Sendt: 06 August 2008 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
projetile skrev:
Ikke relevant med penge (ikke fordi jeg er rig) men mere når går ind på hjemmeside og kigger på måske 8-10 forskellige mærker, så vil jeg bare vide hvilke mand får noget for pengene for og som er populære, og dem som man bare skal holde sig fra...
Hvis man kigger på kvaliteten og de funktioner man får med.... |
|
|
Hvis du er kompromisløs og gerne vil holde dig under en halv million så snup en Sim2 C3X til 215k. Er det trods alt for dyrt, kan du tage skridtet ned (såvel kvalitetsmæssigt som prismæssigt) til eksempelvis en Sim2 HT380 til 75k. Er det lige i overkanten kan du i prisniveauet 55k kigge på Sim2 D80e og JVC HD100. Er det også mere end du havde forestillet dig, så er vi nede omkring en BenQ W5000 til 18k. Imellem W5000 og D80e/HD100 er der flere projektorer som eksempelvis JVC HD1 og flere Infocus projektorer og nok også nogle Optoma. Men ydelsesmæssigt er de ikke så interessante som de projektorer, som jeg har nævnt oven for. For så vidt angår lærred er alle de ovenstående projektorer bedst tjent med et Stewartlærred. Afhængig af om du har et lyskontrolleret rum (=mørkelagt) samt den valgte projektor, må du sammen med din forhandler drøfte hvilken Stewartdug, som bedst dækker dit behov. Prislisten for Stewartlærrder kan du se her. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|