| Forfatter |
|
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 01 September 2005 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Broder full blown !
Hil gæve broder. Eder skal væbne sig med tålmod. Broder Holberg er en presset pælesidder. Venter stadig med tålmod på de nye slanger. Saven er ikke klar endnu 
Skal lige have kablerne og digitalkameraet. Så skal Broder full blown og Broder FLEX altid være velkommen på første parket i klostret 
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 03 September 2005 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja mange der glæder os til at se hvad det bliver til, håber de nye lokaler giver mulighed for at dit setup kan udfolde sig.. overrasket over du ik har dine audience mere, fantastiske kabler.. din eichmann powerstrip derimod havde en yderst uheldig virkning hos mig
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 03 September 2005 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Live21 !
Mine kawler er snart klar. Håber at jeg kan få fat i et digitalkamera. Så skal jeg nok poste billeder.
Audience AU24 er, som du rigtig nævner, et fantastisk kabel. Yderst homogent med en lækker, lækker gengivelse. Kabler af meget, meget høj klasse !!!
De nye kabler har blot de procent ekstra som efter min filosofi gør det hele ekstra sjovt. Det er muligt at tingene vil forme sig anderledes i et andet setup. Men her funker det nye kabelsetup tip-top !!
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen, igen
Så er der nye billeder fra mit "nye" lytterum (SIDE 1)
Sidste nye tiltag er signal- og højttalerkabler samt powerbox fra CT som Ghammel & Suhr står for. Skal nok skrive noget mere om disse herlige slanger når de er fuldt tilspillet. Men kan godt afslører at G&S kan noget specielt med de kawler !!
Udover det har jeg investeret i et par lackborde fra Ikea. Funker faktisk ret godt til den nette sum af 150,- kroner..... Ha, ha hvem siger hifi absolut skal koste en halv farm !!
Håber billederne behager __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Roveen Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2004 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 109
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 02:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
|
Håber billederne behager
|
|
|
Ja gjett om!!
Har sittet å savlet over de flotte billeder i 5 min nu, og kan kun sige Damn det ser godt ud!!!
Det er jo rene drømmesystemet det der
Men er det ikke litt bart i ditt rum?
Tillykke med de nye kabler!
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 08:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Roveen !
Tak for lykkeønskningen og roserne !
Du har ganske ret i at mit rum ser lidt bart ud. Det er næste step..... Men rom blev som sagt ikke bygget på en dag __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hrj der !
Det er da nogle gode ting du har funet dig der glæder mig på dine vejne, når det er helt tilspilet så lad os lige høre fra dig et lille tip, køb nogle tykke skiffer ( sten ) plader og læg under din cd og efekttrin det giver bonus.
|
| Til top |
|
| |
Pascal Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 861
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fortæl endeligt mere om de sure kawler, og lidt nærbilleder af dem ville være super!
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser sgu lækkert ud Holberg, men det er jo ikke noget nyt..... 
Den er altså møg-lækker, den "lille" Audia der..... 
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Holberg!
Lækkert, lækkert setup! Lyder garanteret fremragende, det plejer det jo. Er det nye omgivelser?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Holberg.
Ja Ja der er nogle som skal føre sig frem..hva 
Hold da kæft hvor er det lækkert, og så Audia Flight 100 iguder en drømme Amp, jeg er grøn af misundelse 
Ser frem til flere billeder af dine nye kabler 
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endelig billeder .. men nydeligt ser det ud, og den cd er jeg lidt misundelig på
|
| Til top |
|
| |
full blown Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj gode holberg
Det ser jo forbandet lækkert ud,den amp ser ud til at kunne gi nogle seriøse knæk i ryggen . Du må snart riste et par kastanier,så moccaen kan flyde i vores åre og musikken hypnotisere vores sind!!!!.
mvh F.B __________________
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker for alle roserne. Der er også kommet lidt bevægelse på sagerne efter jeg har været inde i en periode med dødvande mht. hifi..... Men den dejlige hobby dør aldrig
nhj4: Venter i øjeblikket på et tilbud på en granitplade til AA. Vil starte her da jeg tror jeg umiddelbart vil få den største effekt på cd-afspilleren.
Pascal: Skal nok skrive noget mere omkring grejerne når de er fuldt tilspillet. Men jeg kan godt afslører at her er tale om magiske kobberslanger
Aloha Brian: Takker for roserne. Audia Flight 100 er en fed amp med en lækker, potent og raffineret gengivelse. Kig ned til en kop øl så skal du kan vidunderet
Milu: Gamle røver Længe siden sidst. Jo, det er nogle fede grejer og jeg er også meget glad for mit setup. Du har ret mht. til de nye omgivelser. Flyttede i marts til nyt domicil. Skal arbejde lidt med rummet da det er lidt lydt. Du skal i øvrigt være velkommen på fortet.... Den berømte økse er begravet 
Bjørn B: Takker, takker !! Jeg skal nok få taget nogle flere billeder når jeg har fået lyttet noget mere til kablerne 
Witzel: Det er også en dejlig maskine 
full blown: Gæve broder !! Jeg skal nok riste et par kastanier og indbyde til lidt hyggelig nadver as usual såsnart jeg har fået slangerne tæmmet Sender en PB til eder og broder FLEX såsnart sagerne er faldet på plads ! __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godaften Holberg,
Flotte billeder af setuppet i de nye lyse omgivelser! 
Total gennemført må man sige! 
HOLBERG skrev:
|
Der er også kommet lidt bevægelse på sagerne efter jeg har været inde i en periode med dødvande mht. hifi.....
|
|
|
Det tror jeg absolut vi alle kender. At lytte til musik på et højt niveau kræver et eller andet sted et stort overskud, og har jeg peronligt meget om ørene i en periode kan det være vanskeligt at afsætte tiden til at sætte sig ned og lade sig føre ind i det musikalske univers.
Men jo, lysten kommer (heldigvis) altid igen, og med fornyet styrke! 
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
MaltheK skrev:
|
Godaften Holberg,
Flotte billeder af setuppet i de nye lyse omgivelser! 
Total gennemført må man sige! 
HOLBERG skrev:
|
Der er også kommet lidt bevægelse på sagerne efter jeg har været inde i en periode med dødvande mht. hifi.....
|
|
|
Det tror jeg absolut vi alle kender. At lytte til musik på et højt niveau kræver et eller andet sted et stort overskud, og har jeg peronligt meget om ørene i en periode kan det være vanskeligt at afsætte tiden til at sætte sig ned og lade sig føre ind i det musikalske univers.
Men jo, lysten kommer (heldigvis) altid igen, og med fornyet styrke! 
|
|
|
G`aften MaltheK !
Tak for roserne....... Altid dejligt at hører fra en lidelsesfælle som også kender til hifi basillens finurligheder __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Holberg!
Det er jeg sgu' glad for at høre... Så giver jeg flaske rødvin! Ja jeg vil gerne høre dit nye setup en dag, du siger bare til! Jeg kan ikke lige gengælde med det samme, venter på det nye udstyr skal dukke op! Lever UDEN cd-spiller lige for øjeblikket og forhåbentlig kun en uge frem - trist!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yo Milu !!
Skal nok give lyd fra mig når grejerne er tilspillet...... Skal også snart til at have kigget på mit lytterum. Har lovligt meget efterklang selvom om kvaliteterne er åbenlyse 
Lyder spændende med de nye tiltag. Glæder mig til at se hvad du har i støbeskeen  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Kristjan Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 458
|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert Holberg.
Kan du bedre lige Audian end BAT forstærkeren? __________________ Hilsen
Kristjan
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløjsa Holberg,
lækkert setup - det ligner til forveksling som mit så ud i sommer, lige bortset fra højttalerne! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |