| Forfatter |
|
brutalis Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 27
|
| Sendt: 28 Marts 2005 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rammstein - Reise Reise
www.rammstein.com
Og dem hører jeg rigtig meget! Syndtes de laver noget kanon godt musik. Var til koncert med dem i Forum 20 november 2004 og skal igen til juni i Berlin. Vil også lige sige til dem der ikke har set/hørt live dvden " Rammstein - Live aus Berlin" at det skal de prøve. En overfed koncertoptagelse hvad angår både lyd og billede!
Når ikke der lyttes til Rammstein, kan det være:. Megaherz, Nightwish, Within Temptation mm.
Hilsen Finn
|
| Til top |
|
| |
Dejen Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 28 Marts 2005 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige nu hører je Spock´s Beard, "V". 
Det er måske ikke deres bedste album, men absolut godkendt med bl.a. "End of the Day" - et 17 minutters langt nummer om relativiteten i alt det, vi tillægger så umådeholden stor værdi; hverdagseffektivitet og det at være hvad man gør.
Bagefter ryger deres konceptalbum "Snow" på - et mesterværk om en frelserskikkelse i New Yorks underverden. Narrativ og musikalsk utrolig versatil og udfordrende at lytte til. Hvis man er til The Who´s "Tommy" og Genesis´"The Lamb lies down on Broadway" samt eks. Marillion´s "Misplaced Childhood" SKAL "Snow" simpelthen høres!
Perfekt til en sløv påskemandag med lidt parafrasering over en frelserskikkelse, sobert og ikke-forkyndende, så det også appelerer til en ateist som mig.
Glæder mig til i morgen - så kommer James Labrie´s nyeste soloalbum, "Elements of Persuasion" forhåbentlig med posten.
MVH __________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 29 Marts 2005 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dream Theater, Train of thought
Tungere, mere hårdtslående og dystert end tidligere. Klassisk symphonisk musik til heavy folket.
|
| Til top |
|
| |
G40driver Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 383
|
| Sendt: 29 Marts 2005 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jaaa den kan jeg også godt tilslutte mig  __________________ Lasse K.
Pioneer M90 x2
Pioneer C90
Dali Grand
Cambridge DacMagic 100
|
| Til top |
|
| |
kjaer Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 02 April 2005 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
lige nu snurrer :
Peter Viskinde : Picture in a frame
Før kørte på fuld tryk Roger Waters : amused to death Indkøbt efter inspiration fra tråden og efter et besøg hos Michael B der viste den højtaler han havde med på Mictors stand ved supertræf.
Den højtaler spiller bare fremragende nu. Fuld styr på bassen og bånddiskanten kan bare noget som alm. domer har svært ved .UTROLIG LYTTE VENLIG.Der er nogle f.eks. Mårtens der virkelig skal oppe sig for at følge med fremover.
Men denne nye højtaler sælges nok også til samme pris som Mårtens Coltrane når Mictor får den på markedet . __________________ Audia Fligth 100 +Pre
Accuphase DP55V
Martin Logan Summit
Mictor Sweet Thunder & Galeforce powerkabler
longyu powerconditioner
Mictor Clearwater MKII sølv signakabler RCA, Mictor Visibility MKII
|
| Til top |
|
| |
GuldLos Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 422
|
| Sendt: 02 April 2005 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tool: Ænima
Det er simpelthen et af de bedste album nogensinde!!!
God kamp.
__________________ ...It's only as loud as the silence it brakes... Porcupine Tree
|
| Til top |
|
| |
Chevy Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 02 April 2005 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev der atter tid til en morgen lytter.
Startede morgenen blidt op med lidt Diana Krall - The Girl In The Other Room (SACD)
Der efter skulle den lille smule tømermænd der var tilbage frå i går spilles ud med det fede Robin Trower - Bridge of Sighs (Mobile Fidelity/Ultra Disc II), f**k hvor er det et fedt album. Fedt at han tog skridtet og forlod Procol Harum for at gå sine egne veje.
Som så mange af mine andre lytte sessions, så kan jeg ikke undgå at skulle have min passion Blues med på programmet, det blev i dag i form af Joe Beard - Dealin' (SACD).
God dag til jer alle. __________________ Med venlig hilsen
Chevy
Mit Surround
|
| Til top |
|
| |
kjaer Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 02 April 2005 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Formiddagen er gået med
Tom Petty & the Heartbreakers : she's the one
Thessinsk , Nalle & Møller : Goin down slow
og lige nu snurre The hithouse Reunion(Jørgen krabbehøft, Rock nalle , Peter Belli & sir Henry : vol.1 th egrey gold strikes back
musik en kilde til glæde 
__________________ Audia Fligth 100 +Pre
Accuphase DP55V
Martin Logan Summit
Mictor Sweet Thunder & Galeforce powerkabler
longyu powerconditioner
Mictor Clearwater MKII sølv signakabler RCA, Mictor Visibility MKII
|
| Til top |
|
| |
hell Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 05 April 2005 kl. 01:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
D-A-D har skudt puddelhunden  og er på deres nye singel vendt tilbage til vildskaben & galskaben.
Glæder mig for vildt til den nye cd, det blir så godt 
__________________ - - A Desire To Go Down In Flames! - -
|
| Til top |
|
| |
Klaus Kokholm Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 297
|
| Sendt: 05 April 2005 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
hell skrev:
D-A-D har skudt puddelhunden
og er på deres nye singel vendt tilbage til vildskaben & galskaben. |
|
|
B.Ts Steffen Jungersen har fået lov til at sniglytte til det nye album,
og iflg ham har de rockhungrende noget at glæde sig til: Lige her
Her i huset er der morgenrock med Tool: Lateralus.
mvh Klaus
__________________ -Wer sich am kommerziellen Geschmack orientiert, dient der Reaktion!!
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 05 April 2005 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clifton skrev:
|
Efter jeg kom hjem med den her i lørdags, har den fået et par ture i spillen.
Madeleine Peyroux : Careless love 
|
|
|
Den plade ser spændende ud. Kan du ikke fortælle lidt om stilarten - er der tale om poppet jazz ?
Lars
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 05 April 2005 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars37 skrev:
Clifton skrev:
|
Efter jeg kom hjem med den her i lørdags, har den fået et par ture i spillen.
Madeleine Peyroux : Careless love 
|
|
|
Den plade ser spændende ud. Kan du ikke fortælle lidt om stilarten - er der tale om poppet jazz ?
Lars
|
|
|
Hej Lars,
Jeg synes ikke den er synderlig poppet. Nogle af numrene er i den lette gade, men overordnet er den ikke ren sukker i ørene - synes jeg.
Der er udpluk af alle numrene her: http://www.madeleinepeyroux.com/index.php?id=audio.php
mvh Clifton __________________ Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
|
| Til top |
|
| |
hell Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 05 April 2005 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Klaus Kokholm skrev:
hell skrev:
D-A-D har skudt puddelhunden og er på deres nye singel vendt tilbage til vildskaben & galskaben. |
|
|
B.Ts Steffen Jungersen har fået lov til at sniglytte til det nye album, og iflg ham har de rockhungrende noget at glæde sig til: Lige her
mvh Klaus
|
|
|
__________________ - - A Desire To Go Down In Flames! - -
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 05 April 2005 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chevy skrev:
Der efter skulle den lille smule tømermænd der var tilbage frå i går spilles ud med det fede Robin Trower - Bridge of Sighs (Mobile Fidelity/Ultra Disc II), f**k hvor er det et fedt album. Fedt at han tog skridtet og forlod Procol Harum for at gå sine egne veje.
|
|
|
Uhhhh, den ER fed! Jeg har næsten alt hvad han har lavet - kun den seneste Living Out Of Time, synes jeg er lidt flad i forhold til tidligere. Har du lyttet til den før - Go My Way? Det er blues rock, syret rock af bedste skuffe, det ypperste i den genre der lavet i lang, lang tid. Og han spiller bedre end nogensinde.
Faktisk turnerer han i Europa i år, og jeg har postet en skriv til Amager Bio i håb om, at de vil slå til - det er virkelig mange år siden han var i DK - og der missede jeg ham, desværre ...
Jeg må på jagt efter en dvd med ham .... __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
Gmork Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 114
|
| Sendt: 05 April 2005 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Blues: Hans Theessink - Songs From The Southland

Rock: Metallica - S&M

Ballade / Pop: Tim Christensen - Honeyburst

__________________ Min DVD-samling: Gmork's DVD Profile
|
| Til top |
|
| |
Chevy Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 05 April 2005 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
Chevy skrev:
|
|
|
Uhhhh, den ER fed! Jeg har næsten alt hvad han har lavet - kun den seneste Living Out Of Time, synes jeg er lidt flad i forhold til tidligere. Har du lyttet til den før - Go My Way? Det er blues rock, syret rock af bedste skuffe, det ypperste i den genre der lavet i lang, lang tid. Og han spiller bedre end nogensinde.
Faktisk turnerer han i Europa i år, og jeg har postet en skriv til Amager Bio i håb om, at de vil slå til - det er virkelig mange år siden han var i DK - og der missede jeg ham, desværre ...
Jeg må på jagt efter en dvd med ham ....
|
|
|
Nej har desværre kun den ene, men det er kun et spørgsmål om kort tid før jeg erhverver mig de andre.
Iøvrigt kan jeg koble mig på din musiksmag 
PS. Giv lige lyd hvis du finder en DVD eller hvis han kommer til landet  __________________ Med venlig hilsen
Chevy
Mit Surround
|
| Til top |
|
| |
ShookOne Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 78
|
| Sendt: 05 April 2005 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
lige nu kører der D:A:D - Helpyourselfish....
et godt gammelt album fra 1995 hvor de stadig spillede musik...
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 05 April 2005 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Van Morrison - Live At The Grand Opera House Belfast
En koncert hvor Van The Man virkeligt giver sig fuldt ud, fyrer den af overfor en heftigt og jublende publikum. Rent teknisk er pladen virkeligt også god, man er selv med til koncerten.

Citér:
| All tracks have been digitally remastered from the original master tapes.
LIVE AT THE GRAND OPERA HOUSE BELFAST showcases Van Morrison's best material from the late 1970s and early 1980s. During this period, Morrison rarely performed the early 1970s songs ("Moondance," "Domino," etc.) for which he is best known. Instead, his sets favored newer, more spiritual numbers from albums like INTO THE MUSIC and BEAUTIFUL VISION. In fact, six of the eleven songs on LIVE AT THE GRAND OPERA HOUSE BELFAST first appeared on BEAUTIFUL VISION.
These live recordings--vital, inspired, and punchy--represent a marked improvement over the more subdued studio versions of these songs. Best of all are a revved up "Cleaning Windows," a Zen tribute to manual labor; "She Gives Me Religion;" and "Full Force Gale," a foot-stomping homage to unadulterated faith in God. Longtime James Brown sideman Pee Wee Ellis appears on saxophone and flute, and Van takes a stab at a sax solo himself, much to the audience's delight. Those looking for live versions of Van's early hits should check out IT'S TOO LATE TO STOP NOW, a concert album recorded in 1974. |
|
|
http://music.lycos.com/artist/album.asp?QT=A&QW=van+morr ison&AN=Van+Morrison&MID=19678&id=127358 __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
klud Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 134
|
| Sendt: 05 April 2005 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
lige nu hører jeg rammstein "sehnsucht" deres andet album som efter min smag har været deres mest velykkede. mange rigtigt fede nr plus utroligt godt indspillet. man bliver helt energisk af at høre alle disse numre . kan også sagtens anbefale deres dvd "live aus berlin". en koncertdvd der er alt for fed. både billed og lyd kvalitet er i top. får faktisk lyst til at se den nu. hehe ses
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 06 April 2005 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chevy skrev:
hrmand skrev:
Chevy skrev:
|
|
|
Jeg må på jagt efter en dvd med ham ....
|
|
|
Nej har desværre kun den ene, men det er kun et spørgsmål om kort tid før jeg erhverver mig de andre.
Rillen har de fleste ...
Iøvrigt kan jeg koble mig på din musiksmag 
kom bare nærmere. Hvis du har spørgsmål eller noget, så lang mig en pb, hvis ikke det lige er noget at begynde en ny tråd om ...
PS. Giv lige lyd hvis du finder en DVD eller hvis han kommer til landet 
En hurtig søgning gav dette nedslående resultat:
http://www.trowerpower.com/templates/instance.fm$retrieve?la yout=web&id=52367731320&doscript=sccc&html=Style 03.html
Regn du bare med, at jeg holder øje !!!
|
|
|
__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |