Bruger siden: 09 Oktober 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 12
Sendt: 20 August 2009 kl. 02:54 | IP-adresse registreret
Hej med jer.
Jeg bor pt. i USA, og står overfor at skulle købe et tv herovre. 'Problemet' er dog at jeg flytter hjem igen om et halvt år, og derfor gerne vil have tv'et med hjem. Men jeg syntes jeg kan huske noget med at det ikke nødvendigvis spiller helt godt med det europæiske system. Noget med Hz'ne som ikke stemmer overens? Er dette stadigvæk et problem?
Det er 120 Hz, men jeg kan ikke lige gennemskue om de 50 vi kører med herhjemme skal kunne gå op i det? Som i nok kan høre er jeg lidt forvirret! Jeg vil sætte stor pris på lidt hjælp!
Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
Sendt: 20 August 2009 kl. 03:37 | IP-adresse registreret
jeg er ikke expert,men det er vist bare et alm 110v/60hz tv.Det kræver "bare" en omformer til 220v/50hz.Jeg er ikke helt sikker om det kan
afspille begge formatter NTSC/USA eller PAL/EUROPA.
Så rent økonomisk kan det vist ikke betale sig.
Sendt: 20 August 2009 kl. 03:46 | IP-adresse registreret
Ok, så det har intet med selve skærmens opdateringshastighed at gøre, men AC frekvensen? Det skal siges at prisen er faldet til 488 US dollar, og ikke 550 som de skriver.
Bruger siden: 02 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 529
Sendt: 20 August 2009 kl. 06:50 | IP-adresse registreret
Så du har tænkt dig at slæbe en 32" med på flyet? Jeg tror desuden, at du vil få problemer med selve tuneren og måske også signalet ved DVD/Blu-Ray. Hvis du virkelig skal have en 32" så køb en herhjemme. Priserne er efterhånden i bund.
Sendt: 20 August 2009 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
gæst skrev:
Så du har tænkt dig at slæbe en 32" med på flyet? Jeg tror desuden, at du vil få problemer med selve tuneren og måske også signalet ved DVD/Blu-Ray. Hvis du virkelig skal have en 32" så køb en herhjemme. Priserne er efterhånden i bund.
Jeg har alligevel tusind andre ting jeg skal ha med hjem. Men ok. Det lyder som om at det er bedst at lade være med at tage det med hjem :) So be it! Tak for svarene!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum