Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. maj 2024 | 05:18   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Er i klar til Skanderborg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1335
Sendt: 18 August 2005 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

PSSO skrev:
Nogen der oplevede Beth Hart ?

Det var der! En koncert, der i den grad hev tæppet væk under os. Jeg så hende i en ikke alt for koncentreret tilstand sidste år i Rytmehans, og besluttede mig for, at i år ville jeg se det hele i anstændigt tilsnit. Især efter de mange gode anmeldelser af koncerterne, Beth Hart har jo drysset gavmildt ud af koncerter i DK. Kammeraten og jeg var enige om, at sammenligningen med Janis Joplin er indlysende, men hun har altså andre kvaliteter med i bagagen. Især sceneoptræden!

Der skal altså investeres i et par skiver med hende. I den forbindelse er det måske værd for andre at være opmærksom på, at en nylig udgivet koncert-dvd ikke får de bedste anmeldelser med på vejen. Regner man med at få serveret den intense stemning fra koncerten ind i sin dagligstue, anses denne dvd ikke for måden. Måske var det ikke en af hendes bedste aftener. Men den på Skanderborg var!



__________________
SONY
TA-DA9000ES   amp
TA-N90ES         effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 18 August 2005 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

hrmand skrev:
Der skal altså investeres i et par skiver med hende. I den forbindelse er det måske værd for andre at være opmærksom på, at en nylig udgivet koncert-dvd ikke får de bedste anmeldelser med på vejen. Regner man med at få serveret den intense stemning fra koncerten ind i sin dagligstue, anses denne dvd ikke for måden. Måske var det ikke en af hendes bedste aftener. Men den på Skanderborg var!

Generelt synes jeg ikke hendes skiver er helt samme kaliber som hendes koncerter. Men jeg gad også virkelig godt have haft tid til at se hende i år, hun fyrede en _rigtigt_ sej koncert af dernede sidste år, en af de mest positive overraskelser jeg har haft til en koncert - jeg anede ikke hvem hun var da jeg gik ind i teltet. Lige præcis dén slags oplevelser er dét der gør festivallerne rigtigt fede.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes