Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 17:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LCD-TV til under 8k (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
fabianbm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 27 December 2007 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

Hej alle,

Jeg har længe gået og overvejet at købe et LCD-TV, men nu har jeg endelig fundet pengene frem og jeg vil gerne have et tv :P Jeg har kigget på en del forskellige skærme, men jeg synes ikke rigtig, at der var nogle, der var bedre end andre. Så jeg vil lige høre, hvad I vil anbefale. Det skal gerne være en 32' (måske en 37'?) og skal koste under 8000. Jeg er helt blank med, hvilken model jeg skal vælge, og jeg vil derfor gerne have nogle råd fra jeg.

Mvh,
Fabian

Til top Vis fabianbm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fabianbm

fabianbm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 27 December 2007 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

Har selv lige fundet dette TV: http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber= 0600461230

Jeg ved godt at det på siden koster 12.999, men har lige fået en aftale til det på 7500, så det overholder min grænse. Vil lige høre hvad I synes. Skal give endelig besked inden middag i morgen.

På forhånd tak,
Fabian

Til top Vis fabianbm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fabianbm

andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 28 December 2007 kl. 08:56 | IP-adresse registreret  

den kan jeg ikke helt lade stå.. philips..
den gode gamle smøre: de billige philipser er noget af det værste skrammel, og de dyrere er simpelthen ikke pengene værd. og den sidste kategori synes jeg nu denne her går ind under. men måske ikke så slemt til 7500, dog er den stadig kun 32".

MEN dette er jo min mening, og skal ikke afgøre dit valg. de gode ting der er at sige om philips er at deres kabinetter generelt er flotte og velbyggede, og de forsøger virkelig at lave gode tv. men nogen af de ting de gør får bare tv'et til at virke indviklet og deraf gå tiere i stykker

deres firmware er noget elendigt bras med evendelige problemer og opgraderinger. deres pixel plus i alle afskygninger kan jeg ikke døje, og nogen af de dyreste modeller har elendige paneler i

jeg ville vælge noget andet.

hvis du vælger dette tv, så håber jeg dog for dig at du bliver glad for det alligevel. for vores opfattelser er individuelle. så tag ud og kig på tv'et og glem dette indlæg så længe

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes