Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 16:18   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Kabler til baghøjt.? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JSH1979
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2022
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 06 November 2022 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg håber der er skulle sidde nogle her som kan anbefale mig hvad jeg skal gøre i forhold til det kabel jeg skal bruge til at trække til mine kommende efter planen baghøjttalere til surround Setup.

1. kablet skal trækkes pænt fra højre side af stuen langs panelerne for det bliver bedst skal begge kabler trækkes samme vej det vil dog kræve noget længde på det jeg skal trække så det skal man lige tage højde for. dvs der vil være 5.5 meter til højre bag og 3.5 meter mere over til venstre baghøjttalere , jeg mener det er bedst hvis begge kablestykkerne jeg skal bruge er lige lange så det vil sige jeg skal bruge rundt regnet 2 stykker på 10 meter hver.

2.Højttalerne jeg vil bruge som surround bagkanaler er et sæt Heco Celan revolution 3

De har også mulighed for at køre biwirring se billeder

3. Jeg har kigget lidt på brugt marked da man ofte kan finde et sæt fine kabler til gode penge , men når man snakker 2 x 10 meter så bliver udvalget begrænset 



Er der nogle kabler man vil anbefale frem for andre på Fronthøjttalerne kører jeg pt med Van Den Hul Magnum Hybrid. Jeg syntes selv kablerne til de bagerste højttalere skal være hvide for at de mindre synlige

På forhånd tak

Jesper

Til top Vis JSH1979's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JSH1979
 
Gekkofinger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Februar 2015
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1060
Sendt: 06 November 2022 kl. 13:55 | IP-adresse registreret  

Hvide kabler i ok tykkelse kan vel gøre det? Evt. paneler med skjult kabelføring, har brugt dem og de er pæne og lette at sætte op.
Bi wirring kører jeg ikke med pt. Hvis du kører med paneler er farven måske mere ligegyldig?
Til top Vis Gekkofinger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gekkofinger
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes