Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. april 2024 | 23:11   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Blackfriday (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spaceman_2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Oktober 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 500
Sendt: 24 November 2016 kl. 07:49 | IP-adresse registreret  

Hej. Blackfriday er jo lidt af en speciel dag. Har i overvejelser over hvad der evt kan indkøbes til Hifièn . Jeg selv overvejer pladespiller nr 2 og 2m Bronze . Min specielle måde , at købe ind på er , at lægge 1000 kr til side hver måned og vente . Hvad gør i og hvad skal der udbygges i hifi regi . Jeg tror aldrig jeg bliver færdig, med at renovere mit fede anlæg . Men om jeg vil sælge noget, det kunne jeg aldrig drømme om .
mvh Space

__________________
I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
Til top Vis Spaceman_2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spaceman_2
 
Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3262
Sendt: 25 November 2016 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

Den mest pumpede dag i dansk detailhandel med tilbud, som man for det meste kan få resten af året også

Jeg tog forskud på dagen og fik allerede i forgårs leveret en Mørch UP4 tonearm med bl.a. et precision armrør samt en Voyd Valdi, som Mørchen sandsynligvis skal sidde på (Mørchen og Voyden er købt brugt af to forskellige sælgere). Det er nu en beslutnings-/købsproces, der har varet nogle uger, så det er nok mest tilfældighedernes spil, at de bliver leveret lige op til Black Friday.

Jeg mangler ikke ligefrem pladespillere og tonearme, så det er mest købt for sjov, og fordi jeg holder af hi-fi med et "klassisk" udseende. Og så skal man jo holde gang i sin hi-fi-projekt-pipeline hen over vinteren

F.s.v.a. opsparing til hi-fi-køb, så har jeg en kontantopsparing, som jeg tager af, hvis jeg skulle finde noget, der er interessant. Kontantopsparingen skulle jo nødig vokse sig alt for stor, så jeg bliver jo af og til nødt til at bruge af den ...

Min næste større udgift er dog ikke møntet (hæhæ) direkte på anskaffelsen af hi-fi-udstyr, men på istandsættelse og indretning af et dedikeret lytterum i kælderen, hvor jeg kan have plads til mine lp'er (ca. 10.000 stk.) og mit hi-fi.

Spaceman, hvad er det i øvrigt, du går og renoverer på dit anlæg?
Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman
 
jukuluff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 December 2011
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 410
Sendt: 25 November 2016 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

Generelt, bruger jeg gerne i sted mellem 250 og 1000 kr på anlægget hver måned. Nogen gange er det musik der bliver købt, andre gange en opgradering som måske koster 1000 kr, mere end det jeg har i forvejen, når jeg ser et eller andet spændende brugt til salg. Som Spaceman siger, bliver man jo aldrig færdig med at opgradere anlægget

I mit system indgår en computer som kilden til 99 % af al afspilning. Så på black friday er det især her jeg kigger efter opgraderinger. Historisk er det harddiske der er blevet opgraderet. Derudover kigger jeg efter anden ny hardware, hvor støj/performance ratioen er så lavt som muligt. På sigt er målet en total lydløs computer, som kun er passivt kølet.  

Til top Vis jukuluff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jukuluff
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes