Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. april 2024 | 09:36   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forum support (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Forum support
Emne Emne: Profiler....? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Dolkin
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 752
Sendt: 16 September 2003 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

Hej Alle.

Hvorfor bruger I ikke jeres profiler, til at oplyse lidt om jer selv, hvor I kommer fra, hvor gamle I er og ISÆR hvilket anlæg I har???

Det ville være forbandet meget nemmere, end f.eks. at skulle sidde og blade igennem siderne med 'mit hi-fi/high-end anlæg'!!!

Det kan være det kun er mig, der er nysgerrig efter hvem folk er, og hvad de sidder og lytter på, men lur mig om vi ikke er et par stykker......

Men det handler måske om at folk er flove over deres anlæg - hvis det er tilfældet, er det her vel stedet at komme ud med det, og forhåbentlig få gode råd til placering/opgraderinger o.s.v......?

Håber nogle læser dette, og vil være med til at gøre det nemmere for alle at kommunikere!




__________________
MvH. Dolkin.
Til top Vis Dolkin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dolkin
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 16 September 2003 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

jeg synes også det kunne være interessant at vide hvad folk har af anlæg... bare i grove træk, og hvis man har mere lyst så lav et emne i "mit anlæg"

dog skal man passe på med at oplyse for meget om navn og by, som Kim F.(mener jeg det var) skrev i et tidligere indlæg, man kan nemlig med en simpel søgning i en given by, på et mere eller mindre sjældent navn, finde ud af hvor folk bor... mest af hensyn til dem der ønsker at beholde sit anlæg.

 

- Witzel

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
jonas hansen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 183
Sendt: 16 September 2003 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

kunne ens billede ikke blive vist, i forbindelse med ens navn, status o.s.v? som på f.eks. http://www.herredoemmet.dk/chat/index.php

ps. Bare et eksempel fra en side jeg har sammen med nogle homies fra gymnasietiden  

Til top Vis jonas hansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jonas hansen
 
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1618
Sendt: 16 September 2003 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

dog skal man passe på med at oplyse for meget om navn og by, som Kim F.(mener jeg det var) skrev i et tidligere indlæg, man kan nemlig med en simpel søgning i en given by, på et mere eller mindre sjældent navn, finde ud af hvor folk bor... mest af hensyn til dem der ønsker at beholde sit anlæg.

Ja det var mig, og det undrer mig at der ikke er nogen der har taget det til efterretning.. Men sådan skal det åbenbart være, og nevermind - det er jo ikke mit problem!

Det med profilerne kan være lidt surt, men det er jo netop meningen at folk skal kunne gemme sig, men stadig deltage i debatterne, for de som måske er lidt usikre på hvor deres anlæg står i sammenhængen.

Denne lille tråd kunne dog evt. være en opsang til de der måtte have glemt at skrive i deres profil, men som egentlig ønsker det...

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.
 
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1618
Sendt: 16 September 2003 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

jonas hansen skrev:

kunne ens billede ikke blive vist, i forbindelse med ens navn, status o.s.v? som på f.eks. http://www.herredoemmet.dk/chat/index.php

ps. Bare et eksempel fra en side jeg har sammen med nogle homies fra gymnasietiden  

Det har været oppe og vende, men blev stemt ned. Dette skyldes at folk har en
masse mærkelige billeder (heriblandt nøgne damer), som så vil forstyrre det designmæssige ved forummet. Så skulle admin sidde og gennemgå samtlige profiler, for at se hvilke der var godkendt, og hvilke der ikke var.. Prøv at gå ind på Jubii's fora og se hvordan det kan ende med at se ud!

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 16 September 2003 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

Kim F. skrev:
jonas hansen skrev:

kunne ens billede ikke blive vist, i forbindelse med ens navn, status o.s.v? som på f.eks. http://www.herredoemmet.dk/chat/index.php

ps. Bare et eksempel fra en side jeg har sammen med nogle homies fra gymnasietiden  

Det har været oppe og vende, men blev stemt ned. Dette skyldes at folk har en
masse mærkelige billeder (heriblandt nøgne damer), som så vil forstyrre det designmæssige ved forummet. Så skulle admin sidde og gennemgå samtlige profiler, for at se hvilke der var godkendt, og hvilke der ikke var.. Prøv at gå ind på Jubii's fora og se hvordan det kan ende med at se ud!

her vil jeg give Kim F ret, man skal passe på at siden (hifi4all) ikke kommer til at se alt for useriøs ud...

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
Dolkin
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 752
Sendt: 16 September 2003 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

....og hvis man har mere lyst så lav et emne i "mit anlæg"



Det er jo netop det jeg gerne vil UNDGÅ at skulle blade igennem, hver gang jeg har lyst til at vide noget om folks udstyr!!

Det er jo ikke nødvendigt at skrive sit rigtige navn - det er ikke det der er vigtigt. Det der er vigtigt er jo, at vide hvilket grundlag folk taler udfra - så kan man altid udveksle navne og adresser i private beskeder, hvis det skulle have interesse.

Profilerne er vel til for at blive brugt til noget!!??



__________________
MvH. Dolkin.
Til top Vis Dolkin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dolkin
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 17 September 2003 kl. 00:30 | IP-adresse registreret  

Dolkin skrev:
witzel skrev:

....og hvis man har mere lyst så lav et emne i "mit anlæg"



Det er jo netop det jeg gerne vil UNDGÅ at skulle blade igennem, hver gang jeg har lyst til at vide noget om folks udstyr!! 

nu er pladsen i profilen jo begrænset... derfor kan man hvis man har lyst til mere, lave et indlæg i "mit anlæg"..

jeg er helt enig med dig i at folk burde udnytte pladsen i profilen noget mere...

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
Dolkin
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 752
Sendt: 18 September 2003 kl. 12:11 | IP-adresse registreret  

Sorry witzel - den fløj lige hen over mit hovet



__________________
MvH. Dolkin.
Til top Vis Dolkin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dolkin
 
SES.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1499
Sendt: 18 September 2003 kl. 12:28 | IP-adresse registreret  

 Savner: Alder, Lokalitet, Anlæg i grove træk,
Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.
 
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 18 September 2003 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
Dolkin skrev:
witzel skrev:

....og hvis man har mere lyst så lav et emne i "mit anlæg"



Det er jo netop det jeg gerne vil UNDGÅ at skulle blade igennem, hver gang jeg har lyst til at vide noget om folks udstyr!! 

nu er pladsen i profilen jo begrænset... derfor kan man hvis man har lyst til mere, lave et indlæg i "mit anlæg"..

jeg er helt enig med dig i at folk burde udnytte pladsen i profilen noget mere...

Prøv at se min profil, tag en kopi af linket og smid det op i browseren det er da nemt

 

 

ADMIN KAN MAN IKKE LAVE EN GENVEJ DER. 



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 18 September 2003 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

SES. skrev:
 Savner: Alder, Lokalitet, Anlæg i grove træk,

OGSÅ MIG ISÆR LOKALITET, SÅ VILLE DET VÆRE MEGET NEMMERE AT RÅDE FOLK, DET ER JO IKKE SMART AT SIGE TIL EN FRA RØDBY AT HAN SKAL SMUTTE EN TUR I LYDBUTIKKEN, DER ER EDERMANME LANGT PÅ CYKEL



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 18 September 2003 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Finn29 skrev:
witzel skrev:
Dolkin skrev:
witzel skrev:

....og hvis man har mere lyst så lav et emne i "mit anlæg"



Det er jo netop det jeg gerne vil UNDGÅ at skulle blade igennem, hver gang jeg har lyst til at vide noget om folks udstyr!! 

nu er pladsen i profilen jo begrænset... derfor kan man hvis man har lyst til mere, lave et indlæg i "mit anlæg"..

jeg er helt enig med dig i at folk burde udnytte pladsen i profilen noget mere...

Prøv at se min profil, tag en kopi af linket og smid det op i browseren det er da nemt

det er også en måde at gøre det på...

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
Aksa
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1722
Sendt: 18 September 2003 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

Jeg tror egentlig ikke, at folk er bange for at komme ud med, hvad de har af anlæg - men da der en del gange på dette forum (i hvert fald tidligere) har været forskellige udfald mod personer og deres grej, kan jeg da godt forstå, hvis folk ikke gider høre på sådan en gang l... og holder kortene lidt tæt til kroppen.

Nu ser det heldigvis ud til, at der er kommet lidt mere styr på tingene på det sidste (Admin har vist smidt nogle brådne kar på porten), så det kan da godt være, at tingene ændrer sig, hvis vi allesammen sørger for at holde en god tone i vores oplæg og henvendelser til hinanden - uanset om vi er enige eller ej.

Mht. til mit eget anlæg, så er det for en stor del selvbyg, som ikke vil sige folk noget, medmindre jeg kommer med lange forklaringer, og det orker jeg ikke lige i øjeblikket. Jeg kan dog sige om det, at det spiller sindsoprivende godt. En god bekendt, som også er anmelder i High Fidelity (en af de seriøse) har lige udtalt, at mine højttalere slår de nye Mårten Design til ca. 300.000 med "flere længder". Det siger muligvis mere om Mårten højttalerne end om mine - jeg har ikke hørt dem - men deres højttalere er ikke kendt for at være specielt dårlige ...

__________________
mvh
AKSA

"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
Til top Vis Aksa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aksa
 
Dolkin
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 752
Sendt: 19 September 2003 kl. 05:09 | IP-adresse registreret  

Jeg tror ikke folk er blevet 'angrebet' direkte for deres anlæg, ved at have det stående i deres profil. Det er nok nærmere når man kommer til at 'gøre sig klog' på noget, at reaktionen er kommet - hvilket er dybt uanstændigt, og burde meldes til Admin. hvis det gentager sig. (Sig det til de voksne - gør!)

Idéen med at lave et link som Finn29 har gjort, er en udmærket løsning!! Man får muligheden for at finde ud af hvad han spiller på, men skal også 'arbejde' lidt for sagen

Bare lidt flere også ville læse denne tråd - skulle vi ikke prøve at opfordre folk rundt omkring til at gøre dette?





__________________
MvH. Dolkin.
Til top Vis Dolkin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dolkin
 
Pihl
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 977
Sendt: 19 September 2003 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Jeg fjernede mit indlæg under "profiler" i en lidt naiv protest over den tone diverse indlæg havde. Der blev fokuseret på om folk havde en grim sofa, talt grimt om andre folks bedre halvdel, osv.

Jeg syntes dog, at tonen igen er blevet bedre.



__________________
Hilsen Pihl
Til top Vis Pihl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pihl
 
Jannik
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 595
Sendt: 19 September 2003 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Det med den grimme sofa, tror det er Jonas', er jo bare noget som der bliver joket lidt med. Lige siden det første indlæg under "mit anlæg" har der altid været positive udråb. Såsom: Lækkert grej, gid jeg havde råd til sådant et, fedt design på dit fjernsyn osv.

Jeg er helt enig med Dolkin, lav dog lidt ud af jeres profil, det er sgu lidt sjovt at se hvem og hvad i er. Ikke specifikt med navn osv. men f.eks. hvad i går og laver når i nu ikke sidder her. Et arbejde må i da have...eller hvad?

Til top Vis Jannik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannik
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes