Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. maj 2024 | 21:33   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: En mulighed (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1592
Sendt: 12 August 2005 kl. 02:11 | IP-adresse registreret  

Hej.

I min evige søgen efter et lille stereo anlæg til min fremtidige stue, har jeg googlet og mailet div. forhandler så både google og forhandlere sikkert er temlig trætte af mig, ja jeg har da også spurgt her på siden til lidt forskelligt, så nu vil jeg prøve igen, håber i vil hjælpe mig....

Jeg har et budget på ca. 40.000,- ikke mere, men sikkert gerne lidt mindre...

Vincent er det noget ved, det ser jo rigtigt lækkert ud, især deres Amp´s er lækre, så jeg har stykket lidt sammen i mit betændte hovede, så skriv endelig hvis det ser fuldstændigt galt ud...

Pre: Har ingen ide ??? hjælp søges... men måske en lille brugt Densen eller Vincent´s egen..??

Power Amp: Vincent SP-991 MonoBlokke, kan findes til små 15-20K brugte, eller en sprit ny SP-993 StereoEffekt, koster ~19K fra ny...

Cd-Afspiller: Audio Aero Prima ~17K eller Audia Flight CD Two ~18K

Nuvel, det ser jo ikke ligefrem ud til at der er meget tilbage til en Forforstærker, men kan jo være man kan presse lidt kontant rabat ud af div. forhandlere

Men vil det være en ok kombination, sammen med mine BCGér og musik smagen spænder vidt, men 98% af tiden er det klassisk der høres, men har intet i mod et anlæg som også kan spille HEAVY så det ryster i hele huset....

på forhånd tak

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B
 
Mr. Ice
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 August 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 99
Sendt: 12 August 2005 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Hej Bjørn

Der findes en del andre "kinesere" som også er interessante og så skulle du prøve at lytte til dine Beethoven via en IcePower inden du køber noget andet.

Ice



__________________
QNAP TS-453Be, LUMIN S1, Roon
Nu-Vista 800.2, Elac Concentro S 507
Boe Audio Black XLR,
Boe Audio Black Ethernet,
Nordost Frey2 højttalerkabel.
Til top Vis Mr. Ice's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. Ice
 
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1592
Sendt: 14 August 2005 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

Mr. Ice skrev:

Hej Bjørn

Der findes en del andre "kinerere" som også er interessante og så skulle du prøve at lytte til dine Beethoven via en IcePower inden du køber noget andet.

Ice

Hej.

Ja jeg har jo hørt en smule digitalt, et sæt eAR501 har der været forbi, samt en Tact SDA2175, jeg må indrømme at de spiller godt, men det er ligesom om der mangler et eller andet, det er i mine øre en meget kold og klinisk lyd og det gør såmen ikke noget, det skal bare blandes med noget der varmer lyden lidt op, igen i mine øre..

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B
 
Mr. Ice
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 August 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 99
Sendt: 14 August 2005 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

Der er dem der kombinerer en rør forforstærker med Ice Power, men vældig gode resultater.

Birger har en Xindak Pre med rør koblet foran sín Ice og det er en god kombination. 



__________________
QNAP TS-453Be, LUMIN S1, Roon
Nu-Vista 800.2, Elac Concentro S 507
Boe Audio Black XLR,
Boe Audio Black Ethernet,
Nordost Frey2 højttalerkabel.
Til top Vis Mr. Ice's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. Ice
 
MGPProjectS
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 November 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 753
Sendt: 14 August 2005 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

Mr. Ice skrev:

Der er dem der kombinerer en rør forforstærker med Ice Power, men vældig gode resultater.

Birger har en Xindak Pre med rør koblet foran sín Ice og det er en god kombination. 

JJAZ benytter eftersigende også denne kombination med gode resultater. (Hmm... eller var det 3DX??)

Hvis du er til en varmere lyd, men ikke gider besværet med rør, vil jeg anbefale dig at finde noget brugt Gryphon Tabu, evt. A.T./Century og CDP1 - det har efter min mening de bedste egenskaber fra begge verdener (rør/trans.)  Mit Century/CDP1/Guideline står mig i 23300,-



__________________
Mvh. MGP

www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
Til top Vis MGPProjectS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGPProjectS Besøg MGPProjectS's Websted
 
kontrast
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 558
Sendt: 14 August 2005 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

Se efter noget brugt Densen. Og de kommer jo snart med den ny integrerede forstærker på 2 x 100 watt, - eller er det 2 x 120 watt? -  den der hedder 150, hvor forforstærkerdelen er en neddroslet version af den ny fine B250 fforstærker og effekdelen er lavet ud fra de ny monoblokke B350. Tror den B150 kommer til at koste 30K, men mon ikke der er introrabat?
Til top Vis kontrast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kontrast
 
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1592
Sendt: 17 August 2005 kl. 01:11 | IP-adresse registreret  

kontrast skrev:
Se efter noget brugt Densen. Og de kommer jo snart med den ny integrerede forstærker på 2 x 100 watt, - eller er det 2 x 120 watt? -  den der hedder 150, hvor forforstærkerdelen er en neddroslet version af den ny fine B250 fforstærker og effekdelen er lavet ud fra de ny monoblokke B350. Tror den B150 kommer til at koste 30K, men mon ikke der er introrabat?

Densen.. Ja det har jeg tænkt lidt på som Pre, sammen med de Vincent monoblokke, men nogen som kan sige mig om Densen er lys eller mørk/varm i lyden, monodrengene skulle være mørke/varme i lyden og det samme med eks. Prima CDén...

I guder hvor er det dog svært

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B
 
powda
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 678
Sendt: 17 August 2005 kl. 01:16 | IP-adresse registreret  

Har du overvejet at kigge nærmere på Odessey Audio's Extreme Monos ? Et par stærke fætre, som skulle kunne fåes til de penge.

__________________
AnanaZz
Til top Vis powda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af powda
 
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1592
Sendt: 17 August 2005 kl. 01:33 | IP-adresse registreret  

powda skrev:
Har du overvejet at kigge nærmere på Odessey Audio's Extreme Monos ? Et par stærke fætre, som skulle kunne fåes til de penge.

Hej.

Nææ det har jeg da ikke, hvem forhandler dem ??

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B
 
powda
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 678
Sendt: 17 August 2005 kl. 11:08 | IP-adresse registreret  

Bjørn B skrev:

powda skrev:
Har du overvejet at kigge nærmere på Odessey Audio's Extreme Monos ? Et par stærke fætre, som skulle kunne fåes til de penge.

Hej.

Nææ det har jeg da ikke, hvem forhandler dem ??

Mener at salget går via Odessey Audio Danmark. De har haft annoncer her på siden også for noget kabel værk. Har hørt de extreme monos på et sæt af de gamle Beethoven, hvilket virkeligt ikke var dårligt.



__________________
AnanaZz
Til top Vis powda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af powda
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 17 August 2005 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Bjørn B skrev:

Hej.

I min evige søgen efter et lille stereo anlæg til min fremtidige stue, har jeg googlet og mailet div. forhandler så både google og forhandlere sikkert er temlig trætte af mig, ja jeg har da også spurgt her på siden til lidt forskelligt, så nu vil jeg prøve igen, håber i vil hjælpe mig....

Jeg har et budget på ca. 40.000,- ikke mere, men sikkert gerne lidt mindre...

Vincent er det noget ved, det ser jo rigtigt lækkert ud, især deres Amp´s er lækre, så jeg har stykket lidt sammen i mit betændte hovede, så skriv endelig hvis det ser fuldstændigt galt ud...

Pre: Har ingen ide ??? hjælp søges... men måske en lille brugt Densen eller Vincent´s egen..??

Power Amp: Vincent SP-991 MonoBlokke, kan findes til små 15-20K brugte, eller en sprit ny SP-993 StereoEffekt, koster ~19K fra ny...

Cd-Afspiller: Audio Aero Prima ~17K eller Audia Flight CD Two ~18K

Nuvel, det ser jo ikke ligefrem ud til at der er meget tilbage til en Forforstærker, men kan jo være man kan presse lidt kontant rabat ud af div. forhandlere

Men vil det være en ok kombination, sammen med mine BCGér og musik smagen spænder vidt, men 98% af tiden er det klassisk der høres, men har intet i mod et anlæg som også kan spille HEAVY så det ryster i hele huset....

på forhånd tak

Hvad med at prøve at smide en Rogue forforstærker på (kan måske lånes af Jensen). Den er med rør og skulle herved varme tingene godt op, måske sammen med ICE effekttrin? Bare en tanke.

Men ret beset. Jeg går jo lidt i de samme overvejelser, bare med Baby Grand. Og jeg har tænkt en tanke. Hvorfor ikke en integreret. Man kan komme rigtig langt for de penge et delt sæt og et ekstra kabel koster.

Mine tanker går til både Rogue (delt sæt), Audia Flight Two og Audio Aero Prima. Og så enten Audia Flight Two CD eller Prima CD. Men jeg har nu også gjort mig tanker om Musical Fidelity A5 (integreret og cd).

Novisad bruger jo Vincent effekttrin til sine BCG og lur mig om ham der hedder Sigma6 ikke også har Vincent monoblokke til sine Beethoven Classic. Prøv at spørge dem. EDIT: Har lige opdaget, at Sigma6 også har fået BCG.



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1592
Sendt: 17 August 2005 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

 

 

[/QUOTE]

Hvad med at prøve at smide en Rogue forforstærker på (kan måske lånes af Jensen). Den er med rør og skulle herved varme tingene godt op, måske sammen med ICE effekttrin? Bare en tanke.

Men ret beset. Jeg går jo lidt i de samme overvejelser, bare med Baby Grand. Og jeg har tænkt en tanke. Hvorfor ikke en integreret. Man kan komme rigtig langt for de penge et delt sæt og et ekstra kabel koster.

Mine tanker går til både Rogue (delt sæt), Audia Flight Two og Audio Aero Prima. Og så enten Audia Flight Two CD eller Prima CD. Men jeg har nu også gjort mig tanker om Musical Fidelity A5 (integreret og cd).

Novisad bruger jo Vincent effekttrin til sine BCG og lur mig om ham der hedder Sigma6 ikke også har Vincent monoblokke til sine Beethoven Classic. Prøv at spørge dem. EDIT: Har lige opdaget, at Sigma6 også har fået BCG.

[/QUOTE]

Hej Brian.

Jamen du har ret, det fordyre det da en del, med både Effekt/Pre osv... Jeg syns også den nye Prima CD er lækker, den har noget Capitol over sig og skulle også være en ganske fornuftig CDafspiller, men som du selv ved så er det jo lidt af en jungle der ude, der er fandme meget at vælge imellem, M.F. sættet spiller jo utroligt godt, og passer perfekt til V.A. i følge min smag....

Jeg har lige tjekket Sigma6 setup, mumse det er også lækkert, kan bare ikke "lide" at både Sigma6 og Novisad har Audia Pre, for den er fandme dyr

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 17 August 2005 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

Bjørn B skrev:

 

 

Hvad med at prøve at smide en Rogue forforstærker på (kan måske lånes af Jensen). Den er med rør og skulle herved varme tingene godt op, måske sammen med ICE effekttrin? Bare en tanke.

Men ret beset. Jeg går jo lidt i de samme overvejelser, bare med Baby Grand. Og jeg har tænkt en tanke. Hvorfor ikke en integreret. Man kan komme rigtig langt for de penge et delt sæt og et ekstra kabel koster.

Mine tanker går til både Rogue (delt sæt), Audia Flight Two og Audio Aero Prima. Og så enten Audia Flight Two CD eller Prima CD. Men jeg har nu også gjort mig tanker om Musical Fidelity A5 (integreret og cd).

Novisad bruger jo Vincent effekttrin til sine BCG og lur mig om ham der hedder Sigma6 ikke også har Vincent monoblokke til sine Beethoven Classic. Prøv at spørge dem. EDIT: Har lige opdaget, at Sigma6 også har fået BCG.

[/QUOTE]

Hej Brian.

Jamen du har ret, det fordyre det da en del, med både Effekt/Pre osv... Jeg syns også den nye Prima CD er lækker, den har noget Capitol over sig og skulle også være en ganske fornuftig CDafspiller, men som du selv ved så er det jo lidt af en jungle der ude, der er fandme meget at vælge imellem, M.F. sættet spiller jo utroligt godt, og passer perfekt til V.A. i følge min smag....

Jeg har lige tjekket Sigma6 setup, mumse det er også lækkert, kan bare ikke "lide" at både Sigma6 og Novisad har Audia Pre, for den er fandme dyr

[/QUOTE]

Jeg er meget splittet. Har flere gange hørt A5 sættet som jeg synes spiller forrygende. Til gengæld synes jeg at det er alt andet end kønt.

Audia Flight Two serien har jeg ikke hørt. Til gengæld savler jeg for vildt over deres design.

Audio Aero Prima ligger i midten. Har ikke hørt det og designet er meget neutralt.

Men ingen tvivl. Både Audia og Audio Aero skal prøves. For de skal spille meget ringe, for at det ikke bliver en af dem. For Musical Fidelity kommer kun ind i stuen over Lillemors lig. Og DET holder jeg trods alt for meget af hende til



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1592
Sendt: 17 August 2005 kl. 14:08 | IP-adresse registreret  

Jeg er meget splittet. Har flere gange hørt A5 sættet som jeg synes spiller forrygende. Til gengæld synes jeg at det er alt andet end kønt.

Audia Flight Two serien har jeg ikke hørt. Til gengæld savler jeg for vildt over deres design.

Audio Aero Prima ligger i midten. Har ikke hørt det og designet er meget neutralt.

Men ingen tvivl. Både Audia og Audio Aero skal prøves. For de skal spille meget ringe, for at det ikke bliver en af dem. For Musical Fidelity kommer kun ind i stuen over Lillemors lig. Og DET holder jeg trods alt for meget af hende til

He He nu giver det jo kun små 16år her i landet

Men ja Audia er enormt lækkert at se på, men tror ikke at der er de samme krafter i Flight Two som der er i A5éren, men så har den nok nogle andre kvaliteter, designet på M.F. er ikke det smukkeste det kan vi hurtig blive enige om og syns også vægten på de M.F. 5ér ikke er vidre imponerende, hvilket i min verden vidner lidt om bygge kvaliteten, men det spiller jo godt..

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 17 August 2005 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Bjørn B skrev:

Jeg er meget splittet. Har flere gange hørt A5 sættet som jeg synes spiller forrygende. Til gengæld synes jeg at det er alt andet end kønt.

Audia Flight Two serien har jeg ikke hørt. Til gengæld savler jeg for vildt over deres design.

Audio Aero Prima ligger i midten. Har ikke hørt det og designet er meget neutralt.

Men ingen tvivl. Både Audia og Audio Aero skal prøves. For de skal spille meget ringe, for at det ikke bliver en af dem. For Musical Fidelity kommer kun ind i stuen over Lillemors lig. Og DET holder jeg trods alt for meget af hende til

He He nu giver det jo kun små 16år her i landet

Men ja Audia er enormt lækkert at se på, men tror ikke at der er de samme krafter i Flight Two som der er i A5éren, men så har den nok nogle andre kvaliteter, designet på M.F. er ikke det smukkeste det kan vi hurtig blive enige om og syns også vægten på de M.F. 5ér ikke er vidre imponerende, hvilket i min verden vidner lidt om bygge kvaliteten, men det spiller jo godt..

Det ville så i dette tilfælde blive omkring 32 år, hvis du kan følge mig

Men jeg har nu ladet mig fortælle, at Audia Flight One er MEGET strømstærk og at Flight Two er magen til, bortset fra 5.1 indgangen. Så mon ikke Flight Two er kraftigt nok? Ihvertfald til mine Baby Grand.

Men hvad med Prima? Kender du noget til det? Jeg ved at Jensen taler meget varnt om det.



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
Præsten
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2040
Sendt: 17 August 2005 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

powda skrev:
Bjørn B skrev:

powda skrev:
Har du overvejet at kigge nærmere på Odessey Audio's Extreme Monos ? Et par stærke fætre, som skulle kunne fåes til de penge.

Hej.

Nææ det har jeg da ikke, hvem forhandler dem ??

Mener at salget går via Odessey Audio Danmark. De har haft annoncer her på siden også for noget kabel værk. Har hørt de extreme monos på et sæt af de gamle Beethoven, hvilket virkeligt ikke var dårligt.

Her er mere om Odyssey Audio: http://www.odysseyaudiodk.com/

Har kun hørt den almindelige Stratos, den lød ret godt, synes man får meget for pengene.

 

/Præsten



__________________
2A = 101010
DEQX-bruger/supporter

Undervands-Rugby
Præstens OB1
Til top Vis Præsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Præsten
 
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1592
Sendt: 17 August 2005 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:

Det ville så i dette tilfælde blive omkring 32 år, hvis du kan følge mig

Men jeg har nu ladet mig fortælle, at Audia Flight One er MEGET strømstærk og at Flight Two er magen til, bortset fra 5.1 indgangen. Så mon ikke Flight Two er kraftigt nok? Ihvertfald til mine Baby Grand.

Men hvad med Prima? Kender du noget til det? Jeg ved at Jensen taler meget varnt om det.

[/QUOTE]

Så vidt jeg har kunne læse mig frem til så er Flight One bygge som DualMono, hvor hver kanal har 300W ringkerne osv.. det skulle Flight Two ikke være, her deler de 2 kanaler om en 520W ringkerne, nu er det kun 80W vi snakker om hvilket jo ikke er det vilde, men mon ikke der er andre ting i Flight Two som også er en smule nedgraderet, ja jeg ved det self. ikke, så den eneste måde at finde ud af om den er strømstærk nok er vel at få den hjem og prøve det af, der må være et eller andet i forskel, for kunne ikke forstille mig at det koster så meget at have en 5.1 indgang eller... men kan tilgengæld heller ikke læse om den på Audia´s hjemmeside.

Har kun hørt den "gamle" model af Prima og det var i TC og mødet var godt, den spiller varmt og dejlig detaljeret og med god hastighed så den kan også spille hurtig/moderne/Heavy musik, og den nye skulle jo være endnu bedre på alle punkter, skulle vist læne sig temlig meget op af Capitol MK1 og jeg syns den er rigtigt lækker og se på især i sølv, ved ikke lige hvad de har gang i med den hvide skuffe, når den er sort

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B
 
stku
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 274
Sendt: 17 August 2005 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

kan kun anbefale flight one til bcg,og hvis flight two er bare i nærheden, så er det sikkert også nok!!!! Har aldrig hørt cd one eller two, men det er næste punkt lige så snart der er penge på kontoen igen.

 

Til top Vis stku's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stku
 
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1592
Sendt: 18 August 2005 kl. 23:37 | IP-adresse registreret  

stku skrev:

kan kun anbefale flight one til bcg,og hvis flight two er bare i nærheden, så er det sikkert også nok!!!! Har aldrig hørt cd one eller two, men det er næste punkt lige så snart der er penge på kontoen igen.

Ja jeg har flere gange fået det anbefalet, men når vi snakker om Flight One og Two og deres CDafspillere, ja så ryger vi også over de ~40/45.000,- jeg kan få lov at bruge på det... desværre for det er fandme lækkert...

 

Men nu jeg tænker mig lidt om, så er der jo også vores Svenske venners Bladelius og her tænker jeg på Thor og Freja, både Ampén og CDén er prissat til 20K Stk. Tror faktisk jeg vil prøve at maile TC. og høre om de har det hjemme så man kan komme og lytte til det hos dem...

 

Og der er jo også Danske Densen.

Pre: Beat 200 = 10400,-

Power: B-300XS = 16000,-

CD: B-400+ = 13800,-

40200,-   Av det skulle jeg aldrig have vist lillemor, nu er hun helt rundt på gulvet

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 19 August 2005 kl. 07:31 | IP-adresse registreret  

Bjørn B skrev:
stku skrev:

kan kun anbefale flight one til bcg,og hvis flight two er bare i nærheden, så er det sikkert også nok!!!! Har aldrig hørt cd one eller two, men det er næste punkt lige så snart der er penge på kontoen igen.

Ja jeg har flere gange fået det anbefalet, men når vi snakker om Flight One og Two og deres CDafspillere, ja så ryger vi også over de ~40/45.000,- jeg kan få lov at bruge på det... desværre for det er fandme lækkert...

 

Men nu jeg tænker mig lidt om, så er der jo også vores Svenske venners Bladelius og her tænker jeg på Thor og Freja, både Ampén og CDén er prissat til 20K Stk. Tror faktisk jeg vil prøve at maile TC. og høre om de har det hjemme så man kan komme og lytte til det hos dem...

 

Og der er jo også Danske Densen.

Pre: Beat 200 = 10400,-

Power: B-300XS = 16000,-

CD: B-400+ = 13800,-

40200,-   Av det skulle jeg aldrig have vist lillemor, nu er hun helt rundt på gulvet

Der er ingen tvivl om, at Densen er rigtig godt til BCG. Det har jeg set Jensen skrive flere gange. Og samtidig ewr det rimelig konevenligt. Men Bladelius er da også interessant. Der kan du skrive til Transient. Han kører med Thor og Freja på sine BCG.



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes