Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 06:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: bedste tyske forhandler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kristianm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2005
Status: Offline
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

er der ikke nogen der kan anbefale et par gode tyske forhandlere, som er til at stole på? på forhånd tak
Til top Vis kristianm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kristianm

Claus_DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

Jeg kan anbefale digitalo.de, dem har jeg haft god erfaring med. Hurtig respons på mail, og alt var i orden ved levering. De tilbyder UPS - cash on delivery.

Mvh

Claus
Til top Vis Claus_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus_DK

tbbv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

Hej

Mht Digatalo.de er jeg enig!

Bestilte et kamera plus lidt småting, der gik 3-4 dage så havde jeg tingene.

Mvh

Til top Vis tbbv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tbbv Besøg tbbv's Websted

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

tbbv skrev:
Mht Digatalo.de er jeg enig!

Måske hurtige til at levering, til gengæld kan de være uhyggelig langsomme ved efterfølgende kontakt.

Skal man bruge et stempel på et garanti-bevis kan man risikere at vente i måneder. Og det måske på et tidspunkt hvor det indkøbte ikke virker.

Ikke en forhandler jeg vil anbefale. For at være en god forhandler skal man være det hele vejen rundt, også ved "after sales service".

/Lars

kristianm
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

hmm lyder ikke så godt med digitalo efter købet... er jo ret vigtigt man har et garanti bevis..

s7yler
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 August 2005
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ellers også godt anbefale Digatalo.de, de er lynhurtige. Jeg har dog ikke haft problemer med mit TV, så ved ikke angående hvis man skal gøre brug af sin garanti osv.
Til top Vis s7yler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af s7yler

kristianm
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

s7yler skrev:
Jeg kan ellers også godt anbefale Digatalo.de, de er lynhurtige. Jeg har dog ikke haft problemer med mit TV, så ved ikke angående hvis man skal gøre brug af sin garanti osv.

men du har fået et gyldigt garantibevis med, der er underskrevet og det hele? hvad har du købt?

s7yler
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

Jeg har købt et Philips 32" LCD TV ved dem. Men kristianm siden hvornår skal et garantibevis være underskrevet og med stempel og det hele for at være gældende? Hvad feks. når man køber en billig hifi ting i Bilka eller Føtex så får man bare en bon hvor der nederst er en del som omfatter garantien på den elektriske del. På det er der heller ingen stempel eller underskrift for at den er gældende.

Min regning/faktura er ikke underskrevet og tror heller ikke det er meningen at det skal være nogen underskrift på det papir, men den er stadig gyldig. Digitalo.de har nok en i deres system database at man har købt den ting, og hvis man skulle ændre på sådan en faktura/regning så er det jo også dokumentfalsk. Men jeg har også en seddel fra fragtmanden hvor der står jeg har betalt og hvor afsender står på.

Jeg kan ikke se hvordan digitalo.de skulle frasige sig garantien på det man har købt bare fordi de ikke har underskrevet sedlen de sendte med? Det er stadig en gældende faktura/regning det man har og de kan ikke løbe fra garanti reglerne. Der er mange firmaer som bare sender en regning/faktura med som også gælder som bevis for garantien hos dem. Med mindre det er et fuske firma. Men det mener jeg ikke Digitalo.de er, da det er de for store til.

Men Da jeg købte/besilte det TV ved Digitalo.de kunne man tilmelde sig noget der hedder "Garantie-Bestaetigung" som sikre ens garanti på det man har købt og det var gratis.

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

s7yler skrev:
Jeg har købt et Philips 32" LCD TV ved dem. Men kristianm siden hvornår skal et garantibevis være underskrevet og med stempel og det hele for at være gældende?

Det er også kun hvis du får brug for reparation her i landet. Her kræver fabrikanterne normalt et udfyldt internationalt garanti-bevis.

Hvis du sender TV'et tilbage til reparation i Tyskland, behøver du ikke noget.

/Lars

nitram40
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

Gå til Fleggaard, der er ikke så langt og service er helt i top. Ved brug af din 24 mdr. garanti skal du imidlertid køre til Flensburg/Harrislee men det er kun et par km. syd for Padborg grænsen.

De skaffer iøvrigt det du ikke kan finde i butikken.

Til top Vis nitram40's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nitram40

kristianm
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

nitram40 skrev:

Gå til Fleggaard, der er ikke så langt og service er helt i top. Ved brug af din 24 mdr. garanti skal du imidlertid køre til Flensburg/Harrislee men det er kun et par km. syd for Padborg grænsen.

De skaffer iøvrigt det du ikke kan finde i butikken.

ville jeg også klart ha foretrukket, men fleggaard tar 6k mere for det tv jeg gerne vil have end digitalo f.eks... det er et 37pf9830 jeg er på udkig efter... jeg har tænkt mig at betale med bankoverførsel, altså betale hele beløbet inden jeg modtager varen, derfor jeg gerne vil ha en forhandler jeg kan stole på...

Martyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2005
Lokalitet: København
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 18:55 | IP-adresse registreret  

Hey.

Jeg har købt min 9509'er her:

http://schnaepp.de/index.php?id=detail&kat_id=5&uk2_ id=3&uk3_id=5&artikel_id=379830

Ingen problemer overhovedet - og de bruger en ordentlig fragtmand.

Til top Vis Martyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martyr

kristianm
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:26 | IP-adresse registreret  

Martyr skrev:

Hey.

Jeg har købt min 9509'er her:

http://schnaepp.de/index.php?id=detail&kat_id=5&uk2_ id=3&uk3_id=5&artikel_id=379830

Ingen problemer overhovedet - og de bruger en ordentlig fragtmand.

Har lige bestilt og betalt med tv fra schnaepp, så nu håber jeg alt går som det skal tak for din input

s7yler
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 00:07 | IP-adresse registreret  

Held og lykke med det men ville bare lige nævne at da jeg bestilte mit TV fra Digitalo.de da kom det også med dansk fragtmand (De Danske Fragtmænd) og servicen var også i top.

Fleggaard er fint ja (tager min cirka 25 minutter at køre over grænsen her hvor jeg bor) men de er nu ikke de billigste i Tyskland. De er billigere end i Danmark, men alligevel er prisen over hvad tingene koster andre steder i Tyskland.

TwinX
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2004
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

Synes ikke rigtig der er nogle der har omtalt Sam-tec?

Overvejer at bestille mit nye tv derfra, og de svarer også hurtigt på mail og der er mulighed for efterkrav. Hvor lang tid tager fragt fra Sam-tec?

Edit: Nu kan jeg umiddelbart se, at man ikke kan købe på efterkrav hos sam-tec når det skal sendes til danmark, og er da helt sikkert på at jeg skal købe enten med visa eller med efterkrav.

Så også lige hos digitalo.de, de har også det tv jeg ønsker at købe 200 kr. dyrere end sam-tec, men hvordan er det med fragt?

Tv'et er et samsung le26-r51b :)

Til top Vis TwinX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TwinX

kristianm
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

TwinX skrev:

Synes ikke rigtig der er nogle der har omtalt Sam-tec?

Overvejer at bestille mit nye tv derfra, og de svarer også hurtigt på mail og der er mulighed for efterkrav. Hvor lang tid tager fragt fra Sam-tec?

Edit: Nu kan jeg umiddelbart se, at man ikke kan købe på efterkrav hos sam-tec når det skal sendes til danmark, og er da helt sikkert på at jeg skal købe enten med visa eller med efterkrav.

Så også lige hos digitalo.de, de har også det tv jeg ønsker at købe 200 kr. dyrere end sam-tec, men hvordan er det med fragt?

Tv'et er et samsung le26-r51b :)

Har ikke fået svar på en eneste af de mails jeg har skrevet til Sam-Tec... Digitalo kan du vidst roligt handle ved.

Mht fragt så tror jeg ikk det gør noget forskel hvor du bestiller, prisen er ca. den samme... jeg betaler 99,- euro i fragt for mit 37pf9830 hos schnaepp.de

TwinX
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2004
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

okay, det var mere fordi samm-tec kun ´tog 12 euro i fragt mener jeg.... og ved digitale.de står det ikke, men så må jeg jo bare sende en mail til dem :)

Overvejer også bare at købe i dk, da det er en del nemmere hvis der går noget galt med det.

Men det burde være mmuligt at have tv'et før efterårsferien hvis jeg bestiller i denne uge ik?

Nu hvor i siger det kommer med fragtmand, ved man så hvornår og hvilken dag de kommer med det, og skal man kvittere for det, elelr stiller de det bare... lidt irriterende hvis man skal køre ud til et lager fordi de har været der... Hvilket lager ligger tæt på Hørsholm/nordsjælland?

Til top Vis TwinX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TwinX

s7yler
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

Tror ikke du skal regne med "samm-tecs 12 euro i fragt" specielt ikke når det er til udlandet de skal sende. Jeg tvivler stærkt på det, der er garanteret en masse ekstra oveni.

Jeg betalte kun 52 euro for fragten (som er inkl. efterkravsgebyret osv.) og fik det tilsendt pr efterkrav. Og ham den danske fragtman ringede til mig en ½time før han kom (om de gør det altid ved jeg dog ikke), så det var fin service. Jeg havde ihvertfald ingen problemer med digitalo.de

Digitalo.de var cirka 4 dage (fra jeg bestilte til det var ankommet) om at levere mit TV (32" Philips LCD) lynhurtige.

Mit TV var perfekt, så har ikke fortrudt jeg købte ved dem. Skulle jeg have haft det i DK så havde jeg skulle give 6000 kr mere. Lidt for mange penge til at lade være med at bestille fra Tyskland efter min mening.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes