| Sendt: 31 Oktober 2007 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle, Jeg har et LC37XD1E fra Sharp, som jeg har en dårlig erfaring med, som jeg vil dele med jer. Det iøvrigt ellers udemærkede TV kan ikke huske at undertekster skal være slået til, ikke engang ved kanalskifte. Dvs, ser du på en kanal hvor du gerne vil have tekster, så skal du igennem en skærmmenu, og ca 5 tastetryk på remoten, for at slå tekster til. Skifter du indgang, kanal eller slukker og tænder for TV'et, så glemmes denne indstilling. Jeg skrev til SHARP i danmark for at fortælle om det, jeg fik jeg også rimeligt hurtigt et svar, det ville komme i en senere firmware. Efter ikke at have hørt noget i et par måneder skrev jeg igen til samme fyr hos SHARP, svaret var nu at fejlen var i tuneren, og den kunne ikke opdateres, så jeg må leve med det, som iøvrigt er beskrevet i manualen. (Der står i manualen at for at få tekster, så skal man ind i de omtalte menu'er). Så jeg kan desværre kun advare imod at købe et TV fra SHARP, det er simpelthen for tyndt, når man lever i et land hvor engelsk ikke er hovedsproget, og tekster derfor er nødvendige. Mit næste TV bliver helt klart ikke et SHARP, tænk hvis der er etellerandet galt jeg ikke lige har lagt mærke til i butikken, så er der ikke hjælp at hente senere ! mvh en stakkels SHARP ejer
|