Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 16:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Hvad har du i spillen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 73
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
brutalis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 28 Marts 2005 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Rammstein - Reise Reise

www.rammstein.com

Og dem hører jeg rigtig meget! Syndtes de laver noget kanon godt musik. Var til koncert med dem i Forum 20 november 2004 og skal igen til juni i Berlin. Vil også lige sige til dem der ikke har set/hørt live dvden " Rammstein - Live aus Berlin" at det skal de prøve. En overfed koncertoptagelse hvad angår både lyd og billede!

Når ikke der lyttes til Rammstein, kan det være:. Megaherz, Nightwish, Within Temptation mm.

Hilsen Finn

Til top Vis brutalis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brutalis

Dejen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 28 Marts 2005 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Lige nu hører je Spock´s Beard, "V".

Det er måske ikke deres bedste album, men absolut godkendt med bl.a. "End of the Day" - et 17 minutters langt nummer om relativiteten i alt det, vi tillægger så umådeholden stor værdi; hverdagseffektivitet og det at være hvad man gør.

Bagefter ryger deres konceptalbum "Snow" på - et mesterværk om en frelserskikkelse i New Yorks underverden. Narrativ og musikalsk utrolig versatil og udfordrende at lytte til. Hvis man er til The Who´s "Tommy" og Genesis´"The Lamb lies down on Broadway" samt eks. Marillion´s "Misplaced Childhood" SKAL "Snow" simpelthen høres!

Perfekt til en sløv påskemandag med lidt parafrasering over en frelserskikkelse, sobert og ikke-forkyndende, så det også appelerer til en ateist som mig.

Glæder mig til i morgen - så kommer James Labrie´s nyeste soloalbum, "Elements of Persuasion" forhåbentlig med posten.

MVH

VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
Til top Vis Dejen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dejen

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 29 Marts 2005 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

Dream Theater, Train of thought

Tungere, mere hårdtslående og dystert end tidligere. Klassisk symphonisk musik til heavy folket.

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

G40driver
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 29 Marts 2005 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Jaaa den kan jeg også godt tilslutte mig

Pioneer M90 x2
Pioneer C90
Dali Grand
Cambridge DacMagic 100
Til top Vis G40driver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af G40driver

kjaer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 02 April 2005 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

lige nu snurrer :

Peter Viskinde : Picture in a frame

Før kørte på fuld tryk Roger Waters : amused to death Indkøbt efter inspiration fra tråden og efter et besøg hos Michael B der viste den højtaler han havde med  på Mictors stand ved supertræf.

Den højtaler spiller bare fremragende nu. Fuld styr på bassen og bånddiskanten kan bare noget som alm. domer har svært ved .UTROLIG LYTTE VENLIG.Der er nogle f.eks. Mårtens der virkelig skal oppe sig for at følge med fremover.

Men denne nye højtaler sælges nok også til samme pris som Mårtens Coltrane når Mictor får den på markedet .

Mictor Sweet Thunder & Galeforce powerkabler
longyu powerconditioner
Mictor Clearwater MKII sølv signakabler RCA, Mictor Visibility MKII
Til top Vis kjaer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kjaer Besøg kjaer's Websted

GuldLos
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004
Sendt: 02 April 2005 kl. 00:17 | IP-adresse registreret  

Tool: Ænima

Det er simpelthen et af de bedste album nogensinde!!!

God kamp.

Chevy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004
Sendt: 02 April 2005 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

Så blev der atter tid til en morgen lytter.

Startede morgenen blidt op med lidt Diana Krall - The Girl In The Other Room (SACD)

Der efter skulle den lille smule tømermænd der var tilbage frå i går spilles ud med det fede Robin Trower - Bridge of Sighs (Mobile Fidelity/Ultra Disc II), f**k hvor er det et fedt album. Fedt at han tog skridtet og forlod Procol Harum for at gå sine egne veje.

Som så mange af mine andre lytte sessions, så kan jeg ikke undgå at skulle have min passion Blues med på programmet, det blev i dag i form af Joe Beard - Dealin' (SACD).

God dag til jer alle.  

Chevy

Mit Surround
Til top Vis Chevy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chevy Besøg Chevy's Websted

kjaer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2005
Sendt: 02 April 2005 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

Formiddagen er gået med

Tom Petty & the Heartbreakers : she's the one

Thessinsk , Nalle & Møller : Goin down slow

og lige nu snurre The hithouse Reunion(Jørgen krabbehøft, Rock nalle , Peter Belli & sir Henry : vol.1 th egrey  gold strikes back 

musik en kilde til glæde

Mictor Sweet Thunder & Galeforce powerkabler
longyu powerconditioner
Mictor Clearwater MKII sølv signakabler RCA, Mictor Visibility MKII
Til top Vis kjaer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kjaer Besøg kjaer's Websted

hell
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 05 April 2005 kl. 01:34 | IP-adresse registreret  

D-A-D har skudt puddelhunden  og er på deres nye singel vendt tilbage til vildskaben & galskaben.

Glæder mig for vildt til den nye cd, det blir så godt

Klaus Kokholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 05 April 2005 kl. 08:27 | IP-adresse registreret  

hell skrev:
D-A-D har skudt puddelhunden  og er på deres nye singel vendt tilbage til vildskaben & galskaben.

B.Ts Steffen Jungersen har fået lov til at sniglytte til det nye album, og iflg ham har de rockhungrende noget at glæde sig til: Lige her

Her i huset er der morgenrock med Tool: Lateralus.

mvh Klaus

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 05 April 2005 kl. 08:48 | IP-adresse registreret  

Clifton skrev:

Efter jeg kom hjem med den her i lørdags, har den fået et par ture i spillen.

Madeleine Peyroux : Careless love

Den plade ser spændende ud. Kan du ikke fortælle lidt om stilarten - er der tale om poppet jazz ?

Lars

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Sendt: 05 April 2005 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:
Clifton skrev:

Efter jeg kom hjem med den her i lørdags, har den fået et par ture i spillen.

Madeleine Peyroux : Careless love

Den plade ser spændende ud. Kan du ikke fortælle lidt om stilarten - er der tale om poppet jazz ?

Lars

Hej Lars,

Jeg synes ikke den er synderlig poppet. Nogle af numrene er i den lette gade, men overordnet er den ikke ren sukker i ørene - synes jeg.

Der er udpluk af alle numrene her: http://www.madeleinepeyroux.com/index.php?id=audio.php

mvh
Clifton 

hell
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 05 April 2005 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

Klaus Kokholm skrev:
hell skrev:

B.Ts Steffen Jungersen har fået lov til at sniglytte til det nye album, og iflg ham har de rockhungrende noget at glæde sig til: Lige her

mvh Klaus

Har læst artiklen, det er også derfor jeg glæder mig ekstra meget, var nemlig en årgang nervøs for de ville lave en "Soft Dogs 2"      

hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 April 2005 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Chevy skrev:

Der efter skulle den lille smule tømermænd der var tilbage frå i går spilles ud med det fede Robin Trower - Bridge of Sighs (Mobile Fidelity/Ultra Disc II), f**k hvor er det et fedt album. Fedt at han tog skridtet og forlod Procol Harum for at gå sine egne veje.

Uhhhh, den ER fed! Jeg har næsten alt hvad han har lavet - kun den seneste Living Out Of Time, synes jeg er lidt flad i forhold til tidligere. Har du lyttet til den før - Go My Way? Det er blues rock, syret rock af bedste skuffe, det ypperste i den genre der lavet i lang, lang tid. Og han spiller bedre end nogensinde.

Faktisk turnerer han i Europa i år, og jeg har postet en skriv til Amager Bio i håb om, at de vil slå til - det er virkelig mange år siden han var i DK - og der missede jeg ham, desværre ...

Jeg må på jagt efter en dvd med ham ....

DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand

Gmork
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2004
Sendt: 05 April 2005 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Blues: Hans Theessink - Songs From The Southland

Rock: Metallica - S&M

Ballade / Pop: Tim Christensen - Honeyburst

Chevy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004
Sendt: 05 April 2005 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

hrmand skrev:
Chevy skrev:

Uhhhh, den ER fed! Jeg har næsten alt hvad han har lavet - kun den seneste Living Out Of Time, synes jeg er lidt flad i forhold til tidligere. Har du lyttet til den før - Go My Way? Det er blues rock, syret rock af bedste skuffe, det ypperste i den genre der lavet i lang, lang tid. Og han spiller bedre end nogensinde.

Faktisk turnerer han i Europa i år, og jeg har postet en skriv til Amager Bio i håb om, at de vil slå til - det er virkelig mange år siden han var i DK - og der missede jeg ham, desværre ...

Nej har desværre kun den ene, men det er kun et spørgsmål om kort tid før jeg erhverver mig de andre.

Iøvrigt kan jeg koble mig på din musiksmag

PS. Giv lige lyd hvis du finder en DVD eller hvis han kommer til landet

Chevy

Mit Surround
Til top Vis Chevy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chevy Besøg Chevy's Websted

ShookOne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Sendt: 05 April 2005 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

lige nu kører der D:A:D - Helpyourselfish....
et godt gammelt album fra 1995 hvor de stadig spillede musik...

Til top Vis ShookOne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ShookOne

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Sendt: 05 April 2005 kl. 21:07 | IP-adresse registreret  

Van Morrison - Live At The Grand Opera House Belfast

En koncert hvor Van The Man virkeligt giver sig fuldt ud, fyrer den af overfor en heftigt og jublende publikum. Rent teknisk er pladen virkeligt også god, man er selv med til koncerten.

Citér:
All tracks have been digitally remastered from the original master tapes.

LIVE AT THE GRAND OPERA HOUSE BELFAST showcases Van Morrison's best material from the late 1970s and early 1980s. During this period, Morrison rarely performed the early 1970s songs ("Moondance," "Domino," etc.) for which he is best known. Instead, his sets favored newer, more spiritual numbers from albums like INTO THE MUSIC and BEAUTIFUL VISION. In fact, six of the eleven songs on LIVE AT THE GRAND OPERA HOUSE BELFAST first appeared on BEAUTIFUL VISION.

These live recordings--vital, inspired, and punchy--represent a marked improvement over the more subdued studio versions of these songs. Best of all are a revved up "Cleaning Windows," a Zen tribute to manual labor; "She Gives Me Religion;" and "Full Force Gale," a foot-stomping homage to unadulterated faith in God. Longtime James Brown sideman Pee Wee Ellis appears on saxophone and flute, and Van takes a stab at a sax solo himself, much to the audience's delight. Those looking for live versions of Van's early hits should check out IT'S TOO LATE TO STOP NOW, a concert album recorded in 1974.

http://music.lycos.com/artist/album.asp?QT=A&QW=van+morr ison&AN=Van+Morrison&MID=19678&id=127358

klud
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005
Sendt: 05 April 2005 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

lige nu hører jeg rammstein "sehnsucht" deres andet album som efter min smag har været deres mest velykkede. mange rigtigt fede nr plus utroligt godt indspillet. man bliver helt energisk af at høre alle disse numre. kan også sagtens anbefale deres dvd "live aus berlin". en koncertdvd der er alt for fed. både billed og lyd kvalitet er i top. får faktisk lyst til at se den nu. hehe ses

Til top Vis klud's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af klud

hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Sendt: 06 April 2005 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

Chevy skrev:
hrmand skrev:
Chevy skrev:

Nej har desværre kun den ene, men det er kun et spørgsmål om kort tid før jeg erhverver mig de andre.

Rillen har de fleste ...

Iøvrigt kan jeg koble mig på din musiksmag

kom bare nærmere. Hvis du har spørgsmål eller noget, så lang mig en pb, hvis ikke det lige er noget at begynde en ny tråd om ...

PS. Giv lige lyd hvis du finder en DVD eller hvis han kommer til landet

En hurtig søgning gav dette nedslående resultat:

http://www.trowerpower.com/templates/instance.fm$retrieve?la yout=web&id=52367731320&doscript=sccc&html=Style 03.html

Regn du bare med, at jeg holder øje !!!

DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand

<< Forrige Side af 73 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum