Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 08:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Fejl med Info & remote? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
santo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2014
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 02 Februar 2014 kl. 02:47 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har et par problemer med mit Samsung tv (UE40ES6715).

Når jeg på fjernbetjeningen trykker på "Info" for øverst at få informationer om hvad jeg ser lige nu, viser den ofte ikke det den skal. Altså den aktuelle udsendelse. Der står ofte enten ingenting ("Ingen titel") eller den er ikke fulgt med. Dvs. slev om klokken f.eks. er 23.30 og der vises en film, kan der f.eks. i stedet stå "Nyheder" 19.00-19.30.
Det forekommer på alle programmer. Den er hele tiden gal på en masse af dem. Det er ikke info fra tv-stationerne der mangler, for det kommer og går.

-

Min fjernbetjening holder ofte op med at virke. Den går helt død. Ingen knapper fungere. Kan ikke skifte kanaler, skrue op og ned, eller noget som helst andet.
Jeg skal tage batterierne ud og sætte dem i igen, for at den igen virker (batterierne er helt nye).

På forhånd tak.
Til top Vis santo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af santo

allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Sendt: 02 Februar 2014 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Det, at det ikke viser det aktuelle program eller næste, skyldes at tv'et ikke opdaterer automatisk hver gang den skal. Du kan prøve at slukke helt for tv'et på on/off tasten på tv'et i tændt stand og vente i et par minutter og så tænde igen. Så plejer det at indhente div info. Prøv at se om fjedrene i batteri brønden er stramme nok til at holde forbindelse til polerne på batterierne. Når de ikke gør det, skal der ikke så mange rystelser til, at de mister forbindelsen. Virker dette ikke, må du få dig en ny remote på garantien, hvis tv'et er under 2 år gammelt.

Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 02 Februar 2014 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Heyy Santo, der er måske ogs den mulighed (hvis din remote er en multi, der kan betjene flere af Samsungs produkter), at du får den trykket over i f.eks. DVD-mode ved en fejl, så virker knapperne normalt ikke, før du får den "sat" i TV- mode igen

santo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Februar 2014 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

allanowich skrev:
Det, at det ikke viser det aktuelle program eller næste, skyldes at tv'et ikke opdaterer automatisk hver gang den skal. Du kan prøve at slukke helt for tv'et på on/off tasten på tv'et i tændt stand og vente i et par minutter og så tænde igen. Så plejer det at indhente div info. Prøv at se om fjedrene i batteri brønden er stramme nok til at holde forbindelse til polerne på batterierne. Når de ikke gør det, skal der ikke så mange rystelser til, at de mister forbindelsen. Virker dette ikke, må du få dig en ny remote på garantien, hvis tv'et er under 2 år gammelt.

Hej.

Jeg tror ikke der er nogen fysisk tænd/sluk knap på modellen. Kan i hvert fald ikke finde nogen.
Da jeg tændte i dag, var det hele opdateret. Venter og ser om det begynder igen ...

Har tjekket fjernbetjeningen. Batterierne sidder som de skal. Ingen løse fjedre.

Så må der vel være noget i vejen med den (har stadig garanti). Hvis tv'et er købt i Fona i én by, kan man så gå ind i Fona i en anden og aflevere den? Eller skal det være samme by/butik?

santo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Februar 2014 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

Boydk skrev:
Heyy Santo, der er måske ogs den mulighed (hvis din remote er en multi, der kan betjene flere af Samsungs produkter), at du får den trykket over i f.eks. DVD-mode ved en fejl, så virker knapperne normalt ikke, før du får den "sat" i TV- mode igen

Hej. Tak fordi du nævner muligheden. Er imidlertid ikke tilfældet.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes