Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. april 2024 | 02:46   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Er i klar til Skanderborg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 10 August 2005 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

Hva' så derude, er i klar til SAGA på Skanderborg på fredag?

Jeg er lige landet, efter den fedeste tur i Toronto hvor jeg så 2 koncerter med dem derovre. Så glæd jer - det gør de nemlig!

Humble stance

Lately I’ve been watching a little complex grow
You know, you gotta know
That’s why I chose to tell ‘ya
That humble stance and timid glance
Makes your world turn so slow
You know, you gotta know
There’s no one going to help you

Watching you, that shyness too, with everyone you know
You know, you gotta know
That’s how they step around you
It takes you twice the time to find the things you’re looking for
You know, you’re moving slow
No one will stop to tell you
You can light up anyone you please
You should spend less time down on your knees

Lately I’ve been watching a little complex grow
You know, you gotta know
That’s why I chose to tell…

Lately I’ve been watching a little complex grow
You know, you gotta know
That’s why I chose to tell ‘ya
That humble stance and timid glance
Makes your world turn so slow
You know, you gotta know
There’s no one going to help you
There’s no one going to help you
There’s no one going to help you
There’s no one going to help you
There’s no one going to help you

Lately I’ve been watching a little complex grow
You know, you gotta know
That’s why I chose to tell ‘ya
That humble stance and timid glance
Makes your world turn so slow
You know, you gotta know
There’s no one going to help you (Oh)
There’s no one going to help you (Oh)
There’s no one going to help you (Oh)
There’s no one going to help you



__________________
http://www.myspace.com/sagaca
Til top Vis Silent Knight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silent Knight Besøg Silent Knight's Websted
 
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 15 August 2005 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

SAGA sparkede røv på Skanderborg og i Herning dagen efter!



__________________
http://www.myspace.com/sagaca
Til top Vis Silent Knight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silent Knight Besøg Silent Knight's Websted
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 16 August 2005 kl. 08:37 | IP-adresse registreret  

Silent Knight skrev:
SAGA sparkede røv på Skanderborg og i Herning dagen efter!

De sparkede i hvert fald Alan Haynes ned fra scenen i Herning ved at lave lydprøver under hans koncert! Skandaløst, jeg har aldrig oplevet noget lignende. Amatører! Godt man har en chance for at høre en _ordentlig_ koncert med ham på torsdag i Horsens.

Og så vil jeg gerne lige vide hvor stiv jeg skulle have været for at synes Saga er  fedt? Jeg havde hørt en masse hype om dem før koncerten, men magen til intetsigende rockmusik skal man da lede længe efter. De kommer ned i kassen med ubrugelige, men af uransagelige årsager populære bands, sammen med Lars Lilholt, Nik & Jay og Michael Learns to Rock...



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 16 August 2005 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Silent Knight skrev:
SAGA sparkede røv på Skanderborg og i Herning dagen efter!

De sparkede i hvert fald Alan Haynes ned fra scenen i Herning ved at lave lydprøver under hans koncert! Skandaløst, jeg har aldrig oplevet noget lignende. Amatører! Godt man har en chance for at høre en _ordentlig_ koncert med ham på torsdag i Horsens.

Og så vil jeg gerne lige vide hvor stiv jeg skulle have været for at synes Saga er  fedt? Jeg havde hørt en masse hype om dem før koncerten, men magen til intetsigende rockmusik skal man da lede længe efter. De kommer ned i kassen med ubrugelige, men af uransagelige årsager populære bands, sammen med Lars Lilholt, Nik & Jay og Michael Learns to Rock...

GAB
'Rønnebærrene er sure' sagde ræven!

Nu ved jeg ikke hvor stiv du var, men jeg er da sikker på at festivalen gerne ville have dit råd til hvordan lydprøven kunne lægges anderledes.
Så vidt jeg ved spillede Poul Halberg på scenen før SAGA så de kunne først putte deres udstyr på scenen da hans udstyr var fjernet. Og da de skulle spille lige efter din 'bluesgud' (på den anden scene) var de nød til at lave lydprøve mens han spillede.



__________________
http://www.myspace.com/sagaca
Til top Vis Silent Knight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silent Knight Besøg Silent Knight's Websted
 
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 16 August 2005 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

SAGA trak vikingerne til blues- og rockfestival

Det canadiske hovednavn på weekendens bluesfestival genskabte stemningen fra 80'erne

Af Palle Heering Nielsen, phn@herningfolkeblad.dk

80 minutter i 80'er-land.
Arrangørerne af Bluesfestivalen havde hentet hovednavnet SAGA til landet, og de sendte publikum på en tidsrejse til dengang, det var hot at have langt hår og bruge Korg Synthesizer som musikinstrument. Retrobølgen havde ikke helt sluppet keyboardspilleren Jim Gilmour, som diskede op med en frisure, der ville få selv den flittigste bruger af Carmen Curlers til at blive misundelig.
Publikum var ovre de værste teenage-problemer og trampede taktfuldt i fliserne, når der var et riff, de kunne nikke genkendende til.


Vikingeinvasion
En gruppe af de mest inkarnerede fans bar vikingehjelme til lejligheden, og brød ud i jubel, da det canadiske rockband entrerede Torvet i Herning lørdag kl. 20.25.
- Vi var på Skanderborg Festival i går - kun for at høre SAGA, kom det fra fanklubbens bagmand, John Graff, der kunne fortælle anekdoter fra de 28 år, bandet har eksisteret.
Forsanger Michael Sadler var i tæt kontakt med vikingerne på første række, der kvitterede med tilråb.
- Michael Sadler for president.
- President of what? - of Denmark, ha, ha, ha, lød det fra forsangeren, da fanklubben halvvejs havde begravet monarkiet i deres heltedyrkelse af drengene fra Toronto.


Vellyd
Numrene, der klingede af vellyd og mange års sammenspil, fløj fra scenen og bød den halvblege sommeraften op til dans.
"You're not alone" sang Michael Sadler til publikums udelte begejstring. Senere fulgte "Humble Stance", som for alvor fik gang i publikum og gjorde tidsrejsen mere genkendelig. Vi var tilbage i 1982 og numrene fra live-albummet "In Transit".
SAGA har i løbet af 28 år kun skiftet ud på én plads. Trommeslager Christian Simpson tog over i 2003, og mange havde sikkert forventet at høre den legendariske trommesolo, som den tidligere mand med stikkerne, Steve Negus, komponerede til "In Transit".
Men nej, stikkerne forholdt sig i ydmyghed og troskab til den stil, Steve Negus efterlod.
- Anything in particular, you would like to hear?, kom det fra Michael Sadler, som gemte det bedste til sidst: "On the loose" er fra samme album, som er blevet en klassiker.


Efterspil
- Ekstra nummer, ekstra nummer, kom det fra publikum, som havde fundet sammen i en klapsalve, der fik de aldrende musikere på scenen igen til ekstranummeret "Don't be late".
- Tak Herning!, var den sidste røst fra rockbandet, som havde fortjent et større publikum.
På bandets hjemmeside kan man allerede læse, at SAGA er tilbage i Canada:
"Band has just returned home after 2 shows in Denmark. It's cold up there. Thanks to John Graff for bringing out his Viking army!!!, lyder meldingen, så mon ikke vikingehjelmene bliver gemt til en anden god gang.


__________________
http://www.myspace.com/sagaca
Til top Vis Silent Knight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silent Knight Besøg Silent Knight's Websted
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 16 August 2005 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

Silent Knight skrev:
GAB
'Rønnebærrene er sure' sagde ræven!

Smag og behag er jo forskellig - men hvad lige præcis rønnebær har med sagen at gøre er jeg ikke rigtigt klar over... Jeg ved godt det er hårdt sagt, men det er nu engang det jeg mener.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
shras
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 1007
Sendt: 16 August 2005 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:
Silent Knight skrev:
GAB
'Rønnebærrene er sure' sagde ræven!

Smag og behag er jo forskellig - men hvad lige præcis rønnebær har med sagen at gøre er jeg ikke rigtigt klar over... Jeg ved godt det er hårdt sagt, men det er nu engang det jeg mener.

"Ræven og rønnebærene"... Et nærmest legendarisk nummer fra bandet TV2 omkring generationskløften.



__________________
MVH Søren

Sonus faber Club International
Til top Vis shras's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shras Besøg shras's Websted
 
hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1335
Sendt: 16 August 2005 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

Den med ræven og rønnebærrene skal da vist forstås derhen, at ræven gerne ville have dem, men ikke kunne nå dem ... og i en fortolkning her kan betyde, at man gør sit bedste for at "komme ind i musikken", men at det mislykkes ...? Og det er jo 10-4 for enhver at nå dertil.

Nå, men jeg skulle jo også genopfriske min interesse for den progressive rock - siden 80´erne har jeg kun snuset lidt til Royal Hunt ind imellem, men på det seneste har jeg indkøbt musik i den genre (bl.a. Porcupine Tree) - tilskyndet af tråde her i spalterne, men ikke mindst oplevelserne foran KEF Q7, som jeg nu har haft i ca. 8 måneder: Den slags musik lyder s*u´godt i de lydbamser.

Saga på Skanderborg var for mig absolut en af de gode oplevelser fra de dage ... især sidste halvdel af koncerten synes jeg svingede bravt, og det lyser jo ud af alle, at de er rutinerede professionelle spillemænd. Og selv om det er musikken vi nyder, synes jeg bestemt de aldeles smukke rammer den blev leveret i - der i skoven - tæller med i oplevelsen.



__________________
SONY
TA-DA9000ES   amp
TA-N90ES         effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand
 
tub61
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 1089
Sendt: 16 August 2005 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Det kan da være man skal hjem, når det engang er fyraften, og finde et par af de gamle SAGA plader frem igen og hører om de stadigvæk lyder som for snart 20 år siden hvor jeg sidst havde dem på ploven.
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61
 
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 16 August 2005 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Silent Knight skrev:
GAB
'Rønnebærrene er sure' sagde ræven!

Smag og behag er jo forskellig - men hvad lige præcis rønnebær har med sagen at gøre er jeg ikke rigtigt klar over... Jeg ved godt det er hårdt sagt, men det er nu engang det jeg mener.

God og dårlig smag kan ikke diskuteres, da enhver har sin ret til at kunne li' hvad der nu 'tænder' dem, men at klandre bandet og kalde dem skandaløse og amatører for at lave lydprøve midt under en anden solists optræden gider jeg ikke høre på, da dette udelukkende skyldes arrangørerne og det stramme program og ikke bandet.
Jeg kunne også se det ramaskrig der havde lydt, hvis nu hovednavnets lyd havde været dårlig, fordi de ikke havde lavet lydprøve - man kan ikke gøre alle tilfredse og det fakta gælder vel i alle livets sammenhæng.



__________________
http://www.myspace.com/sagaca
Til top Vis Silent Knight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silent Knight Besøg Silent Knight's Websted
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 17 August 2005 kl. 11:40 | IP-adresse registreret  

Silent Knight skrev:
God og dårlig smag kan ikke diskuteres, da enhver har sin ret til at kunne li' hvad der nu 'tænder' dem, men at klandre bandet og kalde dem skandaløse og amatører for at lave lydprøve midt under en anden solists optræden gider jeg ikke høre på, da dette udelukkende skyldes arrangørerne og det stramme program og ikke bandet.

Dvs. de skal ikke selv tage ansvaret for deres egne lydprøver? Men de må godt få æren for at levere en god lyd? (hvilket de retfærdigvis gjorde) Den holder sgu ikke. Et band med et minimum af professionalisme ville have prikket arrangørerne på skulderen og påpeget at man altså var godt i gang med at ødelægge koncerten for opvarmningsbandet. Det er dét jeg mener med amatører. Men jeg er da ikke helt klar over om det var deres egen lydmand, eller en tilknyttet arrangementet der lavede bommerten, men jeg ved i hvert fald at der blev undskyldt kraftigt fra arrangørernes side overfor Alan Haynes efterfølgende, med besked om at der var tale om en "tanketorsk" (?) fra lydmandens side.

Det skal siges at jeg først kom lige da Haynes gik i gang, så jeg ved ikke om det foregik ligesådan med de øvrige bands, men jeg ved i hvert fald at jeg _aldrig_ under nogen koncert har oplevet at der er blevet lavet lydprøver til det efterfølgende band på samme PA-system som det foregående står og spiller på. På en tilstødende scene, javel - men det har var direkte latterligt.

Men nej - som musikere betragtet er de absolut ikke amatører, de er teknisk vældigt dygtige. Men det er førnævnte tre bands i min "ligegyldigheds-kasse" altså også...


Silent Knight skrev:
Jeg kunne også se det ramaskrig der havde lydt, hvis nu hovednavnets lyd havde været dårlig, fordi de ikke havde lavet lydprøve - man kan ikke gøre alle tilfredse og det fakta gælder vel i alle livets sammenhæng.

Så må man jo nøjes med hovednavnet, hvis de andre ikke kan få lov til at spille på grund af at de skal have den bedste lyd.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 17 August 2005 kl. 11:40 | IP-adresse registreret  

tub61 skrev:
Det kan da være man skal hjem, når det engang er fyraften, og finde et par af de gamle SAGA plader frem igen og hører om de stadigvæk lyder som for snart 20 år siden hvor jeg sidst havde dem på ploven.

Uden at have hørt de gamle, så er jeg temmeligt overbevist om at du ikke bliver skuffet i dén henseende.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1335
Sendt: 17 August 2005 kl. 11:43 | IP-adresse registreret  

Silent Knight skrev:
God og dårlig smag kan ikke diskuteres, da enhver har sin ret til at kunne li' hvad der nu 'tænder' dem, men at klandre bandet og kalde dem skandaløse og amatører for at lave lydprøve midt under en anden solists optræden gider jeg ikke høre på, da dette udelukkende skyldes arrangørerne og det stramme program og ikke bandet.
Jeg kunne også se det ramaskrig der havde lydt, hvis nu hovednavnets lyd havde været dårlig, fordi de ikke havde lavet lydprøve - man kan ikke gøre alle tilfredse og det fakta gælder vel i alle livets sammenhæng.

Nemlig! Og hvor respektløst ikke at sørge for albuerum i arrangementet der ER brug for, før bandet føler sig klar til start. Men det blev en god koncert alligevel, ser jeg ...



__________________
SONY
TA-DA9000ES   amp
TA-N90ES         effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 17 August 2005 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

hrmand skrev:
Den med ræven og rønnebærrene skal da vist forstås derhen, at ræven gerne ville have dem, men ikke kunne nå dem ... og i en fortolkning her kan betyde, at man gør sit bedste for at "komme ind i musikken", men at det mislykkes ...? Og det er jo 10-4 for enhver at nå dertil.

Tja - det er jo min egen skyld, jeg var ganske enkelt ikke klar over hvilken musikgenre det overhovedet drejede sig om inden jeg kom, jeg havde bare hørt dem omtalt i yderst positive vendinger. Sådan er det jo med den slags overraskelser, nogle gange bliver det en positiv overraskelse, andre gange ikke.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 17 August 2005 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:
 

Dvs. de skal ikke selv tage ansvaret for deres egne lydprøver? Men de må godt få æren for at levere en god lyd? (hvilket de retfærdigvis gjorde) Den holder sgu ikke. Et band med et minimum af professionalisme ville have prikket arrangørerne på skulderen og påpeget at man altså var godt i gang med at ødelægge koncerten for opvarmningsbandet. Det er dét jeg mener med amatører. Men jeg er da ikke helt klar over om det var deres egen lydmand, eller en tilknyttet arrangementet der lavede bommerten, men jeg ved i hvert fald at der blev undskyldt kraftigt fra arrangørernes side overfor Alan Haynes efterfølgende, med besked om at der var tale om en "tanketorsk" (?) fra lydmandens side.



Selvfølgelig tager SAGA ansvaret for deres lydprøver ligesom de tager ansvaret for at levere den fantastiske koncert som de er betalt for.
Men det er arrangørernes ansvar at bandet får tid til at lave lydprøver uden at genere andre musikere, men i dette tilfældet var det altså ikke muligt, da SAGAs crew stadig gik og satte deres instrumenter på scenen da Haynes var gået i gang med at spille. Og da de skulle spille lige efter Haynes, ved jeg ikke hvornår du så ville have lydprøven - efter koncerten???

Otto, TC skrev:

Så må man jo nøjes med hovednavnet, hvis de andre ikke kan få lov til at spille på grund af at de skal have den bedste lyd.


Ja, det havde været dejligt, så havde vi sluppet for at spilde tiden med Allan Haynes!



__________________
http://www.myspace.com/sagaca
Til top Vis Silent Knight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silent Knight Besøg Silent Knight's Websted
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 17 August 2005 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

hrmand skrev:
Nemlig! Og hvor respektløst ikke at sørge for albuerum i arrangementet der ER brug for, før bandet føler sig klar til start. 

Præcis. På Skanderborg har man også to scener til ét anlæg, dér har jeg da aldrig oplevet at man ikke tager sig tiden til at holde lydprøverne _mellem_ koncerterne.

Om det var arrangørernes eller bandets _skyld_ er sådan set ligegyldigt - de to tager ansvar for hinanden. Hvis bandet nu havde været elendigt (hvilket jeg ikke mener de var - bare at det _for mig_ var ualmindeligt intetsigende), så havde arrangørerne også fået kritik. Det virker begge veje.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 17 August 2005 kl. 12:11 | IP-adresse registreret  

Silent Knight skrev:

Selvfølgelig tager SAGA ansvaret for deres lydprøver ligesom de tager ansvaret for at levere den fantastiske koncert som de er betalt for.
Men det er arrangørernes ansvar at bandet får tid til at lave lydprøver uden at genere andre musikere, men i dette tilfældet var det altså ikke muligt, da SAGAs crew stadig gik og satte deres instrumenter på scenen da Haynes var gået i gang med at spille. Og da de skulle spille lige efter Haynes, ved jeg ikke hvornår du så ville have lydprøven - efter koncerten???

Tja - hvad gik galt? Fik de mindre tid end aftalt til det, eller nåede de det bare ikke på den tid de fik tildelt?

Jeg har da aldrig oplevet at folk har brokket sig over 10 minutters lydprøver imellem koncerterne, så hvis det var deres valg at holde lydprøver mens det andet band spillede i stedet for at sige "hey, vi nåede det sgu ikke, så vi tager lige 10 minutters lydprøve før vi starter i stedet for", så vil jeg vedholde at det var amatøragtigt.

Silent Knight skrev:

Ja, det havde været dejligt, så havde vi sluppet for at spilde tiden med Allan Haynes!  

I modsætning til visse andre  så har jeg intet problem overhovedet med at man ikke bryder sig om den slags musik generelt, eller Haynes specifikt. Og da slet ikke hvis man synes pågældende koncert med ham var elendig - det VAR den. Jeg er ikke typen der mener at samtlige koncerter med mine yndlingsbands bare er fantastiske. Der var bare en god grund til det i dette tilfælde...



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 17 August 2005 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

Jeg tror bare at det var en tidsregnefejl fra arrangørernes side!
Jeg stod omme backstage og så hvordan SAGAs crew ventede på at Poul Halbergs Crew skulle få tømt scenen for deres gear.
Og da SAGAs gear endelig var på scenen var Allan Haynes gået i gang med at spille, så der var simpelthen ikke lagt nok tid imellem koncerterne til at få lavet lydprøver - sørgeligt!

Jeg befandt mig i øvrigt ellers rigtig godt i Herning da både mit yndlingsband spillede og der også var masser af bluesrock (som jeg også elsker).



__________________
http://www.myspace.com/sagaca
Til top Vis Silent Knight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silent Knight Besøg Silent Knight's Websted
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 17 August 2005 kl. 18:50 | IP-adresse registreret  

Lad os blive enige om at arrangørerne var nogle amatører, at dét gik værst ud over Alan Haynes, og at vores musiksmag hvad 80'er inspireret rock-musik angår er forskellig!  Så er der vist ikke mere grund til at skændes om dén ting...



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
PSSO
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 286
Sendt: 17 August 2005 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

Nogen der oplevede Beth Hart ?

__________________
mvh PSSO
Til top Vis PSSO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PSSO
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes