Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 17:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Nyt TV (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Soundwalker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2008
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

Hejsa.

Jeg er ny her, så jeg håber at jeg har placeret mit indlæg i det rigtige forum.

Men jeg skal altså have fat i et nyt TV. Jeg vil gerne have et fladskærms. Herefter er jeg så på bar bund, størrelses mæssigt vil jeg gerne have mindst et 32", men stiger prisen meget hvis jeg tar et 37" istedet?

Da jeg ikke ved det store om TV, har jeg også brug for lidt hjælp til den kæmpe jungle af mærkelige betegnelser man skal tage stilling til ved køb af TV.

Først og fremmest Full HD og HD Ready. Er der nogen forskel? Og betyder det så meget om det er HD Ready, hvis jeg ikke har nogen HD-Films-Afspiller (Eller hva det hedder :)?
Når man så kigger på TV, f.eks. i reklamer, står der en masse andre ting: Kontrast, synsvinkel, opløsning, lys osv. Hvilke af disse ting er vigtige, og hvad skal de mindst/højst/helst være? Og er der andre ting man skal lægge godt mærke til ved køb af nyt TV?

Derudover har jeg en hjemmebiograf, lige nu er den tilsluttet mit fjernsyn via scart-stik. Er der scart stik i alle nye fjernsyn? Eller er det ved at gå af mode?
Desuden har jeg min PS2, som er sat til via de tre forskelligt farvede stik, er de også med som standard?
Antennestik er vil også en selvfølge?

Er der nogle mærker der er bedre til prisen end andre, leder ikke efter et fjernsyn til 20000, der har alle mulige features, men nærmere et prisvenligt, men stadig godt fjernsyn.

Og til sidst vil jeg da gerne høre om i har et bud på et godt fjernsyn til mig?

Håber i vil tage jer tid til at svare på mine spørgsmål. På forhånd tak (:

Mvh. Thomas Iversen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes