| Forfatter |
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 01 September 2004 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
yanomami skrev:
| Hvem skulle så betale? Det er over 5 år gammel. |
|
|
Det burde Levison gøre, det problem du har fået med dit drev er samme problem som mange andre rundt om verdenen har haft på ML 37 og Proceeds CDD &CDP, det er absolundt ikke et ukendt problem og med alle de penge man giver for deres produkter burde de betale det gilde af en fabrikationsfejl af de lidt større efter min mening.
__________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
270961 Lukket konto

Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 02 September 2004 kl. 01:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må lige blande mig igen. Min gamle CDP fik helt nyt komplet drev med laser og loader på garantien (6 mdr tilbage) Grunden til at det tog så lang tid var, at Madrigal blev nedlagt og firmaet overflyttet til nye lokaler i en anden stat. Desuden har man haft en del problemer med de drev. Phillips har åbentbart lavet noget l**t. Mark Levinson laver nu hele drevet selv minus laser.
Jeg havde dog ikke tålmodighed mere efter 5 mdr, så min dejlige forhandler tog maskinen tilbage til næsten samme pris som jeg havde givet og vi forhandlede os tilrette med køb af en Accuphase istedet.
Mvh
|
| Til top |
|
| |
yanomami Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 02 September 2004 kl. 07:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Ikke slipsefyr!
Ja, du har fuldstændig ret, de burde betale, når de har kvejet sig sådan med drevene, men det kan vi åbenbart godt blive enig om, men hvordan overtaler jeg lige STEENSEN . __________________ M.v.h.
Yanomami
|
| Til top |
|
| |
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
| Sendt: 02 September 2004 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min første Proceed CDP fik helt ny drev. Efter et år byttede vi til ny maskine (superbyt pga brok). Den kørte rimeligt – men ikke overbevisende. Kan ikke huske antal reparationer.
ML390S – efter 14 dage ny indmad, virker rimeligt men ødelægger ca. en cd om måneden, gider ikke ML drev og ML mere – men gider heller ikke brokke mere.
Men den spiller godt. I det nuværende setup, er det bedste Red Book spil jeg har hørt, de fleste roser for det går dog til Manley Snapper effekterne som giver krop og dynamik i uendelige mængder. Noget alternativ til ML har jeg heller ikke, og kan ikke komme i tanke om.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 September 2004 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
yanomami skrev:
|
Hej Ikke slipsefyr!
Ja, du har fuldstændig ret, de burde betale, når de har kvejet sig sådan med drevene, men det kan vi åbenbart godt blive enig om, men hvordan overtaler jeg lige STEENSEN .
|
|
|
Jeg ville konfrontere ham med din viden om at en temlig stor del af de drev går i stykker, jeg har været på udenlanske chats hvor folk verden over snakker om de samme problemer med de drev, så jeg holder stadigvæk på at der må være tale om en direkte fabrikationsfejl og den syntes jeg ikke kunden skal bøde for uanset om der garanti på elelr ej. Jeg er sikkert naiv, men der må være grænser.
Jeg havde for 12 år siden bil og den kom på værksted en gang i kvartalet og fik lavet bremser. Det stod på i 3 år og jeg betalte aldrig for det, selv 2 år ud over garantien blev det lavet på kulance.
Prøv om du ikke i det mindste kan få steensen til at slå halv skade evt.DE plejer da at være til at tale med. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 September 2004 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
SES. skrev:
|
Min første Proceed CDP fik helt ny drev. Efter et år byttede vi til ny maskine (superbyt pga brok). Den kørte rimeligt – men ikke overbevisende. Kan ikke huske antal reparationer.
ML390S – efter 14 dage ny indmad, virker rimeligt men ødelægger ca. en cd om måneden, gider ikke ML drev og ML mere – men gider heller ikke brokke mere.
Men den spiller godt. I det nuværende setup, er det bedste Red Book spil jeg har hørt, de fleste roser for det går dog til Manley Snapper effekterne som giver krop og dynamik i uendelige mængder. Noget alternativ til ML har jeg heller ikke, og kan ikke komme i tanke om.
|
|
|
Jeg er åbenbart heldig med min CDD , den har kørt helt uden brok i over et år. Men før jeg købte den havde den også fået skiftet stort set alt.
Hvordan ødelægger din ML 390S cderne? __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 02 September 2004 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
SES. skrev:
|
|
|
|
Det var dog en fantastisk tålmodighed du udviser kære SES! Den 390ér ville være sendt i kredsløb, om det var min der drillerede på den måde. Læren af det er vel, at man skaffer sig lidt stumper til evt. senere brug.
|
| Til top |
|
| |
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
| Sendt: 02 September 2004 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
ML390S
Når den loader kan den skubbe en korrekt placeret cd op på pladen og så sidder den fast. Det kan også ske når vi fra fjernbetjening åbner skuffen, så presses cd’en op og skuffen sidder fast.
Det kan kun løses ved forsigtig vold –altså manuelt trække skuffe ud, og med ridser på cd’en til følge.
Når vi loader eller skifter venter vi altid med at lægge CD’en i, da skuffen sommetider tager en tur eller to ekstra.
Det er en mega dyr maskine, hvorfor man forventer delikat problemfri betjening, lidt luksus feel. Det har man jo betalt for.
Som sagt spiller den med den rigtige forstærker meget overbevisende, ikke mere dynamik før gebisset er erstattet af et do i plastik, ellers slår det revner.
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 02 September 2004 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg troede der sad en lille følger der forhindrede det du siger! Det står der ihvertfald i både HF og HF og El anmelderser...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 September 2004 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
SES. skrev:
|
ML390S
Når den loader kan den skubbe en korrekt placeret cd op på pladen og så sidder den fast. Det kan også ske når vi fra fjernbetjening åbner skuffen, så presses cd’en op og skuffen sidder fast.
Det kan kun løses ved forsigtig vold –altså manuelt trække skuffe ud, og med ridser på cd’en til følge.
Når vi loader eller skifter venter vi altid med at lægge CD’en i, da skuffen sommetider tager en tur eller to ekstra.
Det er en mega dyr maskine, hvorfor man forventer delikat problemfri betjening, lidt luksus feel. Det har man jo betalt for.
Som sagt spiller den med den rigtige forstærker meget overbevisende, ikke mere dynamik før gebisset er erstattet af et do i plastik, ellers slår det revner.
|
|
|
, ok, det har jeg godt nok aldrig oplevet på min Proceed.Hvis en cd ligger forkert i skuffen på min proceed, lukker den simpelhen ikke i.Noget tyder på at skuffen køre al for hurtig på din ML.
Det undre mig at ML kan lave sådan noget møg.Jeg havde ikke haft din tålmodighed uanset hvor godt den havde spillet. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |