Forfatter |
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 11 Maj 2005 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus S skrev:
Tror ikke det foregår på samme måde, kan ikke trykke hjulet ind, det roterer heller ikke løbsk hvis det drejes . Men den spiller f..... godt, selv efter bare et par dage tændt, måtte lytte inden jeg tog på arbejde i morges . |
|
|
Nå, du kunne ikke lade den stå længere ?!?
Vi glæder os til at høre mere når du har fået lyttet rigtigt. Og til at se BILLEDER. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
kjaer Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
Sendt: 11 Maj 2005 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus S skrev:
Tror ikke det foregår på samme måde, kan ikke trykke hjulet ind, PRØV AT DREJE HJULET OP TIL DEN DB DU ØNSKER AT LYTTE VED. TRYK PÅ HJULET. TRYK DEREFTER PÅ MUTE . NU FORSVINDER LYDEN HELT TRYK IGEN PÅ MUTE OG DU SPILLER PÅ DET ØNSKE DB. det roterer heller ikke løbsk hvis det drejes . Men den spiller f..... godt, selv efter bare et par dage tændt, måtte lytte inden jeg tog på arbejde i morges . |
|
|
god fornøjelse
__________________ Audia Fligth 100 +Pre
Accuphase DP55V
Martin Logan Summit
Mictor Sweet Thunder & Galeforce powerkabler
longyu powerconditioner
Mictor Clearwater MKII sølv signakabler RCA, Mictor Visibility MKII
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 889
|
Sendt: 11 Maj 2005 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Det ser jo p***egodt ud.
Mvh
|
Til top |
|
|
Rasmus S Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 682
|
Sendt: 12 Maj 2005 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
kjaer skrev:
Rasmus S skrev:
Tror ikke det foregår på samme måde, kan ikke trykke hjulet ind, PRØV AT DREJE HJULET OP TIL DEN DB DU ØNSKER AT LYTTE VED. TRYK PÅ HJULET. TRYK DEREFTER PÅ MUTE . NU FORSVINDER LYDEN HELT TRYK IGEN PÅ MUTE OG DU SPILLER PÅ DET ØNSKE DB. det roterer heller ikke løbsk hvis det drejes . Men den spiller f..... godt, selv efter bare et par dage tændt, måtte lytte inden jeg tog på arbejde i morges . |
|
|
god fornøjelse
|
|
|
Kan jo IKKE trykke hjulet ind, men den kører da automatisk op til det niveau jeg lyttede ved inden jeg trykkede på mute . Kommer et par nye pics i dag.
|
Til top |
|
|
kjaer Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
Sendt: 12 Maj 2005 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus S skrev:
kjaer skrev:
Rasmus S skrev:
|
|
god fornøjelse
|
|
|
Kan jo IKKE trykke hjulet ind, men den kører da automatisk op til det niveau jeg lyttede ved inden jeg trykkede på mute . Nå men så fungerer de ikke helt på samme måde , men bare mute teknikken virker er det jo også OK. Blot en skam at det ikke fungerer hvis man slukker helt for strømmen.
Kommer et par nye pics i dag. |
|
|
__________________ Audia Fligth 100 +Pre
Accuphase DP55V
Martin Logan Summit
Mictor Sweet Thunder & Galeforce powerkabler
longyu powerconditioner
Mictor Clearwater MKII sølv signakabler RCA, Mictor Visibility MKII
|
Til top |
|
|
Rasmus S Forum Bruger

|
Sendt: 13 Maj 2005 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er lige et billede med den lille "ny" indsat .

|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 13 Maj 2005 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hallo Rasmus
Det ser sku godt ud, dog er der en lille detalje som skinder i mine øjne LAMPEN hvad laver den ovenpå CD afspilleren? __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Rasmus S Forum Bruger

|
Sendt: 13 Maj 2005 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Hallo Rasmus
Det ser sku godt ud, dog er der en lille detalje som skinder i mine øjne LAMPEN hvad laver den ovenpå CD afspilleren?
|
|
|
Dem står fint og giver mig en passende hyggebeslysning og er rar at have når der skiftes cd'er. Ellers har jeg lidt svært ved at presse en lampe ind i hjørnet .
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 13 Maj 2005 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser sgu godt ud Rasmus.
Det kunne man godt blive lidt misundelig over. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 13 Maj 2005 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med den lille ny - sammen med Luxman går det ikke helt galt!  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Rasmus S Forum Bruger

|
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flere billeder lagt ind på SIDE 1.
Har prøvet at skifte til spikes kontra SD. Læste en del for og imod forleden, så tænkte jeg, at jeg hellere måtte prøve. Har aldrig haft dem på andet end SD så det bliver spændende .
|
Til top |
|
|
Rasmus S Forum Bruger

|
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lyttet nogle numre med de originale spikes under foden. Det er faktisk langt fra helt tosset. Sjovt jeg først prøver det nu, men har været helt overbevist om, at SD var det eneste rigtige under dem på mit underlag. Jeg har ikke fået nogen tendens til mere bulder i bassen grundet "syng med" i gulvet, tværdigmod synes jeg der er kommet mere "slam" i bassen, forståes som en mere kontant bas hvor trommeskindet lyder mere spændstigt. Jeg må have lyttet noget mere, indtil videre er det ret sjovt .
Måske en denne højttaler så godt afstemt/stiv indvendig, at SD knap kommer så meget til sin ret som på det meste af markedets billigere modeller.
|
Til top |
|
|
schweinsteiger Lukket konto

Lukket på anmodning fra bruger
Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 249
|
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Står spikes så bare rent på gulvet?
Spændende eksperiment, især hvis man kan genopdage sine HT.
Rigtige gode billeder du har taget af dit anlæg  De HT passer bare rigtigt godt ind i den stue.
Very nice
|
Til top |
|
|
Rasmus S Forum Bruger

|
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
schweinsteiger skrev:
Står spikes så bare rent på gulvet? Spændende eksperiment, især hvis man kan genopdage sine HT. Rigtige gode billeder du har taget af dit anlæg De HT passer bare rigtigt godt ind i den stue. Very nice
|
|
|
Der er kun en lille skåner mellem gulv og spiksene. Gulvet er massiv 30mm fyrtræ.
Tak for roserne, synes ogsså selv jeg har fået en god harmoni i det hele .
|
Til top |
|
|
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Rasmus,
Kanonflot, har selv højttalere (Proac 3.8) i lys finer.
Det er sjældent man ser et så diskret og elegant anlæg herinde. Mit ligner en sæk kartofler ved siden af.
Hvad er det for en lille reol du benytter til din forstærker?
SATMIT __________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
Til top |
|
|
Rasmus S Forum Bruger

|
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
SATMIT skrev:
Hej Rasmus,
Kanonflot, har selv højttalere (Proac 3.8) i lys finer.
Det er sjældent man ser et så diskret og elegant anlæg herinde. Mit ligner en sæk kartofler ved siden af.
Hvad er det for en lille reol du benytter til din forstærker?
SATMIT
|
|
|
... kan man se den sæk kartofler et sted?
Den lille stålreol m. flet har jeg fra mit job. Vi sælger den normalt kun i sort flet, den hvide har jeg lavet specielt til mig selv . Men jeg vil ud og have mig et Spiderrack som "Kjaer", det synes jeg er for fedt, giver også bedre luft/plads omkring hele udstyret.
|
Til top |
|
|
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok .. hvor sælges de ... i laver den vel ikke bare for sjov skyld. Har ikke billeder her på hifi4all, og det komemr der ikke før jeg har fået ryddet op i mine kabler mm.
SATMIT __________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
Til top |
|
|
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus S skrev:
Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Luxman D600s
Audia Flight ONE
Artsound Silver Extreme/Black Magic A1MKII
Jorma/Audia net kabler + Supra stikdåse
Audiofile SD Feet/Spikes

|
|
|
Hej Rasmus
Allerførst et stort tillykke med Din nye Audia Flight ! . Det er et rigtig lækkert setup du har fået stablet på benene. Hvordan performer din Audia sammen med V.A. Jeg nåede aldrig at høre den sammenlignet med min Thor. Men den ser spændende ud !. Jeg kan lade være med at blive begejstret for for V.A concert Grand. Hele min cd samling bliver endevendt for tiden. Iøvrigt fremstår de utrolig flotte uanset træsort og det gælder så sandelig også dit valg
|
Til top |
|
|
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Transient skrev:
[QUOTE=Rasmus S]
Hej Rasmus
Allerførst et stort tillykke med Din nye Audia Flight ! . Det er et rigtig lækkert setup du har fået stablet på benene. Hvordan performer din Audia sammen med V.A. Jeg nåede aldrig at høre den sammenlignet med min Thor. Men den ser spændende ud !. Jeg kan lade være med at blive begejstret for for V.A concert Grand. Hele min cd samling bliver endevendt for tiden. Iøvrigt fremstår de utrolig flotte uanset træsort og det gælder så sandelig også dit valg
|
|
|
He, He
Der skulle selvfølgelig have stået :
Jeg kan ikke lade være med at blive begejstret for V.A
|
Til top |
|
|
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super lækkert! Har aldrig hørt Audio, men håber snart det kommer. Kan vi ikke få et nærbillede af forstærkeren??    __________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
Til top |
|
|