Forfatter |
|
regger Forum Bruger

Bruger siden: 06 April 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 2
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
jeg er på udkig efter en Philips 42pfl9732D og faldt i min søgen efter nedenstående hjemmeside.
http://www.sound-matters.dk/ (alias Display Factory)
Pris i alt 9.999,00 kr. det lyder alt for billigt, men er der nogen der handlet hos dem før. Nogle af deres andre produkter er derimod dyrere end andre steder.
Det fremgår af hjemmesiden at de er e-mærket men man kan ikke finde dem på e-maerket.dk. Man kunne evt. handle pr. efterkrav......
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 01:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis du ikke kan finde dem på e-maerket.dk så er de IKKE E-mærkede ..
jeg kan ikke få profilsiden frem, den og vilkår, kundeservice og kontakt går alle retur til forsiden. Det betragter jeg som et stort advarselstegn. Det kan meget vel være en programmeringsfejl, men jeg ville maile dem (står i bunden af siden) inden køb. Blot for at høste lidt info om firmaet..
|
Til top |
|
|
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 01:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
hvis du ikke kan finde dem på e-maerket.dk så er de IKKE E-mærkede ... |
|
|
Det fremgår da ellers MEGET tydeligt at der er tilfældet på firmaets hjemmeside. Nu har firmaadressen jo flere firmaer registreret, og det med flotte navne som f.eks "A"
(mail sendt til e-handelsfonden) __________________ M.v.h.
Christian
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 01:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den virker ret lusket, og det som witzel er inde på, så er det ret besynderligt at man hverken kan hive kontakt eller profil frem.
Ville ikke turde købe der uden at have tjekket op på det meget grundigt først.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
witzel skrev:
|
|
Det fremgår da ellers MEGET tydeligt at der er tilfældet på firmaets hjemmeside. Nu har firmaadressen jo flere firmaer registreret, og det med flotte navne som f.eks "A"
(mail sendt til e-handelsfonden) |
|
|
jeg mener e-handelsfonden påskriver at når deres logo er på en hjemmeside, så SKAL det henvise til virksomhedens 'profil' på e-maerket.dk .. det er ikke tilfældet. men igen, det kan være en fejl. en kedelig fejl.
|
Til top |
|
|
John Mogensen Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 34
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
hvis du ikke kan finde dem på e-maerket.dk så er de IKKE E-mærkede ..
jeg kan ikke få profilsiden frem, den og vilkår, kundeservice og kontakt går alle retur til forsiden. Det betragter jeg som et stort advarselstegn. Det kan meget vel være en programmeringsfejl, men jeg ville maile dem (står i bunden af siden) inden køb. Blot for at høste lidt info om firmaet..
|
|
|
Jeg undersøgte om det var tilfældet og ja den øverste bjælke er tom og alle tryk returnerer til forsiden. Jeg så at der var henvisninger til Norsk og svensk (sprog) lige over E-handelsmærket og trykkede for at se om der skete noget... og ja herved fremkommer alle de ønskede detaljer om f.eks ; kontakt, handelsbetingelser og vilkår samt firma informationer.
Det faktum at informationenerne er tilgængelige giver ikke indtryk af at der er tale om en gennemarbejdet side der er "afluset" for fejl. Jeg vil ikke være tryg ved en sådan annoncering.
Mvh John M __________________ Nur in der begrenzung zeigt sich der Meister
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Firmaet er ikke momsregistreret. LinkErgo eksisterer firmaet ikke... Deres CVR-nummer skal desuden være tilstede, før de må modtage betalingskort.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Weissbier Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det virker som om, at det er amatører, fuskere eller begge dele, der står bag. Uanset hvad bør man nok holde sig væk.  __________________ Martin Hinge
Lyngdorf TDAI 2200 RP
Denon DCD-3300/DVD-3800BD
Pioneer CT-959/PDR-555RW
Thorens TD 318 Mk III
Samsung PS64D8005
Dali Helicon 300 mk II
Beyerdynamic DT 770/DT 880
Kimber 4TC/8TC
|
Til top |
|
|
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 06 April 2008 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Chr. R. skrev:
witzel skrev:
|
|
(mail sendt til e-handelsfonden)
|
|
|
jeg mener e-handelsfonden påskriver at når deres logo er på en hjemmeside, så SKAL det henvise til virksomhedens 'profil' på e-maerket.dk .. det er ikke tilfældet.
men igen, det kan være en fejl. en kedelig fejl.
|
|
|
e-handelsfonden skrev:
Herunder kan du finde alle de hjemmesider der er godkendt til at benytte e-mærket.
I dag er 538 hjemmesider godkendt og 105 er i øjeblikket i processen til at få e-mærket. |
|
|
Ingen af de firmaer jeg kan knytte til adressen optræder i oversigten. Jeg vil selvfølgelig poste et svar når det (forhåbentligt) lander i min indbakke 
Det er desuden flere ting jeg finder underligt. Her kan nævnes priser på vægbeslag, og sørme om man ikke kan få et dyrt anerkendt mærkes topmodel (m. elbetjening) for blot 500 kr. Desuden kan jeg ikke forstår hvorfor både Danske Banks og Nordeas logo optræder på siden 
At der er mange link der ikke dur, samt at der er flere fejlinformationer at finde, øger ikke troværdigheden i mine øjne. __________________ M.v.h.
Christian
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 06 April 2008 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjovt så mange adresser der er knyttet til det firma, og på netop denne adresse er der 180 registret navne på oplysningen, men ikke et til dette firma  __________________ M.v.h.
Christian
|
Til top |
|
|
regger Forum Bruger

Bruger siden: 06 April 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 2
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
det interessante ved henvisning til norsk og svensk er at firmaet skifter adresse og navn (jf. nederst på siden)....
De er også yderst konkurrencedygtige på beslag fra Vogels hvis man kigger under menupunktet "vægbeslag".
Hvis man køber på efterkrav (gebyret på ca. 75 kr. er i den sammenhæng småpenge), så er man vel rimelig sikker på at få varen og hvis det ikke er hvad man bestilte kan man jo undlade at kvittere for varen og "bare gå fra posthuset igen"??
Det er lidt af et dilemma for jeg har bestilt et tilsvarende men der er trods alt en prisforskel på 6.000 kr. det var jo også penge at spare , men på den anden side er der flere ting der taler for at den sunde fornuft skal sejre....
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Linket svarer ikke til firmanavn og adresse. Desuden kan en virksomhed vel heller ikke både være et ApS og I/S ? __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej, spencer har ret, enten er det det ene eller det andet.
det virker self lidt skummelt, men prøv at gå de hifi firmaer i kender efter på nettet, hvor mange af dem har ders cvr nummer liggende på nettet som de burde?
grunden til at nordea og danske banks logo er på deres side er at man kan betale via disses netbanker. men gad vide om bankerne er klar?
man skal self være åben omkring fejl på hjemmesider osv, og alle skal have en chance, men det er heller ikke forbudt at være på vagt. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 06 April 2008 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
...grunden til at nordea og danske banks logo er på deres side er at man kan betale via disses netbanker. men gad vide om bankerne er klar... |
|
|
Min bank, som hverker er Danske Bank eller Nordea, har sjovt nok ikke deres logo liggende, og det selvom banken i lighed med stort set alle andre, også tilbyder betaling via nettet (netbank).
Niks, den eneste grund til de logoer ligger der, er at de sammen med e-handel logoet giver udtryk for at være et anerkendt firma. Præcis samme "markedsføring" er tidligere brugt af andre "kreative" firmaer. Denne beskyldning trækker jeg gerne tilbage, såfremt der kommer en god veldokumenteret forklaring. __________________ M.v.h.
Christian
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 08 April 2008 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har desværre endnu ikke hørt noget fra e-handelsfonden (ang. e-mærket).
En søgning på det CVR nummer der opgives på den hjemmesidens svenske del, finder jeg frem til dette firma. Endnu en ny adresse, men tilgengæld et firmanavn man kender (Karvia).
Mysteriet er således ikke løst. Hvorfor er der knyttet en masse adresser til dette lille ukendte firma? Hvorfor de mange selskabsformer? Er firmaet e-mærket? Hvorfor er hjemmesiden fyldt med flere fejl og manglende oplysninger? Er Karvia vitterlig firmaet bag (der er kun 1 ansat i Karvia)? __________________ M.v.h.
Christian
|
Til top |
|
|
SWULP Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 66
|
Sendt: 08 April 2008 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg har prøvet at fremsøge oplysninger om virksomheden ved brug af www.web-direct.dk.
Oplysninger om alle danske virksomheder, er tilgængelige herfra. Det var ingen info at finde hverken når jeg søgte på: Hjemmesiden, adressen eller firmanavnet. Dette sammenholdt med at det eneste der virker på hjemmesiden, er muligheden for at betale, gør mig meget meget mistænksom. Sådan en side burde blive lukket omgående.
Ejeren af hjemmesiden burde straks blive irettesat! Fy føj ;-)
/SWULP
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 08 April 2008 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser ud til at det er dem der fremstiller tv'ene. Nok derfor vi ikke har hørt om dem
"Alle fjernsyn bliver afsendt fra vores fabrik direkte til dig med UPS"
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 08 April 2008 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.theshoppingassistant.com/index.php?id=7&L=3&a mp;user_shoppingassistenten_pi1 [start]=1&type=99
Blev man ikke meget klogere af...
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|