Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 22:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LCD TV + Logitech Z-680 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Flux69
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 02 Maj 2006 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

hejsa :)

hmm mit gamle tv er brændt sammen...og nu ska jeg ud og ha noget nyt...hva det blir ved jeg ik endnu..og det er heller ik der problemet ligger...nu er det jo sådan at jeg ska ha et LCD TV og har i forvejen en xbox 360 og en pc der ska sluttes til...ingen problemer der...MEN nu kommer problemet...har jo et Logitech Z-680 sæt (ik noget at råbe hurra for, men f**k det) og det vil jeg jo gerne tilslutte til tv'et...og det er her jeg ska bruge jeres hjælp...

hvordan gør jeg så jeg ka få lyd fra Xbox'en, PC og tv igennem højtalerne...behøver ik være på samme tid...men bar så jeg ka få lyd fra alle ting...hva for nogen ting ska jeg bruge...OSV.

håber i gider at hjælpe mig :)

Til top Vis Flux69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flux69

Kaizers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005
Sendt: 02 Maj 2006 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

Hvilke lyd-udgange har din PC og din xbox 360?

Der er umiddelbart et par måder.
1.
 Du tilslutter PC'en og xbox'en til Z-680, det burde kunne lade sig gøre da der er 3 forskellige indgange

2.
  Du slutter din PC og xbox'en til tv'et og tager derfra lyden ud, så vil du også få lyd fra tv'et, men det hele vil kun være i almindelig stereo..
Til top Vis Kaizers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaizers

Flux69
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2006
Sendt: 02 Maj 2006 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

tak for svaret :)....altså lige pt har jeg sat min xbox 360 til min comp skærm...og på min 360 er der sådan en optical indgang...så jeg kører direkte med et optisk kabel fra xbox til Z-680...pc'en har jeg så sat til det der 6 ch direct (mit lydkort er et Creative Extigy)...dog ka jeg nu ik rigtig få noget lyd på..men det ka jeg nok godt fikse...hmm nu jeg tænker over det..så er det ik så vigtigt med lyd fra tv over højtalerne...bar jeg ka få min xbox og pc til at funke...

ska lige siges at jeg ik gider investere de store penge...så hvis det ik ka lade sig gøre har jeg en mindre nødløsning...TV kører gennem dens egen højtalere...xbox til z-680...og så har jeg et ekstra stereo anlæg som jeg ka smide min pc på....nåh så er nødløsningen på plads :)

ellers nogen forslag? :)

Til top Vis Flux69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flux69

Kaizers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005
Sendt: 03 Maj 2006 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

Jamen i så fald forsætte du bare som hidtil, med din Xbox på optical indgangen, og din PC på "6 ch direct"... Evt dit lydkort har en coax-ud..?
Til top Vis Kaizers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaizers

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes