lidt fan af sådan et top-loaded
bæst.

Sonic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

sigma6 skrev:

Tifo skrev:
[QUOTE=Sonic] Tifo Hvorfor ikke støtte vores egen økonomi, i stedet for at støtte dem der snupper vores
arbejde. Svar mig lige på det alt det Kina skod grej jeg har haft er gået kaput så viger langt udenom i dag. Det næste er hvorfor støtte der ikke
respektere menneske rettighederne bare fordi vi vil spare lidt penge så tilsidesætter nogen det princip det er både umoralsk og kvalm. Det næste er
designet det ligner ofte noget der er løgn med alt det bling de påsætter.
Hmm, du forstod åbenbart ikke helt ironien.. Folk er så bange for
grej fra Kina, men køber det glædeligt fra Korea og Japan.. Det er såmænd det der var min pointe ;-) Er da enig i at man skal støtte den økonomi
man nu en gang har og købe de danske produkter hvis det er muligt, men det var nu ikke det jeg hentydede til.

Du behøver ikke være bange for produkter fra Kina. Jeg tror der er mere bøvl med ting fra f.eks Italien.[/

Nu har jeg næsten haft samtlige produkter fra Audia aldrig oplevet nogen problemer, og de er fra Italien samt et par venner kører også med Audia
aldrig noget der heller.

Til top Vis Sonic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sonic

sigma6
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Sonic skrev:
sigma6 skrev:

Tifo skrev:
[QUOTE=Sonic] Tifo Hvorfor ikke støtte vores egen økonomi, i stedet for at støtte dem der snupper vores
arbejde. Svar mig lige på det alt det Kina skod grej jeg har haft er gået kaput så viger langt udenom i dag. Det næste er hvorfor støtte der ikke
respektere menneske rettighederne bare fordi vi vil spare lidt penge så tilsidesætter nogen det princip det er både umoralsk og kvalm. Det næste er
designet det ligner ofte noget der er løgn med alt det bling de påsætter.
Hmm, du forstod åbenbart ikke helt ironien.. Folk er så bange for
grej fra Kina, men køber det glædeligt fra Korea og Japan.. Det er såmænd det der var min pointe ;-) Er da enig i at man skal støtte den økonomi
man nu en gang har og købe de danske produkter hvis det er muligt, men det var nu ikke det jeg hentydede til.

Du behøver ikke være bange for produkter fra Kina. Jeg tror der er mere bøvl med ting fra f.eks Italien.[/

Nu har jeg næsten haft samtlige produkter fra Audia aldrig oplevet nogen problemer, og de er fra Italien samt et par venner kører også med Audia
aldrig noget der heller.

Jeg har haft 2 fl 100. Begger er gået i stykker. Jeg har en kammerat der har en cd-one hvor drevet er røget sig en tur.

Jeg  selv og nogle af mine venner, har haft flere Vincent produkter. Den eneste defekt der har været ved dem, er en af mine 991 blokke gik i stykker pga af en defekt (diodebro- mener jeg)

Til top Vis sigma6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigma6

Andromeda
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Chromosome

Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

Tifo skrev:
sigma6 skrev:

Tifo skrev:
Sonic skrev:
Tifo Hvorfor ikke støtte vores egen økonomi, i stedet for at støtte dem der
snupper vores arbejde. Svar mig lige på det alt det Kina skod grej jeg har haft er gået kaput så viger langt udenom i dag. Det
næste er hvorfor støtte der ikke respektere menneske rettighederne bare fordi vi vil spare lidt penge så tilsidesætter nogen
det princip det er både umoralsk og kvalm. Det næste er designet det ligner ofte noget der er løgn med alt det bling de
påsætter.
Hmm, du forstod åbenbart ikke helt ironien.. Folk er så bange for grej fra Kina, men køber det glædeligt
fra Korea og Japan.. Det er såmænd det der var min pointe ;-) Er da enig i at man skal støtte den økonomi man nu en gang
har og købe de danske produkter hvis det er muligt, men det var nu ikke det jeg hentydede til.

Ja og jeg har jeg også haft problemer med engelske. Skriver heller ikke nogle steder at man skal frygte det. Men alle hyler op
om at ting fra Kina er noget l**t, men de køber glædeligt fra nabolandende.

Kan jeg ik købe dig så...    

Andromeda
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Chromosome

Sendt: 10 Oktober 2012 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

Tifo skrev:
Men tilbage til emnet, har lige været ude og lytte til en Rega Apollo-R og kan da klart anbefale den. Sikke et drive den har og
egentlig meget musikalsk til prisen. Udseendet er også ret fedt, pga den er så kompakt. Er også lidt fan af sådan et top-loaded
bæst.

Hvor har du lyttet? Gad rigtig godt høre en sådan!

Hvad kan du fortælle om dit encounter? Og: top-loader yees.

Hvordan er Apollo-R kontra CDA-500, varme, fylde, perspektiv.. Hele molevitten? Det er meget interessant. Jeg kunne jo godt bruge en CDA-500.
Meget gerne, men tror ikke mit cd brug kommer til at fylde så meget at der skal bruges 10k på det.

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes