Sendt: 17 Oktober 2008 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et Sony Bravia 32" KDL32P2530 som jeg har købt i Spanien. Jeg har så taget det med hjem til DK, men oplever at billedet er meget "grumset" når jeg ser fjernsyn og ser DVD. Købte endda en HD dvdafspiller og oplevede et meget grumset billede. Syntes ikke det sker når jeg spiller xbox360. Jeg var tilfældigvis inde i Fona hvor der hang en masse Sony på væggen og jeg spurgte en sælger. Han sagde der ikke var så meget at gøre og at det var noget Sony TV døjede med.
Andre der har erfaring med dette? Kan der gøres noget?
Derudover havde jeg sat den til digital i Spanien hvilket virkede fint. Men når jeg slår over på analog er der ikke lyd. Har jeg overset noget?(Jeg har ikke pillet ved nogen indstillinger).
Og så en ALLER sidste ting. Jeg overvejer stærkt at anskaffe mig et TV mere pga. den dårlige billedkvalitet OG fordi jeg flytter sammen med damen. Så Sony'en ryger ind i soveværelset til gaming og så vil jeg have en 37" eller 42" til stuen som viser god billedkvalitet ved analog og dvd/blueray. Hvad kan i anbefale? Det behøver ikke være en 2008 model. Helst under 7-8000 
Jeg har hørt gode ting om Panasonic?
På forhånd tak.
|