| Sendt: 16 April 2007 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Forum.
Jeg har et lille problem med mit nye Sony KDL-40X2000. Er der andre der har oplevet det samme:
Jeg får mit tv-signal fra en lille antenneforening, hvor der er syv kanaler. Problemet er at der altid er en mærkelig interferens på TV3.
Jeg har troet at det måske var signalet (jeg er lige flyttet ind), men har så prøvet at koble et lille 14 " tv til – og så var der ingen problemer. ØV – jeg er jo ellers super-glad for det.
Hvad kan jeg gøre? har nogen af jer oplevet noget lignende med KDL40X2000?
TV'et kan jo modtage digitale signaler – nogle gange får jeg signal igennem til DR, DR2 og TV2 – andre gange ikke. Men jeg tænkte at det digitale signal måske gik ind og lavede interferens med det analoge?
Det er kun på den ene kanal at der er problemer, og det er ikke hele tiden. Når der kommer reklamer, eller når der er en ren hvid flade i billedet (f.eks ved reklamer), så er det ligesom om at det "kammer over" og giver en høj brummelyd, der overdøver lyden . Samtidigt kommer der nogle vandrette striber på skærmen – Det ligner altså en eller anden form for interferens, hvor billedet bliver forstyrret af et andet signal -
Håber I kan hjælpe
Jesper
|