Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 18:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: EBEN X5 tager USA med storm! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Bruger siden: 19 Juli 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 01 Marts 2006 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Kære bruger af sitet!

Som Gl. Jas så rigtigt skriver, så troede undertegne (fejlagtigt), at samarbejdet mellem Mictor og Hr. Børresen var ophørt. Denne msiinformation har jeg selvfølgelig trukket tilbage og og beklager dybt, hvis Du ,Mictor, følger sig trådt på. Sorry!

Jeg har aldrig skrevet at jeg var en del af staben, der var i L.A. Men har udelukkende brugt de info jeg hovedsageligt har fra Raidho's medarbejdere. Jeg bragte denne artikel for at belyse det flotte resultat som Raidho på nuværende tidspunkt har opnået i USA. Der er ingen, der overfalder andre brugere, der fx skriver om at Dali Helicon 400 er blevet valgt til "speaker of the year" af et kendt HiFi-tidsskrift. Og vælger at lykønske Dali med de flotte roser.

Jeg skriver udelukkende om netop X5, da jeg HAR lagt øren til denne konstruktion og blev i den grad bjergtaget og valgte derfor at følge op på turen til USA. Og bad derfor Raidho om at få adgang til billeder o info fra turen, så "dysten" kunne deles af os brugere af sitet. Det skulle jeg åbentbart ikke ha' gjort, fristen jeg til at sige.

Jeg vil slutteligt pointere, at jeg på ingen måde har økonomiske interesser i Raidho, og er ej heller en del af deres PR-maskine. Jeg skrev tråden som en glødende entusiat for netop Eben X5, der for undertegnede er et enestående produkt, og jeg ville derfor gerne udbrede budskabet om denne. Ligesom andre ønsker at gøre opmærksom på et andet produkt, der har brændt sig fast i deres bevidsthed.

Det var alt for denne gang. Håber brugerne af sitet alligevel kan fornøjes over produkter, der er med til at placere DK på HiFi-landkortet, ingen nævnt, ingenb glemt.

Over and out.

FLEX

Til top Vis FLEX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FLEX

gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 01 Marts 2006 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:

Indtil videre er dem der har dristet sig til at insinuere, at Eben har en lille finger med i spillet,jammen vi tager den en gang til. Raidho har ikke en finger med i spillet..!!!! Tråden er ene og alene oprettet på Flexès initiativ... i oprettelsen af denne tråd blevet kaldt barnenumse,Du er ikke blevet kaldt barne-numse, men din udtalelse er blevet kaldt sådan, og med rette...når du bevæger dig på "se og hør"-niveau, må du regne med dette... småtskåret, huleboer, surmule, tendeniøs, har negativt livssyn, splint i fingeren, samt janteloven er blevet taget i brug. det med "splint i fingeren" holder jeg så absolut fast i. Du har det åbenbart meget svært med Raidhos fremgang... Jeg har genlæst Flexes indlæg, og jeg holder fast i dette indlæg er markedsføring af Eben. Du kan tolke som du vil. Uanset hvad, er vi på ingen måde i lommen på Raidho, hviket er blevet udpindet til almindelig forståelse....Der er simpelthen for mange oplysninger i indlægget, der kun kan komme et sted fra. Rent faktisk alle oplysningerne. Selvfølgelig har vi oplysningerne fra Raidho.. Hvor ellers...? Hvor tror du vi har billederne fra...?Det jeg ikke bryder mig om er, når det bliver endog meget svært at gennemskue, om det er skrevet af en privat person, eller en producent. Det er dog utroligt med dig. Hvis du læser alle indlæg med samme iver som en hvis herre læser bibilen, så tror pokker. Det var det mine tidligere indlæg handlede om. Så var det måske på sin plads at du fra starten havde stillet dette enkle spørgsmål : er det producenten eller Flex der skriver...?   ( Svaret er = Flex...! )

Til Forum

Hvis jeg lyder en anelse "tændt" er det fordi jeg ikke er professionel, og en smule træt af denne mistænklig-gørelse fra visse brugere. Samtidig fornemmer jeg en hvis "hase-bids-tendens", hvor man meget gerne vil stille Raidho i et dårligt lys. Det finder jeg aldeles unødvendigt og uforståeligt, med mindre der er underliggende tendenser/aftaler jeg er uvidende om...!

Det skal dog ikke ødelægge den gode positive ånd som Flexés indlæg skal læses i, tværtimod. Og jeg er sikker på at RAIDHO stadig gerne arrangerer en demo-aften, så man kan høre hvordan disse X5ér og resten af serien performer. Jeg vil ihverttilfælde gerne høre disse monstrer på et  VTL-reference-system. Det kan kun blive en særdeles opløftende lytte-session

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 01 Marts 2006 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

gl.jas skrev:
Andre skrev:

Indtil videre er dem der har dristet sig til at insinuere, at Eben har en lille finger med i spillet,jammen vi tager den en gang til. Raidho har ikke en finger med i spillet..!!!! Tråden er ene og alene oprettet på Flexès initiativ... i oprettelsen af denne tråd blevet kaldt barnenumse,Du er ikke blevet kaldt barne-numse, men din udtalelse er blevet kaldt sådan, og med rette...når du bevæger dig på "se og hør"-niveau, må du regne med dette... småtskåret, huleboer, surmule, tendeniøs, har negativt livssyn, splint i fingeren, samt janteloven er blevet taget i brug. det med "splint i fingeren" holder jeg så absolut fast i. Du har det åbenbart meget svært med Raidhos fremgang... Jeg har genlæst Flexes indlæg, og jeg holder fast i dette indlæg er markedsføring af Eben. Du kan tolke som du vil. Uanset hvad, er vi på ingen måde i lommen på Raidho, hviket er blevet udpindet til almindelig forståelse....Der er simpelthen for mange oplysninger i indlægget, der kun kan komme et sted fra. Rent faktisk alle oplysningerne. Selvfølgelig har vi oplysningerne fra Raidho.. Hvor ellers...? Hvor tror du vi har billederne fra...?Det jeg ikke bryder mig om er, når det bliver endog meget svært at gennemskue, om det er skrevet af en privat person, eller en producent. Det er dog utroligt med dig. Hvis du læser alle indlæg med samme iver som en hvis herre læser bibilen, så tror pokker. Det var det mine tidligere indlæg handlede om. Så var det måske på sin plads at du fra starten havde stillet dette enkle spørgsmål : er det producenten eller Flex der skriver...?   ( Svaret er = Flex...! )

Til Forum

Hvis jeg lyder en anelse "tændt" er det fordi jeg ikke er professionel, og en smule træt af denne mistænklig-gørelse fra visse brugere. Samtidig fornemmer jeg en hvis "hase-bids-tendens", hvor man meget gerne vil stille Raidho i et dårligt lys. Det finder jeg aldeles unødvendigt og uforståeligt, med mindre der er underliggende tendenser jeg er uvidende om...!

Det skal dog ikke ødelægge den gode positive ånd som Flexés indlæg skal læses i, tværtimod. Og jeg er sikker på at RAIDHO stadig gerne arrangerer en demo-aften, så man kan høre hvordan disse X5ér og resten af serien performer. Jeg vil ihverttilfælde gerne høre disse monstrer på et sæt VTL-reference-system. Det kan kun blive en særdeles opløftende lytte-session

Jeg er klar også, en dato og en adr, så er jeg der som en "mis". Det er altid sjovt at lytte til noget der er udenfor ens egen rækkevidde.

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 Marts 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

gl.jas skrev:
Andre skrev:

Til Forum

Hvis jeg lyder en anelse "tændt" er det fordi jeg ikke er professionel, og en smule træt af denne mistænklig-gørelse fra visse brugere. Samtidig fornemmer jeg en hvis "hase-bids-tendens", hvor man meget gerne vil stille Raidho i et dårligt lys. Det finder jeg aldeles unødvendigt og uforståeligt, med mindre der er underliggende tendenser/aftaler jeg er uvidende om...!

Det skal dog ikke ødelægge den gode positive ånd som Flexés indlæg skal læses i, tværtimod. Og jeg er sikker på at RAIDHO stadig gerne arrangerer en demo-aften, så man kan høre hvordan disse X5ér og resten af serien performer. Jeg vil ihverttilfælde gerne høre disse monstrer på et  VTL-reference-system. Det kan kun blive en særdeles opløftende lytte-session

Jeg har ingen steder påstået i er købt og betalt af Eben, jeg har ene og alene skrevet jeg ikke bryder mig om faconen, hvor det lige så godt kunne være skrevet af Eben. Og hvad er det for en gang vrøvl at Eben ikke har en finger med i spillet.Jeg gentager gerne for prins knud, alle oplysningerne kommer fra Eben.Hvordan du set i lyset af dette faktum, kan påstå  de ikke har en finger med i spillet, er mig en gåde. At alle oplysningerne kom fra Eben, kunne jeg nu godt regne ud, for som du selv skriver hvor skulle de ellers komme fra.Jeg finder det så også lidt underligt at du selv mener at din, set med mine øjne aggressive skrive facon hæver debatniveauet over se & hør.Og så bliver jeg nød til endnu engang at skrive jeg INTET har imod det går Eben godt, og har ingen interrese i det ikke gør.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

kjaer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 01 Marts 2006 kl. 18:23 | IP-adresse registreret  

Andre

Det er lidt surt hvis vi som brugere ikke kan glædes over produkter vi ser ,lytter til og derfor gerne vil fortæller andre brugere på HIFI4ALL om.

Jeg skriver gerne med begejstring om anlæg og hvis folk dermed tror jer er lønnet af sælger tager de fejl. Ligeså tror jeg mange andre brugere har det.

Hvis man mener at beskrivelser af diverse udstyr er forkert , i forhold til hvordan man selv oplever det er man jo velkommen til at give ens egen beskrivelse. Det kræver dog at man har hørt udstyret. Ellers er det vel kun specifikationer og design man kan udtale sig om.

Mictor Sweet Thunder & Galeforce powerkabler
longyu powerconditioner
Mictor Clearwater MKII sølv signakabler RCA, Mictor Visibility MKII
Til top Vis kjaer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kjaer Besøg kjaer's Websted

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 01 Marts 2006 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:

Har du så også fået billederne af partiledelsen, undskyld af Raidho.Jeg kan forstå du ikke selv deltog i begivenheden i USA.

den er sgu godt nok god ! Jeg har ikke noget imod man begejstres over et produkt (som man ganske vist har hørt), men når man øffer op med information leveret af partiledelsen står jeg sku af . Kommenter da den fine ære Raidho fik i USA, al ære og respekt for det, men lad være med at skrive som om i selv var der    

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 01 Marts 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

Kjaer jeg er enig i det meste du skriver.Dog gengiver flex her en producents oplevelser, og ikke egne oplevelser.Det er det jeg kort og godt ikke bryder mig om.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 01 Marts 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

FLEX

Det er ganske flot at du har villet lade os andre få del og glæde af din oplevelse med Raidho produktet Eben 5 højtaleren - og du her har åbnet en ny tråd, som i mine øjne, kun kan ses som en forlængelse af den tidligere tråd, om samme højtaler. Nu bare handlende om, så kom den til Amerika. Og hvorfor skulle du ikke det, når du nu havde været forfatter til den indledende del om produktet. Og hvem der har leveret billedet og materialet, kan vel være lidt ligegyldigt, det handler om Eben 5 og den spændende dyst i USA.

Vi bør som brugere være glade, når nogen gider at bruge så megen tid på at lægge billeder ind, og skrive så meget og udførligt om et oplevelserne med et produkt.

Selvfølgelig har det en reklamemæssig værdi, og hvad så, det har alt det vi beskæftiger os med her i trådene, hvadenten vi skriver Dali og HiFi Klubben, PHILIPS eller vi blot henviser til et link med gode kabler www.hificable.dk - trådene ville godt nok blive kedelige hvis man ikke kan kaste nye ting, oplevelser og erfaringer ud i en tråd.
Det har også en stor reklamemæssig værdi, som vi har oplevet det, en importør laver en tråd under navnet - turen går syd på eller noget lignende, og så på 7-8 sider afbilleder en masse store flotte højtalere og forstærkere som han vil lytte og teste.
Og det synes jeg også er og var fint, det gav / giver os brugere nogle andre og anderledse indblik, og indblik i ting og grej vi aldrig ville se, hvis ikke nogen gjorde sådan.

Så jeg kan kun gentage min tak til dig og dem der har villet bringe disse billeder og reportager, fra dels test´s og udstillinger national som internationalt, det har været spændende at læse med. Hvis det kan være en trøst, så er jeg overbevist om, at det absolutte flertal i forum (99%) forstår at værdsætte dit som andres medvirken til de spændende indslag.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 01 Marts 2006 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

jeg kan henvise til denne besøgsartikel, for at vise hvordan man både kan give den nævnte reklamme og skrive en spændende artikel. Så Thoftdal jeg mener det er noget vrøvl, hvis du mener jeg har skrevet man ikke må nævne firma navne eller linke til produkter man finder spændende. Det har jeg naturligvis selv benyttet mig af Og skulle der være 99 % af brugerne på dette forum der ikke enig i, at det ikke ser godt ud når en bruger gengiver en producents oplevelser og det umiddelbare indtryk er det er hans egne oplevelser. Kan jeg kun undre mig.Nå men til linket.

http://www.hifi-musik.dk/main.php?page=visartikel&id=57

MVH

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Marts 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Andre

Jamen tror du ikke der også kommer noget fra redaktionelt her i forum, når der bliver tid til at lave et besøg hos Raidho. Jeg er da overbevist om, at redaktionen her kan lave lige så flotte artikler som den du henviser til.
Det her og tråden handler om nogle enkeltpersoner, der har deltaget i og oplevet noget omkring et bestemt produkt, og de har været så flinke også at formidle dette spændende stof til os andre, ganske som andre har gjort og gør i forum, heldigvis. 

Hvis Raidho vil reklamere, så gør de det nok der hvor de kan sælge pågældende højtaler, for jeg tror bestem ikke det lige er i HiFI4all forummet eller Danmark, det store antal af kunder vil være, herunder hensynet til prisen. 
Derfor kan jeg med min bedste vilje, kun se det som en spændende beretning om noget dyrt topgrej, som vi alle med interesse kan læse, ganske som når Jensen eller andre, er så flinke at delagtigøre deres oplevelser med sjældent topgrej.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 01 Marts 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Nu viste jeg ikke linket med en påstand om hifi4all ikke kan lave lignende artikler, det kan de sikkert. Jeg viste alene linket for at underbygge en påstand. Du skriver så noget nu der ikke stemmer overens med virkeligheden. Du skriver tråden handler om noget Flex har oplevet og deltaget i, det er jo lige netop det han ikke har. Og det er der jeg mener problemmet ligger.

MVH

Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Sendt: 01 Marts 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Det er uden tvivl den smukkeste højtaler jeg nogensinde har set!
Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Marts 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Andre

Jeg skriver at det er flot han starter denne tråd, i forlængelse af hans første tråd, hvor han har deltaget i test's og lyttesessions, og efterfølgende delagtiggør os andre.
Og så skriver jeg præcist som klippet og klistret - Og hvem der har leveret billedet og materialet, kan vel være lidt ligegyldigt, det handler om Eben 5 og den spændende dyst i USA.

Så der læste og citerede du forkert. Jeg har hele tiden været opmærksom på at han ikke var i USA, men har fået materialet, for at kunne fuldføre beretningen, herunder dysten i USA, hvilket jeg tror de fleste i forum har fundet spændende og set frem til.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 01 Marts 2006 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

jeg ville sgu også godt lægge øre til, men desværre står der $ efter beløbet, og så er det pludseligt noget over hvad jeg formåer, medmindre jeg gældsætter hele min alderdom 
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 01 Marts 2006 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Andre

Jamen tror du ikke der også kommer noget fra redaktionelt her i forum, når der bliver tid til at lave et besøg hos Raidho. Jeg er da overbevist om, at redaktionen her kan lave lige så flotte artikler som den du henviser til.
Det her og tråden handler om nogle enkeltpersoner, der har deltaget i og oplevet noget omkring et bestemt produkt, og de har været så flinke også at formidle dette spændende stof til os andre, ganske som andre har gjort og gør i forum, heldigvis. 

Hvis Raidho vil reklamere, så gør de det nok der hvor de kan sælge pågældende højtaler, for jeg tror bestem ikke det lige er i HiFI4all forummet eller Danmark, det store antal af kunder vil være, herunder hensynet til prisen. 
Derfor kan jeg med min bedste vilje, kun se det som en spændende beretning om noget dyrt topgrej, som vi alle med interesse kan læse, ganske som når Jensen eller andre, er så flinke at delagtigøre deres oplevelser med sjældent topgrej.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Jeg citerede ikke Thoftdahl.Men læser du det jeg har fået skrevet med fed tekst, så skriver du de har deltaget. Det kan så være en fejl du har skrevet det.

MVH

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Sendt: 01 Marts 2006 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

Er det ikke en ghostwriter, man kalder den slags..?

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 02 Marts 2006 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

gl.jas skrev:
jensen skrev:
Novisad skrev:

hmmm typisk nu er der kommet lækker high end og så begynder folk at skælde hinanden ud ak ak ...

Novisad

Nej nej , det har nok mere at gøre med og de herre har hørt det de udtaler sig om , forbi man lige har hørt wilson en gang så har man hørt alt ?? .

Vrøvl af værste skuffe. Der er ikke tale om at Wilson kun er lyttet på en gang, og ikke en pind om at man dermed har lyttet på alt. Der er tale om at Wilsons "alexandria x 2" var referencehtér hos L.A. audio, men nu er det Eben X-5.. så enkelt er det faktisk..

Højttaler er forskellige og hvadfor en der er bedst er op til ham der lytter .

Dette er universelt, men i dette tilfælde er der tale om en high-end forretning i L.A. med flere ansatte, som utvetydigt valgte X-5 i denne sammenlignende test...

Men nu er det sådan i us alt der er dyrt er godt og endnu dyre endnu bedre , og sådan har det altid været .

Vrøvl igen i denne sammenhænge. Aleandria koster 130.000 dollars, mens X-5 koster 100.000 dollars...

Den sidste jeg hørte var at et par højttaler til 4000$ slog et par til 20000$ (ord fra et par anmelder )

Og jeg har flere gange oplevet det modsatte, og det samme har anmeldere....

Noboen køber en græslåmaskine til 1500kr du har en til 5000kr hvadfor en er bedst . Den bedste

Og til MB

Hvis den SA11 lyd bedre i det system så er der noget galt i det system , for den wadia har langt bedre bund og spiller meget mere high-end rigtig (er det ikke det i søger )

Nu var jeg ikke med i L.A. men hvis der er 4-6 trænede lyttere, der foretrækker Marantz frem for Wadia, så betyder din mening mindre....!

En anden sjov ting igen , man sætter en masse sammen der er dyrt også er det bare godt er det ? .

Det kommer jo helt an på hvad man sætter sammen. X-5 spillede hos Raidho på almindeligt fornuftigt grej, og lød fremragende..... I L.A spillede man på VTL, som er butikkens reference-system, så der var ens betingelser for de 2 højttalere!!!! Det er ret enkelt ikke..?

Man kunne stille mange ? ved det prøver i alt før i vælger de dele i bruger ?.

Nu har jeg også været på en del messer og jeg har tilgang til alt det dyre(bedste udstyr ) som jeg vil have , og det samme går igen og igen , alt andet dur ikke og man skal altid tale om andre dyre mærker for at fremhæve sit , og det er til at brække sig over .

Så pludselig er det dyreste det bedst..........?

Jeg mødte en dansker i uk ved sidste messe og han havde begger ben på jorden og omtalt kun det han lavet og var ligeglad med alt andet (så der findes nogle der kan vise flaget uden at skal gå op vi banker dem og dem og dem ) for når det kommer tilstykket gør de så det eller er det kun på prisen .

Du har åbenbart ikke fattet en pind af det hele... Raidho har i en direkte sammenligning med Wilson vist, at de kan lave htér der overmatcher Wilsons prisfætter. I dette tilfælde var det en Alexandria X2, som trak det korteste strå...

Jeg kender til flere det laver udstyr i dk og de siger med det samme det skal bare være mega dyrt så er der kunder , så behøver man jo også kun at sælge få styk .

Er det ikke netop det princip  DU agerer efter..........?

´

Hvis der er en der ikke har fatte en pind må det være dig.

Jeg læser dette indlæg som om det var flex der havde været derover og lytte , derfor wilson engang og har du hørt wilson og har dem der laver eben mere end den ene gang , jeg kender mange high-end shops og de skifter smag lige så tit som de får penge i kassen .

Og til noget andet var du ikke på messen i odense som hjælper og var du ikke på CES med dem ??? så privat er du ikke i mine øjne .

Hvad aber jeg efter ? nej ikke jeg kunne aldrig falde mig ind .

Også kan jeg stille stort ? ved hvorfor en som flex oplyser noget forkert om mictor højttaler , det viser bare hvor seriøse i er , kommer der så også en updat af den når der er solgt 5 sæt , som med mange at disse små mega dyre mærker .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 02 Marts 2006 kl. 01:37 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:

Kjaer jeg er enig i det meste du skriver.Dog gengiver flex her en producents oplevelser, og ikke egne oplevelser.Det er det jeg kort og godt ikke bryder mig om.

MVH

Ja så kunne jeg fylde flere 100 sider hvis jeg skulle skrive om hvad dem jeg kender har oplevet .

Men hvorfor de ikke bare lavet dette fine indlæg på ders egen siden , så var alt jo op til en selv at tynde ud i det .

Tænk hvis jeg skulle få en til at skrive en har købt et par speaker til 4000$ og har solge sine 20000$ den er lidt tynd eller hvad hvad vi(man oplever på messer verden over og hvad anmelder siger til en privat .

Og til Flex synd du er blever trukket ind i ders spil .

Og til Eben synes kun det er fed at i kan tage kampen op med de store mærker i us , men det er der nu mange andre der kan hvis man høre lidt efter i time .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

buch73
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005
Sendt: 02 Marts 2006 kl. 06:58 | IP-adresse registreret  

Synes snart i alle skulle holde med at smide mudder frem og tilbage. Kan høre i ikke rigtig kommer videre!

Er sikker på at Flex ikke lige ville have skrevet det hele på den måde, hvis han vidste hvad det ville føre med sig.. han har helt sikkert kun gjort det hele i god tro og fordi han brænder for produktet..

Jeg synes nu også , lige meget hvad, at det er dejligt at læse sådan en farverig anmeldelse, hvor en person virkelig brænder for et produkt.
Hvis der var mere af det herinde, frem for mudder kastning frem og tilbage hele tiden, så ville det være så meget et federe sted!! Synes det er en skam at det hele tiden går over i det......

Så lad os som nu værdsætter at høre sådan nogle ting, læse om det og få os til at savle over at høre den højtaler

PS. og ja, der bliver sikkert også bemærket at jeg også har en Eben højtaler, men er heller IKKE med i firmaet på nogen art og vil absolut også glæde mig over hvis der blev skrevet sådanne anmeldelser/oplevelser over andre produkter også, alle har jo hver sin smag..
Det vigtigste er jo bare at hver især har sit anlæg som de nu er glade for...og nyder musikken!!  
Til top Vis buch73's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af buch73

gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 02 Marts 2006 kl. 08:47 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
gl.jas skrev:
jensen skrev:
Novisad skrev:

hmmm typisk nu er der kommet lækker high end og så begynder folk at skælde hinanden ud ak ak ...

Novisad

Nej nej , det har nok mere at gøre med og de herre har hørt det de udtaler sig om , forbi man lige har hørt wilson en gang så har man hørt alt ?? .

Vrøvl af værste skuffe. Der er ikke tale om at Wilson kun er lyttet på en gang, og ikke en pind om at man dermed har lyttet på alt. Der er tale om at Wilsons "alexandria x 2" var referencehtér hos L.A. audio, men nu er det Eben X-5.. så enkelt er det faktisk..

Højttaler er forskellige og hvadfor en der er bedst er op til ham der lytter .

Dette er universelt, men i dette tilfælde er der tale om en high-end forretning i L.A. med flere ansatte, som utvetydigt valgte X-5 i denne sammenlignende test...

Men nu er det sådan i us alt der er dyrt er godt og endnu dyre endnu bedre , og sådan har det altid været .

Vrøvl igen i denne sammenhænge. Aleandria koster 130.000 dollars, mens X-5 koster 100.000 dollars...

Den sidste jeg hørte var at et par højttaler til 4000$ slog et par til 20000$ (ord fra et par anmelder )

Og jeg har flere gange oplevet det modsatte, og det samme har anmeldere....

Noboen køber en græslåmaskine til 1500kr du har en til 5000kr hvadfor en er bedst . Den bedste

Og til MB

Hvis den SA11 lyd bedre i det system så er der noget galt i det system , for den wadia har langt bedre bund og spiller meget mere high-end rigtig (er det ikke det i søger )

Nu var jeg ikke med i L.A. men hvis der er 4-6 trænede lyttere, der foretrækker Marantz frem for Wadia, så betyder din mening mindre....!

En anden sjov ting igen , man sætter en masse sammen der er dyrt også er det bare godt er det ? .

Det kommer jo helt an på hvad man sætter sammen. X-5 spillede hos Raidho på almindeligt fornuftigt grej, og lød fremragende..... I L.A spillede man på VTL, som er butikkens reference-system, så der var ens betingelser for de 2 højttalere!!!! Det er ret enkelt ikke..?

Man kunne stille mange ? ved det prøver i alt før i vælger de dele i bruger ?.

Nu har jeg også været på en del messer og jeg har tilgang til alt det dyre(bedste udstyr ) som jeg vil have , og det samme går igen og igen , alt andet dur ikke og man skal altid tale om andre dyre mærker for at fremhæve sit , og det er til at brække sig over .

Så pludselig er det dyreste det bedst..........?

Jeg mødte en dansker i uk ved sidste messe og han havde begger ben på jorden og omtalt kun det han lavet og var ligeglad med alt andet (så der findes nogle der kan vise flaget uden at skal gå op vi banker dem og dem og dem ) for når det kommer tilstykket gør de så det eller er det kun på prisen .

Du har åbenbart ikke fattet en pind af det hele... Raidho har i en direkte sammenligning med Wilson vist, at de kan lave htér der overmatcher Wilsons prisfætter. I dette tilfælde var det en Alexandria X2, som trak det korteste strå...

Jeg kender til flere det laver udstyr i dk og de siger med det samme det skal bare være mega dyrt så er der kunder , så behøver man jo også kun at sælge få styk .

Er det ikke netop det princip  DU agerer efter..........?

´

Hvis der er en der ikke har fatte en pind må det være dig.Ja hvis dine udsagn skal forståes som værende korrekte, så forstår jeg ikke en pind. Måske du skulle læse ovenstående EN gang til.....

Jeg læser dette indlæg som om det var flex der havde været derover og lytte , derfor wilson engang og har du hørt wilson og har dem der laver eben mere end den ene gang Så var det måske på sin plads at spørge, istedet for at konkludere, og som forklaret tidligere, har jeg lyttet på Wilson flere gange, Raidho har lyttet på dem mange gange, og folkene i L.A. har stor erfaring med Wilson, eftersom det har været deres reference-htèr i forretningen.........., jeg kender mange high-end shops og de skifter smag lige så tit som de får penge i kassen .

Og til noget andet var du ikke på messen i odense som hjælper og var du ikke på CES med dem ??? så privat er du ikke i mine øjne . Præcist som jeg har forklaret dig en gang, har jeg hjulpet Raidho enkelte gange. Dog ikke på CES, men stadig med betaling af egen lomme, så jeg tillader at mene jeg er privat...!!!

Hvad aber jeg efter ? nej ikke jeg kunne aldrig falde mig ind .

Også kan jeg stille stort ? ved hvorfor en som flex oplyser noget forkert om mictor højttaler, Hvis du ved det, er jeg lutter øre... det viser bare hvor seriøse i er, ???? NÅ.. kommer der så også en updat af den når der er solgt 5 sæt , som med mange at disse små mega dyre mærker .Hvor vil du hen med denne bemærkning...?

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes