|
Der er da ingen der siger du skal købe dem for at lytte til dem. Men lyt før du udtaler dig om dem.
Men dine udtalelser her viser da tydeligt, at du ikke er helt tryk ved at lyte til dem. Og hvis det ikke er fordomme at skrive at "jeg har ikke hørt dem men de dur ikke" hvad er det så.
Nu må du ikke tage det som en fornærmelse, for sådan er det ikke ment. Der er heller ikke noget galt med Madrigal udstyr. Men der kommer jo noget nyt hele tiden. det er ikke altid det er bedre, men i dette tilfælde så er det Det er heller ikke altid det er de bedste der finder på det. B&O´erne er måske ikke bedre end en ML media 40 og 33 efekterne med et par Revel saloon. Men det er vel heller ikke at forlange til prisen.
Du kan også være helt sikker på at Levinson kommer til at lave digital forstærker om nogle år. Det vil de alle gøre, undtagen nogle få nitche produsenter. Det vil gå akurart som med CD kontra LP for år tilage. Men det er self. min påstand, vi får det jo nok at se.
At B&O ikke er brugt i studier er vel ikke nogen kvalitets garenti. Jeg tror heller ikke B&O ligesom henvender sig til disse. Og desuden er de så nye at det næsten ikke har kunnet lade sig gøre.
|